Przetargi.pl
Modernizacja budynku Przedszkola w Goleszowie przy ulicy Grabowej nr 35 w zakresie : 1. przebudowy istniejącej instalacji centralnego ogrzewania;2. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

Urząd Gminy Goleszów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-440 Goleszów, ul. 1 Maja 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 479 05 10 , fax. (033) 479 05 16
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goleszów
    ul. 1 Maja 5 5
    43-440 Goleszów, woj. śląskie
    tel. (033) 479 05 10, fax. (033) 479 05 16
    REGON: 00053992800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Przedszkola w Goleszowie przy ulicy Grabowej nr 35 w zakresie : 1. przebudowy istniejącej instalacji centralnego ogrzewania;2. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Mosernizacja budynku Przedszkola w Goleszowie przy ulicy Grabowej 35 w zakresie 1. przebudowy instalacji centralnego ogrzewania polegającej na zdemontowaniu istniejącej instalacji c.o.,wytyczeniu tras przebiegu rurociągów,wykonaniu nowej instalacji wraz z zamontowaniem grzejników, przeprowadzeniu próby szczelności instalacji wraz z regulacją na gorąco,zamurowaniu przebić i bruzd,pomalowaniu ścian farbą emulsyjną ; 2. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej polegającej na demontażu starych i montażu nowych 51 sztuk okien o łacznej powierzchni 86,09 m2 oraz zdemontowaniu starych i zamontowaniu nowych 4 sztuk drzwi wraz z ościeżnicami o łacznej powierzchni 10,22 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie po 5 000 PLN na każdą część zamówienia,które może by wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych ;wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki okreslone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia ; nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania - odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawca winien przedłożyć nastepujące dokumenty : 1. kosztorys ofertowy sporzadzony w oparciu o przedmiar robót i specyfikację; 2. formularz ofertowy - załacznik nr 1 do SIWZ; 3.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ; 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat - 2 ważniejszych robót, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i rodzajem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty , miejsca wykonania wraz z załączeniem referencji lub protokołów odbioru końcowego tych robót - załącznik nr 3 do SIWZ; 5.akceptację warunków umownych - załącznik nr 4 do SIWZ; 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp., wystawione nie wczesniej ni9ż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika uszędu skarbowego oraz własciwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń o uzyskaniu zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleszow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach