Gmina Toszek ogłasza przetarg
- Adres: 44-180 Toszek, Bolesława Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
Bolesława Chrobrego 2
44-180 Toszek, woj. śląskie
REGON: 276257771 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Toszku w ramach zadania „Remont I i II piętra Urzędu Miejskiego w Toszku" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Toszku znajdującego się przy ulicy Bolesława Chrobrego 2, zlokalizowanego na działce nr 1103/97. Obiekt jest zabytkiem wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa śląskiego pod numerem A-377/60 z dnia 10 marca 1960 r. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności:1) modernizację korytarzy (I i II piętra), klatek schodowych (pomiędzy: parterem i I piętrem, I i II piętrem oraz II piętrem i poddaszem) oraz pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Toszku na I i II piętrze Urzędu), w tym:a) rozebranie istniejących posadzek PCV,b) skucie płytek podłogowych na korytarzach,c) ułożenie nowej posadzki z płytek,d) wykonanie cokołów,e) wykonanie dla schodów nowych stopni i podstopnic,f) wyburzenie progów w drzwiach,g) poszerzenie oraz powiększenie otworów drzwiowych,h) zamurowanie części otworów drzwiowych,i) obniżenie otworów drzwiowych,j) malowanie ścian i sufitów,k) wymianę drzwi wewnętrznych z ościeżnicami,l) wymianę drewnianych poręczym) demontaż oraz montaż nowych barierek na poziomie spoczników klatek schodowych,n) wymianę parapetów na klatkach schodowych,o) wymianę instalacji elektrycznej,p) modernizację instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników,2) wymianę bram wraz z remontem elewacji budynku gospodarczego, w tym:a) wymianę bram drewnianych, b) wymianę okien,c) remont krat okiennych i ściennych,d) remont elewacji budynku gospodarczego,e) wymianę przewodu spalinowego agregatu,f) wymianę nawierzchni wewnętrznego dziedzińca,g) wykonanie oświetlenia terenu,h) montaż automatyki sterowania bramami,i) wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie: oświetlenia, systemu automatyki bram;3) wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, sygnalizacji pożaru i oddymiania (nie dotyczy parteru i piwnic - w tym zakresie instalacje zostały wykonane), w tym:a) montaż i podłączenie oświetlenia awaryjnego,b) montaż i podłączenie czujek dymu,c) montaż i podłączenie ręcznych ostrzegaczy pożarowych,d) montaż i podłączenie sygnalizatorów głosowo akustycznych,e) montaż i podłączenie okablowania.3. Zakres i sposób wykonania robót opisany jest dokumentacją techniczną zatwierdzoną decyzją pozwolenia na budowę nr 300/17 z dnia 26 kwietnia 2017 r. oraz decyzją nr 1233/21 z dnia 1 grudnia 2021 r., pozwoleniem konserwatorskim nr K/1117/2021, pozwoleniem konserwatorskim nr 311/2017 z dnia 3 kwietnia 2017 r. zmienionym decyzją K/1168/2021 z dnia 2 listopada 2021 r., pozwoleniem konserwatorskim nr K/1033/2023 z dnia 11 września 2023 r.4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy w sposób nie kolidujący z bieżącą działalnością Urzędu Miejskiego w Toszku, a wykonywanie robót możliwe będzie: 1) od poniedziałku do piątku – w godzinach od 7:00 do 21:00;2) w soboty w godzinach od 7:00 do 15.00 – jedynie po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o tym fakcie, na co najmniej 3 (trzy) dni przed planowaną pracą w sobotę i uzyskaniu zgody od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego.Zamawiający szczegółowo opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów: • Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami (załącznik nr 2 do SWZ),• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ), - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium.1. Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski: – nr rachunku: 87 1050 1298 1000 0023 5623 8861W tytule przelewu należy wskazać numer postępowania którego dotyczy zamówienie.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami pkt 15 SWZ oferty wykonawcy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z treścią art. 98 ust. 6 ustawy pzp.8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, składane są w oryginale w formie elektronicznej, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W celu uniknięcia wątpliwości Zamawiający informuje, iż sprzeczne z ww. wymogami będzie przesłanie skanu, sporządzonego w formie pisemnej, dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj.:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada na rachunku środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej :a) Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie:Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty polegające na modernizacji, przebudowie lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100 brutto) każda z nich.b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.; dalej: „Pb”) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a Pb, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334),tj.:a) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.) – kierownik robótb) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeńc) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeńZamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w poszczególnych specjalnościach.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje technicznew budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Powyżej wskazane osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji I Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiednie ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-29
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadania w branży instalacyjno-sanitarnej
Dodano: 2024-04-26 - Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej poprzez budowę Punktu Informacyjnego dla Turystów
Dodano: 2024-04-22 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Dziechcinka 4 w Wiśle
Dodano: 2024-04-22 - Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą
Dodano: 2024-04-15 - Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
Dodano: 2024-04-11 - Budowa żłobka w gminie Blachownia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-05 - Prace remontowo-budowlane w istniejących pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku na potrzeby realizacji projektu BCU Górniczych w Rybniku w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gostyni wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: Zad. 1.Rozbudowa SP w Gostyni z zagospodarowaniem terenu. Zad. 2.Termomodernizacja budynku SP w Gostyni.
Dodano: 2024-03-13 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa i remont części budynku usługowego na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Jasienicy 845, 43- 385 Jasienica
Dodano: 2024-02-29