Przetargi.pl
Modernizacja budynku przy ul. Łukowskiej 25

Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 04-133 Warszawa, Łukowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)8496013
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3
    Łukowska 25
    04-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)8496013
    REGON: 380370870
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpow3.bip.um.warszawa.pl/default.htm

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku przy ul. Łukowskiej 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont pomieszczeń w bud.DD nr 4 - parter i I p CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU : powierzchnia zabudowy ~ 635,00 m2 powierzchnia użytkowa ~ 1758,30 m2 kubatura ~ 6873,00 m3 ilość kondygnacji: - podziemnych – 1, - nadziemnych – 3, Wysokość netto poszczególnych kondygnacji kształtuje się od 2,20 m. - 2,65 m. w piwnicy, ok. 2,75 m. na poziomie pięter, wysokość budynku ~ 10,30 m. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT NA PARTERZE i I p.: I. ROBOTY BUDOWLANE: -remont dwóch pięter /parter i + 1/ – zmiana funkcji pomieszczeń, wydzielenie nowych powierzchni pomocniczych, pokoi biurowych, dostęp łazienek z korytarza wewnętrznego, relokacja serwerowni, siłowni, remont kuchni na piętrze +1, -wymiana wykończenia posadzek w remontowanych częściach pomieszczeń – terakota, wykładzina dywanowa, PCV/LVT, cokoły, -remont istniejących i likwidacja niepotrzebnych łazienek na poziomie pierwszego piętra, (wymiana glazury i terakoty oraz wyposażenia: armatura i ceramika), wymiana drzwi, -wymiana i uzupełnienie stolarki drzwiowej, -wymiana stolarki okiennej i parapetów na parterze z wyłączeniem stolarki w kuchni oraz uzupełnienie o nawiewniki na piętrze +1, -odmalowanie wszystkich pomieszczeń, klatek schodowych, korytarzy oraz pozostałych pomieszczeń na wszystkich piętrach. II. INSTALACJE SANITARNE: 1. Instalacje wodociągowe: a) W remontowanych łazienkach, które nie będą przebudowywane oraz w kuchniach na 1 piętrze, zostaną wymienione przybory sanitarne i armatura czerpalna. Przewody wodociągowe pozostaną bez zmian. Przybory czerpalne w kuchniach będą dostarczone i zamontowane razem z zabudową szafkową. W przebudowywanych łazienkach projektuje się wymianę instalacji wody zimnej i ciepłej, dostosowaną do nowej aranżacji oraz nowe przybory sanitarne i armaturę czerpalną. Projektowane przybory i armaturę należy zasilić z istniejących pionów wody użytkowej. b) . Roboty różne : c) Montaż zestawu klimatyzatora serwerowni ( jednostka zew. + wew. ) wraz z instalacją i uruchomieniem (kpl)-Qch-5kW d) wykonanie instalacji z rur PE odprowadzenia skroplin e) Montaż wentylatorów ściennych łazienkowych z dostawą i podłączeniem 2. Instalacje kanalizacji: W remontowanych łazienkach, które nie będą przebudowywane oraz w kuchniach na 1 piętrze, zostaną wymienione przybory sanitarne. Przewody kanalizacyjne pozostaną bez zmian. Przybory sanitarne w kuchni będą dostarczone i zamontowane z zabudową szafkową. W przebudowywanych łazienkach projektuje się wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej, dostosowaną do nowej aranżacji oraz nowe przybory sanitarne. f) przemontowanie istniejących grzejników. III.INSTALACJE ELEKTRYCZNE Przedmiotem opracowania jest projekt instalacji elektrycznych tj. •gniazdowej ogólnej •gniazdowej komputerowej •oświetleniowej •oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego •urządzeń technologicznych •ochrony przeciwprzepięciowej •połączeń wyrównawczych •instalacji teletechnicznej (sieci strukturalnej) 2. Remont pomieszczeń w bud.DD nr 4 - piwnica i II p. CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU : powierzchnia zabudowy ~ 635,00 m2 powierzchnia użytkowa ~ 1758,30 m2 kubatura ~ 6873,00 m3 ilość kondygnacji: - podziemnych – 1, - nadziemnych – 3, Wysokość netto poszczególnych kondygnacji kształtuje się od 2,20 m. - 2,65 m. w piwnicy, ok. 2,75 m. na poziomie pięter, wysokość budynku ~ 10,30 m. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT W PIWNICY i II p.: I. ROBOTY BUDOWLANE: · remont dwóch pięter - /piwnica i II piętro/, wydzielenie nowych powierzchni pomocniczych, relokacja serwerowni, siłowni, remont kuchni na piętrze +2. · wymiana wykończenia posadzek w remontowanych częściach pomieszczeń – terakota, wykładzina dywanowa, PCV/LVT, cokoły. · wymiana wyposażenia w łazienkach na drugim piętrze i części wyposażenia w piwnicy: armatura i ceramika, · wymiana i uzupełnienie stolarki drzwiowej, · wydzielenie piętra +2 ścianą działową ze spocznikiem w obszarze klatki schodowej, · uzupełnienie o nawiewniki w oknach istniejącej stolarki okiennej na II piętrze, · odmalowanie wszystkich pomieszczeń, klatek schodowych, korytarzy oraz pozostałych pomieszczeń na remontowanych piętrach. II. INSTALACJE SANITARNE: 1. Instalacje wodociągowe: a) W remontowanych łazienkach, które nie będą przebudowywane oraz w kuchniach na 2 piętrze, zostaną wymienione przybory sanitarne i armatura czerpalna. Przewody wodociągowe pozostaną bez zmian. Przybory czerpalne w kuchniach będą dostarczone i zamontowane razem z zabudową szafkową. W przebudowywanych łazienkach projektuje się wymianę instalacji wody zimnej i ciepłej, dostosowaną do nowej aranżacji oraz nowe przybory sanitarne i armaturę czerpalną. Projektowane przybory i armaturę należ y zasilić z istniejących pionów wody użytkowej. b) Instalacja wody przeciwpożarowej Projektuje się doposażenie istniejącej instalacji wody przeciwpożarowej w dodatkowe hydranty w piwnicy oraz na 1 i 2 piętrze. Należy zlikwidować podłączenie końcowych odcinków instalacji hydrantowej z instalacją wody użytkowej, a przybory zasilone z instalacji hydrantowej zasilić z instalacji wody użytkowej. c) Armatura na przyłączu wody: Montaż układ zabezpieczający instalację hydrantową przed spadkiem ciśnienia spowodowanym przez wyciek z instalacji wody użytkowej. d) Roboty różne : a) Montaż wentylatorów ściennych łazienkowych z dostawą i podłączeniem b) przemontowanie istniejących grzejników 2. Instalacje kanalizacji: W remontowanych łazienkach, które nie będą przebudowywane oraz w kuchniach na 2 piętrze, zostaną wymienione przybory sanitarne. Przewody kanalizacyjne pozostaną bez zmian. Przybory sanitarne w kuchni będą dostarczone i zamontowane z zabudową szafkową. W przebudowywanych łazienkach projektuje się wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej, dostosowaną do nowej aranżacji oraz nowe przybory sanitarne. III.INSTALACJE ELEKTRYCZNE Przedmiotem opracowania jest projekt instalacji elektrycznych tj. •gniazdowej ogólnej •gniazdowej komputerowej •oświetleniowej •oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego •urządzeń technologicznych •ochrony przeciwprzepięciowej •połączeń wyrównawczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy). 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach