Przetargi.pl
Modernizacja budynku siedziby Oddziału oraz parkingu wraz z infrastrukturą.

Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (89)5363100 , fax. (89)5363180
  • Data zamieszczenia: 2017-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego
    ul. Nowowiejska 26 A
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (89)5363100, fax. (89)5363180
    REGON: 011263946
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku siedziby Oddziału oraz parkingu wraz z infrastrukturą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Roboty polegające na wykonaniu robót remontowych w budynku siedziby Oddziału oraz na remoncie parkingu wraz z robotami towarzyszącymi w Oddziale Regionalnym Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie przy ul. Kasprowicza 1, zgodnie z SIWZ, opisem przedmiotu zamówienia, założeniami do kosztorysowania, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę i przedmiarami robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1) Część zamówienia nr 1 - remont w budynku Oddziału - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2) Część zamówienia nr 2 – remont parkingu Oddziału z robotami towarzyszącymi – 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w rozdziale VIII SIWZ. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach