Przetargi.pl
MODERNIZACJA BUDYNKU – REMONT DACHU BUDYNKU MUZEUM ZIEMI SZUBIŃSKIEJ W SZUBINIE

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 9235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA BUDYNKU – REMONT DACHU BUDYNKU MUZEUM ZIEMI SZUBIŃSKIEJ W SZUBINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku – remont dachu budynku Muzeum Ziemi Szubińskiej w Szubinie, której zakres robot obejmuje: 1) Specjalistyczną naprawę istniejącego stropu nad aulą, obejmującą naprawę uszkodzonych krążyn drewnianych z częściową naprawą sufitu (zamawiający zaznacza, że naprawa dotyczy stropu drewnianego o konstrukcji „łukowej”); 2) Uzupełnienie izolacji cieplnej stropu; 3) Wykonanie pomostów w postaci podłogi nad izolacją cieplną; 4) Wykonanie stopni z listew nad krążynami drewnianymi; 5) Zabezpieczenie stropu folią przed wykonaniem robót remontowych dachu; 6) Wymianę istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, polegająca na rozbiórce istniejącego pokrycia wraz z łaceniem i wykonaniu nowego pokrycia dachówką ceramiczną karpiówką podwójnie (krycie w koronkę), po uprzedniej konserwacji i częściowej naprawie więźby dachowej; 7) Pokrycie dachów płaskich 1-dną warstwą papy termozgrzewalnej z uprzednią naprawą istniejącego pokrycia; 8) Wszystkie roboty towarzyszące, związane z wymianą krycia, tj. naprawy i przemurowania kominów nad dachem, obróbki blacharskie, wymiana rynien i rur spustowych, obróbki blacharskie fragmentów szczytowych attyki, obrobienie krawędzi szczytowych (wiatrowych), ułożenie gąsiorów w kalenicy i na krawędziach narożnych, pokrycie lukarn dachowych blachą i dachówką (wole oka); 9) Wykonanie konserwacji i częściowej naprawy więźby dachowej; 10) Deskowanie połaci dachowych po demontażu łacenia; 11) Wykonanie warstwy izolacyjnej na deskowaniu z papy izolacyjnej; 12) Wykonanie nowego łacenia połaci dachowych wraz z montażem kontrłat; 13) Zamontowanie wyłazów dachowych i ław kominiarskich (elementy projektowane, dotychczas nieistniejące); 14) Zamontowanie drabinek wiatorywch. 2. Zamawiający informuje, że budynek Muzeum Ziemi Szubińskiej w Szubinie ujęty jest w ewidencji zabytków woj. kujawsko – pomorskiego i zlokalizowany jest w strefie „B” ochrony konserwatorskiej, obejmującej zespół zabudowy miejskiej. 3. Opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa: projekt budowlany i wykonawczy oraz przedmiar robót, z zastrzeżeniem, że załączony do SIWZ przedmiar robót ma wyłącznie charakter poglądowy, pomocniczy i informacyjny. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, a w szczególności w sytuacji, gdy określono znak towarowy   materiału, patent lub pochodzenie, nazwy producentów, firm, bądź konkretne produkty lub w jakikolwiek inny sposób określono konkretny towar/produkt. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, przy czym stwierdzenie czy oferta równoważna spełnia wymagania SIWZ należy do uprawnień Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp), wymogi techniczne towaru wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z: a) naprawą istniejącego stropu i częściowego sufitu, b) uzupełnieniem izolacji cieplnej stropu, wykonanie pomostów w postaci podłogi nad izolacją cieplną, c) wykonaniem stopni z listew nad krążynami drewnianymi, d) wymianą istniejącego pokrycia dachowego, polegająca na rozbiórce istniejącego pokrycia wraz z łaceniem i wykonaniu nowego po uprzedniej konserwacji i częściowej naprawie więźby dachowej, e) pokryciem dachów płaskich warstwa papy termozgrzewalnej, z uprzednią naprawą istniejącego pokrycia, f) wszystkimi robotami towarzyszącymi, związanymi z wymianą krycia, tj. naprawy i przemurowania kominów nad dachem, obróbkami blacharskimi, wymianą rynien i rur spustowych, obrobieniem krawędzi szczytowych, ułożeniem gąsiorów, pokryciem lukarn dachowych, g) wykonaniem konserwacji i częściowej naprawy więźby dachowej, h) deskowaniem połaci dachowych po demontażu łacenia, i) wykonaniem warstwy izolacyjnej na deskowaniu z papy izolacyjnej, j) wykonaniem nowego łacenia połaci dachowych i ław kominiarskich, k) zamontowaniem wyłazów dachowych i ław komniniarskich, l) zamontowaniem drabinek wiatrowych, m) wykonaniem innych robót i usług nie wymienionych w punkcie a-l związanych z realizacją zamówienia. - polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących.Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 7.000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359, ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027., z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.29.2017 na modernizację budynku – remont dachu budynku Muzeum Ziemi Szubińskiej w Szubinie”. Kserokopię przelewu, wpłaty Wykonawca dołącza do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Ponadto w gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty – albo opisowo, albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. Powinny także zawierać klauzule o nie odwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. 7. W przypadku składania oferty przez konsorcjum wadium może być wniesione przez dowolny podmiot z zastrzeżeniem, że konieczne jest wyraźne wskazanie podmiotów w imieniu, których jest składane, czyli wszystkich członków konsorcjum. 8. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 10. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie; 4) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach