Przetargi.pl
Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilkowicach

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5340127 , fax. 065 5340109
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5340127, fax. 065 5340109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowa inwestycja obejmuje modernizację budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilkowicach. Zakres prac do wykonania : - prace przygotowawcze i ziemne, - wykonanie ław i stóp fundamentowych, - wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie więźby dachowej i pokrycia dachu wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi, - wykonanie tynków wewnętrznych, okładzin ścian i malowanie, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie podkładów i posadzek, - wykonanie ocieplenia zewnętrznego wraz z tynkiem zewnętrznym, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie przyłączy wod-kan, - wykonanie instalacji wod - kan, co i gazowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z : a)obsługą geodezyjną (wytyczenie obiektu, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) - 3 kpl, b)obsługą archeologiczną 2 kpl, c)sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d)urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem, e)ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia, f)odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, g)zabezpieczeniem placu budowy, h)wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych, i)zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, j)pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy, k)ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,0 zł. (słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, 3)Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, 4)Wniosą wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wymienionych w paragrafie V specyfikacji wg. formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Podpisane oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji. 3.Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do specyfikacji. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Odpis lub zaświadczenie o aktualności odpisu wystawione przez właściwy organ, musi być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Uprawnienia zawodowe kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenie o jego członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 7.Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich pięciu lat (minimum jedna), których przedmiotem była budowa obiektu kubaturowego z podaniem ich zakresu, wartości, miejsca i daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły odbioru) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do specyfikacji. 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej równą cenie oferty brutto. 9.Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej. 10.Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie - umowa regulująca współpracę pomiędzy tymi podmiotami. 11.Kosztorys ofertowy szczegółowy opracowany na podstawie załączonych przedmiarów robót i dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej w terenie. 12.Dowód wpłaty wadium. 13.Harmonogram rzeczowo - finansowy przedsięwzięcia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach