Przetargi.pl
Modernizacja budynku internatu PZS nr 2 w Pszczynie -Poddasze - Etap I.

Powiat Pszczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4492300, 032 4492399 , fax. 032 4492345
  • Data zamieszczenia: 2016-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
    ul. 3 Maja 10 10
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4492300, 032 4492399, fax. 032 4492345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku internatu PZS nr 2 w Pszczynie -Poddasze - Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku internatu PZS nr 2 w Pszczynie, Poddasze Etap I.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje:a.Roboty budowlane związane z dobudową jednej kondygnacji klatki schodowej oraz ogólne roboty wykończeniowe.b.Roboty instalacyjne i budowlane związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania wraz z częściowym podłączaniem odbiorników.Budynek internatu, którego dotyczy zamówienie jest obiektem 5-kondygnacyjnym, gdzie 1-szą kondygnację stanowi piwnica, a przedmiot zamówienia dotyczy strony prawej obiektu. Roboty instalacyjne wykonywane będą częściowo na wszystkich kondygnacjach prawej strony budynku.Ze względu na fakt, że roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, będą prowadzone na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, należy uwzględnić w procesie realizacyjnym ograniczenie do minimum utrudnień w normalnym funkcjonowaniu placówki, wydzielania na bieżąco bezpiecznych dojść i dojazdów do obiektu oraz minimalizowania hałasu w trakcie pracy. Ponadto należy uzgadniać z Zamawiającym zakres i czas wykonywania poszczególnych elementów zamówienia, aby zsynchronizować proces inwestycyjny z działalnością placówki.4. Szczegółowy zakres robót podano w załącznikach do SIWZ:a.Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b.Projekt budowlano-wykonawczy: Modernizacja budynku Internatu PZS nr 2 w Pszczynie,projekt zamienny,załącznik nr 8 do SIWZ.c.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB - załącznik nr 9 do SIWZ.UWAGA do pkt b; c: Załączony projekt budowlany i STWIORB obejmuje szerszy zakres niż realizowany w przedmiotowym zamówieniu, dlatego należy je stosować w zakresie określonym w przedmiarach robót i oznaczeniem graficznym na rysunkach dokumentacji projektowej.W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia w projekcie budowlano - wykonawczym, STWiORB, przedmiarach robót przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawą PZP. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.W związku z tym, Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał lub urządzenie, pochodzące od innego producenta niż wskazany w załącznikach nr 1; 8; 9 do SIWZ, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał nie gorszy gatunkowo niż określony w załącznikach nr 1; 8; 9 do SIWZ. Wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 20.05.2016r. do godz. 10.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach