Przetargi.pl
Modernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Dziembowie

Gmina Kaczory ogłasza przetarg

  • Adres: 64810 Kaczory, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2842371, 2842372, , fax. 672 841 233
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaczory
    ul. Dworcowa 22
    64810 Kaczory, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2842371, 2842372, , fax. 672 841 233
    REGON: 57079119300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kaczory.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Dziembowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Dziembowie. Zakres robót remontowych: 1. Pokrycie i konstrukcja dachu Istniejące pokrycie dachowe należy wymienić na nowe z dachówki karpiówki ceramicznej w kolorze naturalnym, układanej pojedynczo „w łuskę”. W celu wykonania prawidłowego, szczelnego pokrycia należy wymienić ołacenie dachu i zamontować membranę wstępnego krycia o paroprzepuszczalności min. 2400 g/m2. Kontrłaty 4/2 cm, łaty główne 6/4 cm. Rozstaw dopasować do instrukcji producenta dachówki. Skorodowane elementy więźby dachowej należy wymienić lub wzmocnić poprzez nadbitki z desek równych szerokości krokwi. Wzmocnienie wykonać na długości min. 0,5 mb poza skorodowany element. Opierzenia kominów i system rynnowy wykonać z blachy tytanowo - cynkowej, gr. blachy min 0,55 mm. Gzymsy mansardowe wykonać z desek impregnowanych i pomalować lakierobejcą na kolor palisander. Kształt gzymsów należy odtworzyć do istniejących. Daszki bocznych wejść do piwnicy należy zabezpieczyć emulsją bitumiczną, przystosowaną do wykonania szlichty cementowej. Na tak przygotowaną powierzchnię zamontować dachówki ceramiczne na klej mrozoodporny, w celu dopasowania wizualnego daszków piwnicy do całej połaci. Przed przyklejeniem dachówek odciąć „noski” montażowe w celu stworzenia jednolitej płaszczyzny styku w klejem. 2. Elewacja W celu wykonania prawidłowej struktury elewacji należy skuć zmurszałe tynki oraz oczyścić z luźnych pozostałości miejsca ubytków. Braki uzupełnić tynkiem cementowych w standardzie tynku III kat. Po wykonaniu uzupełnień tynków, całość elewacji wzmocnić warstwą zaprawy klejowej z wtopioną siatką z włókna, jak dla technologii BSO. Po wykonaniu warstwy szczepnej np. CERPLAST, należy wykonać tynk strukturalny cienkowarstwowy typ BARANEK, o uziarnieniu 1,5 mm. Zaleca się wykonać tynk silikatowy strukturalny, metodą natryskową. Kolorystyka wg palety RGB 229/202/173. Jako referencyjny produkt do wykonania warstwy strukturalnej elewacji przyjęto CAPAROL Sylitol Fassadenputz R+K w kolorze HAVANNA 15. Dopuszcza się zastosowanie innego systemu o niegorszych parametrach. Elementy drewniane konstrukcji muru szkieletowego zabezpieczyć przeciwgrzybicznie. Nabić elementy ozdobne z desek szerokości odpowiadającej wymiarom elementów konstrukcyjnych. Grubość desek min. 2,5 cm, krawędzie fazowane, wyoblone. Elementy drewniane zaimpregnować i pomalować lakierobejcą w kolorze palisander. Deski należy zamontować trwale do konstrukcji drewnianej, tak, aby licowały z wykończoną płaszczyzną elewacji. UWAGI: • wszystkie prace należy wykonać zgodnie z Warunkami Technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z wytycznymi producentów materiałów • wszelkie wątpliwości i nieścisłości dokumentacji wyjaśnić z Projektantem • przed zamontowaniem materiałów na budynku należy uzyskać pisemna zgodę Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do specyfikacji i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 3.000,00 złotych, słownie : trzy tysiące złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Kaczorach Nr rachunku : 82 8945 0002 0010 0120 2000 0050 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Modernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Dziembowie 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach