Przetargi.pl
Modernizacja budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934897
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku Urzędu Gminy Wisznia Mała obejmujących m.in.:I. Wykonie pomieszczeń do obsługi spraw obywatelskich1). roboty ogólnobudowlane w tym: - rozbiórka istniejących ścian wewnętrznych, posadzek, - usunięcie tynków wewnętrznych - wykonanie nowych ścian działowych oraz posadzek oraz sufitów podwieszanych- montaż nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej- wykonanie nowych tynków oraz powłok malarskich2). roboty sanitarne- wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej- wykonanie instalacji c.o. - - montaż klimatyzatorów min. klasy A++3). Roboty elektryczne i teletechniczne- wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu- wykonacie instalacji oświetleniowej wraz z montażem opraw oświetleniowych typu LED- wykonanie instalacji alarmowej- wykonanie instalacji okablowania strukturalnego sieci komputerowej min. kat 6- przełożenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej i elektrycznej w Sali narad wynikającej wydzielenia korytarzaII. Remont pomieszczenia istniejącej sali narad o wym. ok. 4,70x8,301). wykonanie gładzi na ścianach i sufitach2). malowanie ścian i sufitu 3). wymiana wykładziny PCV na nową o parametrach: klasa użytkowa 34/43, warstwa ścieralna gr. min. 0,7mm. Klasa ścieralności T, pokryta warstwą ułatwiająca czyszczenie, kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:1). Projekt budowlano-wykonawczy pn: Remont budynku urzędu gminy Wisznia Mała wykonany przez: Firma Kowalewski3). Specyfikacje techniczne4). Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)5). Załącznik graficzny6). Przedmiary robót Uwaga!!!!Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w dokumentacji projektowej.3. Warunki realizacji zamówienia:1) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.2) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351 ze zm.). Parametry techniczne wbudowywanych materiałów powinny być potwierdzone aktualnymi aprobatami technicznymi, atestami3) Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany będzie do demontażu i ponownego montażu mebli biurowych pomieszczenia obecnej sali narad wskazanych na załączniku graficznym nr 2 na czas wykonywanego remontu.4) Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego po terenie budowy. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizacji książki obiektów w zakresie wykonanych robót.6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach