Przetargi.pl
Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich przy ul. Kościuszki w dzielnicy Śródmieście

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich przy ul. Kościuszki w dzielnicy Śródmieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich przy ul. Kościuszki w dzielnicy Śródmieście. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres zamówienia: Część administracyjna / roboty modernizacyjne w obrębie klatki schodowej: - demontaż wykładziny podłogowej PCV, stopni i podestów schodów drewnianych, oczyszczenie i naprawa posadzki cementowej, - usunięcie starej farby z powierzchni drewnianych schodów (podstopnic, boków i czół schodów - elementy zabytkowe, skomplikowane), - wykonanie podłogi ślepej z płyt gipsowo-włóknowych podłogowych 2x10mm (na istniejącym deskowaniu) pod płytki ceramiczne, ułożenie płytek podłogowych wraz z cokolikami (płytki o specjalnych wzorach z płytek cementowych – płytki zbliżone wyglądem do istniejących na obiekcie z lat 20-tych XX wieku), - montaż stopnic i podestów schodów drewnianych dębowych, wraz z odtworzeniem cokolika drewnianego, lakierowanie podstopnic i konstrukcji schodów, - renowacja istniejącej zabytkowej balustrady drewnianej (usunięcie warstw starej farby olejnej, szlifowanie, bejcowanie, lakierowanie), - renowacja istniejącej zabytkowej stolarki drzwiowej drewnianej (usunięcie warstw starej farby olejnej, ewentualna wymiana szklenia i uszkodzonych elementów, szlifowanie, bejcowanie, lakierowanie), - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, lamperie farbą olejną. Portiernia: - rozbiórka istniejącej portierni (drewnianej), - poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego, osadzenie nowych belek nadprożowych – 4x belka stalowa HEA 120, - demontaż boazerii w pom. nr10 oraz wyburzenie ścianki działowej dla osadzenia drzwi aluminiowych, - montaż witryny portierni – stolarka aluminiowa (zgodnie z rysunkiem), dolny pas (0,95m) i górny (0,23m) panel pełny, pas środkowy przeszklony, profil zimny, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe U=1,0 W/m2*K, szkło bezpieczne, wyposażone w jeden zamek patentowy oraz klamkę, aluminium malowane proszkowo w kolorze satynowym RAL 9017 lub 9004, - murowanie ścianki działowej w pom.10 do wysokości 2,5m, powyżej montaż okna w ramie aluminiowej typu fix, profil zimny, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe U=1,0 W/m2*K, aluminium malowane proszkowo w kolorze satynowym RAL 9017 lub 9004, tynkowanie, gładzie gipsowe, malowanie farbą lateksową, - montaż drzwi aluminiowych częściowo przeszklonych: polny pas (0,95m) i górny (0,23m) panel pełny, pas środkowy przeszklony, profil zimny, wkłady szybowe zespolone, jednokomorowe U=1,0 W/m2*K, szkło bezpieczne, wyposażone w dwa zamki patentowe oraz klamkę, aluminium malowane proszkowo w kolorze satynowym RAL 9017 lub 9004, - wykonanie okładziny z płyt wykończonych fornirem ścian, podłogi, zabudowa szaf wnękowych, blatu i drzwi (dla podłogi płyty o podwyższonej odporności na ścieranie, wilgoć, ścieranie), - montaż sufitu podwieszanego systemowego aluminiowego rastrowego (krata H=50mm, rozmiar siatki max. 150x150mm) RAL 9017 lub 9004 (lub zbliżony), - przygotowanie do malowania pom. 9,10 przez przeszpachlowanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów farbą lateksową, - demontaż instalacji w pomieszczeniu istniejącej portierni (na korytarzu), - wykonanie instalacji w nowych pomieszczeniach portierni wraz z wymianą opraw oświetleniowych, natężenie oświetlenia powinno spełniać wymogi PN, - wykonanie pomiarów elektrycznych. Korytarze: - skucie luźnego tynku, uzupełnienie tynku, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, lamperie farbą olejną, - renowacja istniejącej zabytkowej stolarki drzwiowej, - demontaż okładziny lastrykowej ze stopni i podstopnic klatki schodowej głównej, bocznej i przy sali gimnastycznej, oczyszczenie i przygotowanie podłoża, montaż nowej okładziny z prefabrykowanych elementów lastryko (okładzina w jednym, max. w dwóch elementach), zbliżonych wyglądem do istniejących na obiekcie, odtworzenie cokolików, - renowacja balustrad, pochwytów i krat, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, lamperie farbą olejną – korytarze, klatki schodowe. Aula: - demontaż obudowy z boazerii drewnianej, okładzina z płyt GKB, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, malowanie farbą lateksową, miejscowa naprawa uszkodzonego tynku żywicznego (mozaikowego) na lamperii. Sanitariat na III p.: - wydzielenie pomieszczenia sanitariatu wraz z przedsionkiem z powierzchni sali klubowej, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji sanitarnych (wod-kan i c.o.), - wykonanie kanału wentylacyjnego, - przeprowadzenie pomiarów elektrycznych i prób szczelności wraz z przygotowaniem protokołów. UWAGA: 1. Zakres oferowanych przez Wykonawcę robót obejmować winien całość prac opisanych w przedmiarze, a także prace towarzyszące - nieopisane w przedmiarze, lecz wynikające z zaoferowanej przez Wykonawcę technologii robót, których koszt winien być ujęty w kosztach ogólnych (pośrednich) wyceny ofertowej. 2. Kolorystykę i dobór materiałów wykończeniowych należy uzgadniać każdorazowo pisemnie z Użytkownikiem, Zamawiającym i Miejskim Konserwatorem Zabytków. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia otwiera możliwość ewentualnego zatrudnienia osoby niepełnosprawnej (pracownika portierni) dzięki likwidacji barier architektonicznych w obrębie tego pomieszczenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie prac demontażowych i rozbiórkowych, - renowacja stolarki, - wymiana stopni drewnianych i lastrykowych, - montaż przeszklonej witryny portierni, - wykonanie prac instalacyjnych, - malowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Kosztorys ofertowy. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach