Przetargi.pl
Modernizacja budynku Pływalni Krytej przy ul. Parkowej 1 w Bytomiu ETAP II - wymiana stolarki okiennej

Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2812770, 2816034 , fax. 0-32 2812770
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Parkowa 1 1
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 0-32 2812770, 2816034, fax. 0-32 2812770
    REGON: 00015055000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Pływalni Krytej przy ul. Parkowej 1 w Bytomiu ETAP II - wymiana stolarki okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja budynku Pływalni Krytej w Bytomiu przy ul. Parkowej 1 w zakresie : - wymiana stolarki okiennej (wymiana stolarki drewnianej na drewnianą) budynku Pływalni - wymiana stolarki - witryny w części usługowej (wymiana stolarki drewnianej na aluminiową) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : - Ogólne Warunki Umowy - Przedmiar Robót - Projekt Budowlany - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji . Budynek Pływalni Krytej jest objęty ochroną konserwatorską . Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie konserwatorskie na roboty stanowiące przedmiot zamówienia oraz Pozwolenie na budowę . Zamawiający informuje , że w zamian za wskazane w dokumentacji projektowej : - system zawiasów ROTO NT Designo i ROTO Designo 130 - system okuć ROTO NT Komfort - system ROTO Tiltfirst dopuszcza użycie systemów równoważnych pod warunkiem , że będą one posiadać parametry co najmniej takie jak wyżej wymienione systemy lub lepsze tj. posiadać możliwość montażu na dolnym ramieniu skrzydła okiennego. Ponadto w pomieszczeniach z dostępem dla dzieci muszą posiadać klamki wraz z zamkiem zabezpieczającym przed rozwarciem skrzydeł ochronnych. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz 36 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty i zamontowane materiały liczonych od dnia ich odbioru końcowego .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 6000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z póżn. zm.) tj. że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu . Wykonawca winien wykazać , że: 1. osoba(y) , które będą kierować wykonaniem zamówienia posiada-ją uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa oraz odbyła(-ły) co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych 2. wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał co najmniej 1 robotę w zakresie wykonania, lub dostawy lub montażu ( dwóch lub wszystkich tych elementów wspólnie) stolarki budowlanej o wartości co najmniej 100 000,00 zł. brutto , oraz przedłożyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie . W przypadku wykazania umów zawartych w walucie innej niż PLN , wartość umowy należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu zawarcia umowy ( w takim przypadku należy podać datę zawarcia umowy ) . Zamawiający oceni spełnienie ww warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia-niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia innych podmiotów) : 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, a także : 3. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę , 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę , 6. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę . 7. dokumenty stwierdzające , że osoba/y , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 8. wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz - jeżeli dotyczy ( tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów) : 9. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także: 10. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie roboty poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach