Urząd Gminy Buczkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-374 Buczkowice, ul. Lipowska 730
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4990066 w. 15, 39 , fax. 033 4990066
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Buczkowice
ul. Lipowska 730 730
43-374 Buczkowice, woj. śląskie
tel. 033 4990066 w. 15, 39, fax. 033 4990066
REGON: 00239307300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku kina w Buczkowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres robót wchodzą: roboty rozbiórkowe, izolacje przeciwwodne, posadzki, roboty murowe i betonowe, stolarka okienna i drzwiowa, tynki wewnętrzne i okładziny, przebudowa sanitariatów, instalacje elektryczne i oświetleniowe, instalacje p.poż., instalacja centralnego ogrzewania i kotłownia, malowanie, obróbki blacharskie, malowanie dachu 902,66m2 , ocieplenie elewacji 532,07m2, odwodnienie terenu, chodniki z kostki brukowej 384,10m2, ogrodzenie . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121708
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, powyższy warunek będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) będzie posiadać doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające się tym, że należycie wykonał co najmniej jedno przedsięwzięcie budowlane odpowiadające swoim rodzajem ( budowa, remont, modernizacja obiektu kubaturowego- kubatura nie mniejsza niż 3000 m3) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek winien być spełniony łącznie. b) będzie dysponował pracownikami przygotowanymi do wykonania robót objętych zakresem, w tym: I osoba do kierowania i nadzorowania robotami posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej należąca do Izby Inżynierów Budownictwa W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. warunek winien być spełniony łącznie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie minimum 500.000zł W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek winien być spełniony łącznie. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w pkt 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 upzp zgodnie z treścią załącznika nr 2 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z treścią zał. nr 3, 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 4. 8. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, zał. nr 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną