Gmina Lipno ogłasza przetarg
- Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5340127 , fax. 065 5340109
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
ul. Powstańców Wielkopolskich 9 9
64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
tel. 065 5340127, fax. 065 5340109
REGON: 41105076400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotowa inwestycja obejmuje modernizację budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilkowicach. Zakres prac do wykonania : - prace przygotowawcze i ziemne, - wykonanie ław i stóp fundamentowych, - wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie więźby dachowej i pokrycia dachu wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi, - wykonanie tynków wewnętrznych, okładzin ścian i malowanie, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie podkładów i posadzek, - wykonanie ocieplenia zewnętrznego wraz z tynkiem zewnętrznym, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie przyłączy wod-kan, - wykonanie instalacji wod - kan, co i gazowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z : a)obsługą geodezyjną (wytyczenie obiektu, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) - 3 kpl, b)obsługą archeologiczną 2 kpl, c)sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d)urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem, e)ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia, f)odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, g)zabezpieczeniem placu budowy, h)wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych, i)zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, j)pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy, k)ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,0 zł. (słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100),
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, 3)Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, 4)Wniosą wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wymienionych w paragrafie V specyfikacji wg. formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Podpisane oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji. 3.Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do specyfikacji. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Odpis lub zaświadczenie o aktualności odpisu wystawione przez właściwy organ, musi być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Uprawnienia zawodowe kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenie o jego członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 7.Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich pięciu lat (minimum jedna), których przedmiotem była budowa obiektu kubaturowego z podaniem ich zakresu, wartości, miejsca i daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły odbioru) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do specyfikacji. 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej równą cenie oferty brutto. 9.Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej. 10.Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie - umowa regulująca współpracę pomiędzy tymi podmiotami. 11.Kosztorys ofertowy szczegółowy opracowany na podstawie załączonych przedmiarów robót i dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej w terenie. 12.Dowód wpłaty wadium. 13.Harmonogram rzeczowo - finansowy przedsięwzięcia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pomieszczeń Filii Nr 9 Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Serbinowskiej 1a w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana technologii kotłowni w Urzędzie Skarbowym w Słupcy
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku przy ul. Krótkiej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kaliszu
Dodano: 2016-07-25 - Zmiana sposobu użytkowania, rozbudowa i przebudowa przedszkola publicznego na bibliotekę publiczną wraz z infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu.
Dodano: 2016-07-05 - Rozbudowa budynku komunalnego w miejscowości Bądków Pierwszy
Dodano: 2016-07-01 - Modernizacja budynku przedszkola w Górce Duchownej
Dodano: 2016-06-24 - Remont w budynku Zespołu Szkół Gminy Kościan, Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Bonikowie
Dodano: 2016-06-14 - Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Szamocinie
Dodano: 2016-06-02 - Odnowienie powłok malarskich i wymiana okładzin podłogowych w bud. 2/925, 252/6015, 2/936 i 1/6015
Dodano: 2016-05-17