Urząd Gminy Krupski Młyn ogłasza przetarg
- Adres: 42-693 Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2014-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krupski Młyn
ul. Krasickiego 9 9
42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krupskimlyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku wielofunkcyjnego przy ulicy Zawadzkiego 3 w Krupskim Młynie wraz z budową miejsc postojowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku wielofunkcyjnego przy ulicy Zawadzkiego 3 w Krupskim Młynie wraz z budową miejsc postojowych. Zadanie obejmuje w szczególności: a) remont obiektu, który polega na: - naprawie cokołu elewacji budynku wielofunkcyjnego - 37,4 m2, - remoncie tarasu (demontaż płytek na tarasie, wykonanie izolacji tarasu wraz z wykonaniem nowej wylewki betonowej, wykonanie wzmocnienia podłoża tarasu włóknem szklanym na żywicy, wykonanie wyprawy żywicznej na tarasie) - 174,7 m2, - remoncie balustrady (demontaż balustrady, przeróbka balustrady - podniesienie do 1,1 m, oczyszczenie i malowanie balustrady), - odwodnienie dachu, - naprawie tynków na ścianie tarasu - 80 m2, - malowanie farbami silikatowymi ścian tarasu, wymianie okratowania i stolarki drzwiowej - 198,62 m2, b) remont placu postojowego przy budynku wielofunkcyjnym, który polega na: - rozbiórce płyty betonowej - 19,2 m2, - usunięciu humusu i gruzu z rozbiórki, - korytowaniu terenu pod miejsca postojowe, drogę dojazdową i chodniki - 496,3 m2, - odwodnieniu terenu i odprowadzaniu wód opadowych z miejsc postojowych i dachu, - utwardzenie terenu pod kostkę, - położenie kostki na drodze dojazdowej, placu postojowym i chodniku, - przekładce słupów oświetleniowych, - montażu bramy ogrodzeniowej, uzupełnieniu humusu i obsianiu trawą terenu przyległego do miejsc postojowych. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wszystkie wbudowane materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów budowlanych musi posiadać odpowiedni okres przydatności do użytku, być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim. Wszystkie materiały budowlane muszą być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. Wykonanie prac musi być zgodne z zasadami opisanymi w Specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót budowlanych oraz na podstawie przedmiaru prac, stanowiącymi załącznik do niniejszego siwz. UWAGA! Tam gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (materiały równoważne), możliwość dostawy materiałów budowlanych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000 zł Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 29.04.2014 r. o godz. 10.00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - B.S. Tworóg 35 8466 0002 0000 2264 2000 0051 z dopiskiem: Wadium - Zawadzkiego. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz można złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było stale związane z ofertą) lub złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. nr 12 Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krupskimlyn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku wyposażenia technicznego - etap II sala gimnastyczna Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. 1-go Maja 173 w Rudzie Śląskiej wraz z wykonaniem projektu
Dodano: 2016-07-27 - REMONT ŚCIAN SZCZYTOWYCH BUDYNKÓW PRZY UL. OBROŃCÓW WESTERPLATTE 100, UL. LE RONDA 48, 48A, UL. MORAWA 114 ORAZ UL. BEDNARSKIEJ 15 W KATOWICACH
Dodano: 2016-07-27 - 1.- remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Gimnazjum nr 5 w Rudzie Śląskiej; 2.remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rudzie Śląskie.
Dodano: 2016-07-20 - Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Gimnazjum nr 5
Dodano: 2016-06-10 - Redukcja emisji CO2 i zużycia energii w budynkach Politechniki Śląskiej w Gliwicach poprzez produkcję energii elektrycznej i cieplnej z odnawialnych źródeł energii oraz wymianę oświetlenia wewnętrznego. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/11/NC
Dodano: 2016-05-20 - Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkól Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Glinianej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-05-05 - Modernizacja (remont) sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Rudzie Śląskiej przy ul. Bytomskiej 8
Dodano: 2016-04-22 - Wymiany tynków na sufitach i malowanie sal w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza ul. Mickiewicza 11, 40-092 Katowice - część 1
Dodano: 2016-03-30 - REMONT BALKONÓW W BUDYNKU PRZY UL. BOYA ŻELEŃSKIEGO 94 W KATOWICACH
Dodano: 2016-03-24 - REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W GMACHU URZĘDU MIASTA CHORZÓW
Dodano: 2016-02-18