Przetargi.pl
Modernizacja budynku przy ul. Senatorskiej 10

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2018-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku przy ul. Senatorskiej 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowo-budowlane w zakresie: ocieplenia ścian zewnętrznych, ocieplenia stropodachu; wykonania niezbędnych obróbek blacharskich oraz malowania elewacji z wbudowaniem elementów obramowań okiennych i gzymsów zgodnie z opisem technicznym i założeniami zawartymi w audycie energetycznym stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Ponadto przedmiotem zamówienia są następujące roboty remontowo-budowlane wewnątrz budynku: PARTER - ZAKRES ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH - rozbiórce podlegają ściany działowe w systemie GK w pomieszczeniu nr 7;8;9 wg rys nr 1 inwentaryzacji. W ten sposób powstanie jedno pomieszczenie socjalne nr 7 wg rysunku nr 3 w części projektowej; - należy zdemontować stolarkę drzwiową w całości z pomieszczeń od 1 do 12 wg inwentaryzacji z uwagi na to iż nie spełniają warunków p-poż pod względem szerokości w świetle ościeżnic. Drzwi wejściowe oraz w przedsionku zakłada się, że będą wymienione na nowe aluminiowe z szybą bezpieczną. W przedsionku drzwi będą składową ścianki przeszklonej oddzielającej korytarz właściwy i samo wejście do budynku. Część otworów po demontażu należy poszerzyć w związku z planowanym montażem nowej stolarki o wymiarach w świetle ościeżnic min 90x200. Wszystkie skrzydła drzwiowe powinny być dostosowane do założenia zamków kodowanych; - należy wykonać nadproże na belkach stalowych IP220 pomiędzy przedsionkiem ( pom. nr 1 ) a pomieszczeniem operacyjnym ( nr 9 ) – wg rysunku projektowego. Po zrealizowaniu nadproża należy wykonać przebicie 200x150 w ścianie pomiędzy pomieszczeniami. Wysokość parapetu-lady to 108cm. W związku z tym dolna krawędź nadproża powinna znaleźć się na wysokości min 258cm powyżej posadzki; - po wyburzeniach ścian działowych należy przebudować sufit podwieszany w systemie Armstrong ( pomieszczenie nr 7 wg rysunku projektowego ). W pozostałych pomieszczeniach należy wymienić wszystkie płyty systemowe w sufitach podwieszanych oraz zdemontować stare i zamontować nowe systemowe oprawy ledowe. Liczba opraw do wbudowania – 21sztuk ( pomieszczenia: 1 – 2 szt; 2 – 2 szt; 4 – 1 szt; 5 – 2 szt; 6 – 2 szt; 7 - 5 szt; 8 – 1 szt; 9 – 5 szt; 10 – 1 szt; - w ścianach zewnętrznych wykonać lub udrożnić „zetki” wentylacyjne zapewniające odpowiednią wymianę powietrza w wybranych pomieszczeniach; - sanitariat istniejący ( dostępny z przedsionka ) – do remontu kapitalnego włącznie z wymianą stolarki drzwiowej, wykonaniem nowych okładzin glazurniczych oraz wbudowaniem nowego „białego montażu”; - na wszystkich oknach należy przeprowadzić remont powłok malarskich z ewentualną naprawą drewnianego masywu ościeżnic oraz skrzydeł okiennych ( klasyfikacji napraw dokonać po zdjęciu starych powłok malarskich ); - w pomieszczeniach biurowych i socjalnych należy ułożyć nowe okładziny posadzkarskie. W przypadku komunikacji nie ma potrzeby zmiany okładzin terakotowych – są w dobrym stanie technicznym. Wskazane są jedynie drobne prace w zakresie uzupełnienia fugowania. W pomieszczeniach oprócz sanitariatów oraz komunikacji należy ułożyć wykładziny przemysłowe łatwo zmywalne z wyłożeniem na ściany – cokoliki wys. min 10cm. W pomieszczeniu nr nr 8 projektu należy ułożyć wykładzinę przemysłową o parametrach antystatycznych ze względu na to iż będzie w nim zlokalizowany główny serwer teleinformatyczny; - stare pomieszczenie socjalne projektuje się do przebudowy. Projektuje się sanitariat złożony z 2 kabin sanitarnych i przedsionka. Projektowane podziały kabin sanitarnych i przedsionka należy wykonać jako zabudowę lekką - w systemie GK z montażem płyt wodoodpornych grubości 12mm ( w jednej warstwie ). Do wysokości minimum 2m od posadzki należy na ścianach wykonać okładziny glazurnicze. Podłączenie urządzeń sanitarnych należy wykonać do istniejącego pionu kanalizacyjnego. Zlewozmywak do przeniesienia do pomieszczenia socjalnego nr 6 wg rysunku nr 4; - wszystkie pionowe i odkryte poziome powierzchnie poszczególnych pomieszczeń należy przygotować do malowania oraz wykonać malowanie. Powłoki malarskie należy wykonać jako 2 warstwowe za pomocą farb emulsyjnych bądź akrylowych za pomocą pędzla, wałka lub wybranej metody natryskowej z odpowiednim zabezpieczeniem elementów nie podlegających malowaniu ( okna, drzwi, sufity podwieszane, inne elementy stałe ). - lokalizacja poszczególnych elementów wg rzutu projektowego kondygnacji. PIĘTRO - ZAKRES ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH - rozbiórce podlega ściana działowa dzieląca pomieszczenia nr 7;8 wg rys nr 2 inwentaryzacji. W ten sposób powstanie jedno pomieszczenie archiwum - nr 7 wg rysunku nr 4 w części projektowej; - należy zdemontować stolarkę drzwiową w całości z pomieszczeń od 1 do 9 wg rysunku projektowego nr 4 ( wyłączając stolarkę w istniejącym sanitariacie ) z uwagi na to iż nie spełniają warunków p-poż pod względem szerokości w świetle ościeżnic. Część otworów po demontażu należy poszerzyć w związku z planowanym montażem nowej stolarki o wymiarach w świetle ościeżnic min 90x200. Wszystkie skrzydła drzwiowe powinny być dostosowane do założenia zamków kodowanych. W pomieszczeniu archiwum wskazany jest montaż drzwi p-poż 90x200 EI30. - należy zdemontować okna w projektowanym pomieszczeniu archiwum ( nr 7 ). Otwory wypełnić murem z bloczka gazobetonowego na zaprawie wapienno-cementowej grubości max 37cm. Wypełnienie obustronnie otynkować tynkiem wapienno-cementowym. - po wyburzeniu ściany działowej należy przebudować sufit podwieszany w systemie Armstrong ( pomieszczenie nr 7 wg rysunku projektowego ). W pozostałych pomieszczeniach należy wymienić wszystkie płyty systemowe w sufitach podwieszanych oraz zdemontować stare i zamontować nowe systemowe oprawy ledowe. Liczba opraw do wbudowania – 27sztuk ( pomieszczenia: 1 – 9 szt; 2 – 2 szt; 3 – 4 szt; 4 – 2 szt; 5 – 3 szt; 6 – 2 szt; 7 - 3 szt; 8 – 2 szt; - w ścianach zewnętrznych wykonać lub udrożnić „zetki” wentylacyjne zapewniające odpowiednią wymianę powietrza w wybranych pomieszczeniach; - w pomieszczeniu nr 8 i 9 wg inwentaryzacji ( rys nr 2 ) zdemontować umywalki wraz z zaślepieniem przewodów kanalizacyjnych; - na wszystkich oknach należy przeprowadzić remont powłok malarskich z ewentualną naprawą drewnianego masywu ościeżnic oraz skrzydeł okiennych ( klasyfikacji napraw dokonać po zdjęciu starych powłok malarskich ); - w pomieszczeniach biurowych należy ułożyć nowe okładziny posadzkarskie. W przypadku komunikacji nie ma potrzeby zmiany okładzin terakotowych – są w dobrym stanie technicznym. Wskazane są jedynie drobne prace w zakresie uzupełnienia fugowania. W pomieszczeniach oprócz sanitariatów oraz komunikacji należy ułożyć wykładziny z panela podłogowego i niskiej ścieralności zaś w pomieszczeniu archiwum wykładzinę przemysłową łatwo zmywalną z wyłożeniem na ściany ( cokolik ) o wysokości min 10cm. W pomieszczeniach w których występuje okładzina parkietowa – wykonać remont parkietu wraz z listwami przyściennymi w zakresie czyszczenia, uzupełnienia, cyklinowania i lakierowania powierzchni. - wszystkie pionowe i odkryte poziome powierzchnie poszczególnych pomieszczeń należy przygotować do malowania oraz odpowiednio wykonać malowanie. Powłoki malarskie należy wykonać jako 2 warstwowe za pomocą farb emulsyjnych bądź akrylowych za pomocą pędzla, wałka lub wybranej metody natryskowej z odpowiednim zabezpieczeniem elementów nie podlegających malowaniu ( okna, drzwi, sufity podwieszane, inne elementy stałe ) - lokalizacja poszczególnych elementów wg rzutu projektowego kondygnacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. b) Wadium może być wniesione w następujących formach: W pieniądzu przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem – wadium – oferta na Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku przy ul. Senatorskiej 10 ▪ Poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, ▪ Gwarancji bankowej, ▪ Gwarancji ubezpieczeniowej, ▪ Poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110). c) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. ▪ Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. ▪ Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. d) Wadium należy wnieść na okres związania ofertą. e) Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. f) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. g) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach opisanych w SIWZ zostanie odrzucona. h) Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1ustawy Pzp, dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodne z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty - treść formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy wg wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; Kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy i informacyjny dla Zamawiającego i nie ma wpływu na zobowiązania wynikające z przyjęcia ceny ryczałtowej, ▪ Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w przedmiarze robót (kosztorys ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w przedmiarze. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w przedmiarze, ▪ Przedmiar należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia, ▪ Ilości podane w każdej pozycji przedmiaru są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (roboty) po jego wykonaniu, ▪ Niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w przedmiarze zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu, krótkie opisy pozycji przedstawione w przedmiarze są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych i projektach. 3. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt III.4. niniejszej SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 5.Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę o ile podwykonawcy Ci są znani Wykonawcy na etapie składania ofert firm podwykonawców wg wzoru – załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą do akceptacji. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wg załącznika nr 9 do SIWZ. 7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 Ustawy Pzp do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp, b) dokument dotyczący: - braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp) - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach