Przetargi.pl
Dostawa(sprzedaż)energii elektrycznej i zapewnienia świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zespołu szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 13 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gomułki 16a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 270-88-04 , fax. 0-32 270-88-04
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 13
    ul. Gomułki 16a 16a
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 270-88-04, fax. 0-32 270-88-04
    REGON: 27808256000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso13.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa(sprzedaż)energii elektrycznej i zapewnienia świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zespołu szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca świadczenie usługi przesyłu, dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej dla obiektów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. Nr 89 z 2006r. poz. 625 z późn. zm.) do następujących punktów poboru: Punkt Poboru : Budynek szkoły - ul. Gomułki 16a . 1. Grupa przyłączeniowa: V Grupa taryfowa: C11 Moc umowna: 40kW Planowane zużycie na czas trwania umowy (18 miesięcy) - 52,62 MWh 2. Grupa przyłączeniowa: IV Grupa taryfowa: C21 Moc umowna: 65kW Planowane zużycie na czas trwania umowy (18 miesięcy) - 105,27 MWh 3. Grupa przyłączeniowa: V Grupa taryfowa: G11 Moc umowna: 5,5kW Moc przyłączeniowa: 5,7kW Planowane zużycie na czas trwania umowy (18 miesięcy) - 2,00 MWh Łączne planowane zużycie energii w ciągu 18 miesięcy dla taryfy C11 = 52,62 MWk Łączne planowane zużycie energii w ciągu 18 miesięcy dla taryfy C21 = 105,27 MWk Łączne planowane zużycie energii w ciągu 18 miesięcy dla taryfy G11 = 2,00 MWk Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie na dostawę określonej w umowie ilości energii, może ulec zmniejszeniu - w takim przypadku Sprzedawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niewykorzystaną ilość energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz mieć zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte dokumentach niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ); 2) aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; Wykonawca musi przedstawić oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o posiadaniu obowiązującej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej - dotyczy Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach