Przetargi.pl
Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 55 przy ul. Gwiaździstej 35

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 1525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 55 przy ul. Gwiaździstej 35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 55 przy ul. Gwiaździstej 35 realizowana, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego w listopadzie 2017r. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla całego budynku (bez hali sportowej) wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem niezbędnej infrastruktury zlokalizowanej na działce wraz z wykonaniem kompletnych robót budowlano–montażowych objętych I ETAPEM modernizacji (północna część budynku) na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów: budowlanego i wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający zakłada etapową realizację robót budowlanych, z uwzględnieniem konieczności funkcjonowania Szkoły w trakcie robót. Sposób podziału budynku na etapy określają rysunki stanowiące zał. nr 11 do SIWZ W ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest m.in.: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej dla całego budynku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: 1) Wykonanie opinii technicznej w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektu (z halą sportową); 2) Opracowanie audytu energetycznego i oświetleniowego (bez hali sportowej); 3) Wykonanie i przedstawienie do zatwierdzenia zamawiającemu, koncepcji architektonicznej planowanej modernizacji dla I i II ETAPU (z uwzględnieniem w ścianach obudów klatek schodowych naświetli o pow. min. 3,0 m² dla każdej kondygnacji); 4) Opracowanie dla I i II ETAPU Projektu budowlanego modernizacji budynku (bez hali sportowej) wraz z uzyskaniem wszystkich koniecznych opinii i uzgodnień (w tym technologii kuchni); 5) Uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego Decyzji Prezydenta M. St. Warszawy, zatwierdzającej projekt budowlany (PB) i udzielającej pozwolenia na budowę (DPB); 6) Opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej (PW) dla I i II ETAPU i sprawowanie nadzoru autorskiego (NA) w I Etapie modernizacji; 7) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla I i II ETAPU oraz przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla II ETAPU. 2. Przetransportowanie wyposażenia ruchomego z części budynku objętej pracami I ETAPU do pomieszczeń magazynowych (d. wentylatornia) wraz z ich ponownym przetransportowaniem do pomieszczeń docelowych po zakończeniu robót I etapu (spis wyposażenia stanowi zał. nr 12 do SIWZ). 3. Wykonanie kompletnych robót budowlano–montażowych, na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów: budowlanego i wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, objętych I ETAPEM modernizacji (północna część budynku), tj: 1) wykonanie tymczasowej ściany G-K (z wypełnieniem wełną mineralną) rozdzielającej I ETAP OD II ETAPU – rysunki określające sposób podziału budynku na ETAPY; 2) wykonanie robót rozbiórkowych budowlanych (w tym: schodów wewnętrznych i zewnętrznych, posadzek i podłoży, ścianek, drzwi, okien, okładzin ścian i sufitów) oraz instalacyjnych (wod.-kan., c.o. wraz z węzłem cieplnym, gazowych, hydrantowych, wentylacyjnych); 3) wykonanie robót budowlano-konstrukcyjnych (w tym: nowe klatki schodowe z naświetlami i oddymianiem, zabudowa patio ścianą przeszkloną oraz przebudowa dziedzińca na salę ekspozycyjną, naprawa spękań ścian osłonowych zewnętrznych z ewentualnym „podbiciem” ich fundamentów); 4) montaż stolarki drzwiowej, okiennej i przegród p. poż.; 5) wykonanie izolacji, podłoży, posadzek, tynków, sufitów (w tym izolujących akustycznie), okładzin ścian, 6) wykonanie nowych instalacji sanitarnych (w tym: wod.-kan. wraz z montażem zasuw burzowych na przyłączach kanalizacyjnych, c.o., węzłem c.o., gazowych, hydrantowych, „poidełek” (2 szt./piętro), wentylacyjnych – kuchni, jadalni, sali ekspozycyjnej, z dostawą i montażem central wentylacyjnych), 7) wykonanie nowych instalacji elektrycznych (w tym: zasilania, oświetlenia, niskoprądowych – sieci strukturalnej, SSWiN, monitoringu CCTV, trzymaczy elektromagnetycznych drzwi p. poż., nagłaśniającej, dzwonków szkolnych, kontroli dostępu, videodomofonowej), 8) wykonanie pozostałych prac wykończeniowych, 9) wykonanie ocieplenia ścian i stropodachu oraz elewacji i instalacji odgromowej, 10) wykonanie nowych przyłączy mediów – w zakresie wynikającym z P.B., 11) opracowanie projektu ewakuacji budynku (wraz z halą sportową) i oznakowanie dróg ewakuacyjnych wraz z montażem podręcznych środków gaśniczych. 4. Pełnienie nadzoru autorskiego (NA) – etap I . 5. Uzyskanie pozytywnych Decyzji PSP, San-Epid. oraz PINB, zezwalających na częściowe użytkowanie budynku Zespołu Szkół nr 55. Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu. Dokumentacja projektowa powinna dostosować istniejący obiekt do obecnie obowiązujących norm oraz przepisów z dostosowaniem układu przestrzennego, instalacji i urządzeń do zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, standardami oraz podniesieniem funkcjonalności, bezpieczeństwa i komfortu użytkowania budynku, dostosować obiekt dla osób niepełnosprawnych oraz zapewnić zgodność z warunkami ochrony przeciwpożarowej z zachowaniem wymagań określonych w programie funkcjonalno użytkowym oraz obowiązującymi przepisami. Parametry techniczne: Teren pod lokalizację inwestycji położony jest w Warszawie przy ul. Gwiaździstej 35. Działka 28/2 zabudowana jest obecnie budynkiem szkolnym oraz salą gimnastyczną. Obiekt i teren nie znajdują się pod opieka konserwatora zabytków. Budynek szkolny dla ok. 800 uczniów, 72 nauczycieli, 21 osób administracji oraz obsługi. Suma powierzchni użytkowej – 6 200 Powierzchnia całkowita obiektu – 7 114,88 Kubatura obiektu – 25 684,04 Wysokości pomieszczeń ok. 3,15m Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2018 poz. 708 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności: • Roboty murarskie i tynkarskie • Roboty zbrojarskie i betoniarskie • Roboty ciesielskie • Montaż konstrukcji budowlanych • Robót posadzkarsko-okładzinowych • Robót malarsko-tapeciarskich • Robót związanych z montażem i remontem instalacji sanitarnych • Robót związanych z montażem i remontem instalacji elektrycznych i elektronicznych • Robót związanych z dociepleniem i wykonaniem elewacji oraz dachu. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Harmonogram rzeczowo-finansowy, o którym mowa w § 6 pkt 12 wzoru umowy, należy sporządzić z uwzględnieniem procentowego podziału kwoty oferty na poszczególne rodzaje robót zgodnie z poniższym zestawieniem oraz postanowieniami umowy: 1. Projekt budowlany i uzyskanie prawomocnej DPB oraz dokumentacja wykonawcza i sprawowanie NA - max 4% 1. Roboty budowlane wewnętrzne - max 41% 2. Roboty budowlane zewnętrzne (elewacja, dach, oddymianie kl. sch.) - max 18% 3. Roboty sanitarne (wod.-kan., c.o.+ węzeł c.o., wentylacyjne, gazowe) - max 21% 4. Instalacje elektryczne (zasilające, oświetleniowe, niskoprądowe) - max 6% 5. Uzyskanie pozwolenia na częściowe użytkowanie budynku ZS nr 55 - 10% ----------------------------------- RAZEM ROBOTY: 100% Przedmiot zamówienia określa: a) Program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami opracowany przez APA ARCHES Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Poznaniu ul. Jawornicka 8/229 - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, - Inwentaryzacja - załącznik nr 10A do SIWZ, - Kopia mapy - załącznik nr 10B do SIWZ, - Opinia geotechniczna - załącznik nr 10C do SIWZ. b) Rysunki określające sposób podziału budynku na etapy - załącznik nr 11 do SIWZ, c) Spis wyposażenia ruchomego do przetransportowania - załącznik nr 12 do SIWZ, d) Wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 05.12.2019 r. Dokumentacja projektowa dla całego zamierzenia i roboty budowlane części budynku objętej I Etapem wraz z uzyskaniem pozwolenia na częściowe użytkowanie budynku. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, liczonej od daty odbioru ostatecznego robót. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji za co otrzyma dodatkowe punkty podczas oceny oferty zgodnie z zasadami określonymi w CZĘŚCI V SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert – w wysokości: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia), należy złożyć: 1.1. Dokument/ypotwierdzające, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 1.2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi/roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.3. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III – pkt 3), 4), 5), oraz 7) Ogłoszenia. 4. Oferta wspólna. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2.3 SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie przy zachowaniu wymogu: - dot. warunku określonego w punkcie 1.2.3. lit. A) pkt 1): warunek zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykaże co najmniej jeden z wykonawców, który będzie bezpośrednio realizował usługę. - dot. warunku określonego w punkcie 1.2.3. lit. A) pkt 2): warunek zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykaże co najmniej jeden z wykonawców, który będzie bezpośrednio realizował robotę budowaną lub przez dwóch lub przez trzech wykonawców, którzy będą realizowali robotę budowaną w zakresie w jakim posiadają doświadczenie tj. w zakresie ppkt. a), ppkt. b), ppkt. c); e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, o którym mowa w Części III – pkt 1.3.2. oraz 1.6.2. SIWZ tj. dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SEKCJI III.4) Ogłoszenia składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach