Przetargi.pl
Dostawa dwóch sztuk nowych elektrycznych samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu.

Powiat Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, Tadeusza Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717222066 , fax. 717221706
  • Data zamieszczenia: 2022-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski
    Tadeusza Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717222066, fax. 717221706
    REGON: 931934816
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch sztuk nowych elektrycznych samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk nowych elektrycznych samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu, wyprodukowanych w 2021 r. lub 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy, w tym w zakresie z art. 438 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, został ujęty w projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ – Umowa (projekt) oraz załączniku 5 do SWZ – Specyfikacja Techniczna.Obowiązki stron:A. Obowiązki Zamawiającego:1) zapewnienie nadzoru nad realizacją dostaw.B. Obowiązki Wykonawcy:1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresiewykonywania umowy,2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.3) Wykonawca wraz z samochodami będącymi przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu niezbędną dokumentację, a w szczególności:a. dokumenty wymagane do rejestracji samochodów,b. karty/książki gwarancyjne samochodów i wyposażenia w języku polskim,c. dokumentacje techniczne (wraz z instrukcjami obsługi i z katalogami części zamiennych/składowych w języku polskim),d. świadectwa homologacji wystawione zgodnie z ustawą - Prawo o ruchu drogowym,e. świadectwa WE,f. dokumenty określające zasady świadczenia serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych,g. wykaz punktów serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.Wykonawca zobowiązany jest w dniu zawarcia umowy złożyć oświadczenie w zakresie właściwości urzędu skarbowego, w którym dokonuje rozliczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144900-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2) Przedłużenie związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowychc) gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 poz. 299).4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 24 1560 0013 2124 1805 1000 0006 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty).5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3) ppkt b, c wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.7) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertą;b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b) którego oferta została odrzucona;c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9) Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa powyżej, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.10) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.11) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.13) Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zgodnie z zapisami art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci taką ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach