Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8419406, 8419125, , fax. 598 419 406
- Data zamieszczenia: 2018-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku
Plac Zwycięstwa 8
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8419406, 8419125, , fax. 598 419 406
REGON: 1775600324 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku BT i COT w Miastku w zakresie termomodernizacji i p.poż. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Modernizację budynku BT i COT w Miastku w zakresie termomodernizacji i p.poż. Zadanie obejmuje wykonanie prac związanych z przebudową i nadbudową istniejącego budynku w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz w celu wykonania kompleksowej termomodernizacji obiektu. 2. Ogólny zakres robót przewidziany do wykonania: 2.1. wykonanie robót branży ogólnobudowlanej obejmuje m.in.: 1) roboty rozbiórkowe m.in.: rozbiórka schodów zewnętrznych do piwnicy od strony dziedzińca, konstrukcji i pokrycia dachu, obróbek blacharskich, demontaż fasady przeszklonej, drzwi, okien, świetlika, poręczy i pochwytów, części sufitów podwieszanych, części ścian wewnętrznych i zewnętrznych, bramy wjazdowej na dziedziniec, kotła olejowego i zbiornika wraz z rozbiórką fundamentu; 2) zasypanie schodów zewnętrznych; 3) przebudowa schodów zewnętrznych od frontu; 4) zamurowania części istniejących otworów i budowa nowych ścian; 5) wykonanie konstrukcji żelbetowych – słupy, rdzenie, wieńce; 6) wykonanie nadproży; 7) przebudowa kominów; 8) wykonanie sufitów podwieszanych; 9) wykonanie dachu o konstrukcji drewnianej; 10) wykonanie pokrycia dachu; 11) wykonanie obróbek blacharskich; 12) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 13) modernizacja dźwigu osobowego; 14) wykonanie bram zewnętrznych; 15) uzupełnienie okładzin wewnętrznych oraz odmalowanie pomieszczeń po przeprowadzonych pracach; 16) wykonanie elementów ślusarskich; 17) montaż rolet zewnętrznych; 18) wykonanie izolacji termicznej; 19) wykonanie elewacji zewnętrznej; 2.2. wykonanie robót branży elektrycznej obejmuje m.in.: 1) wykonanie systemu sygnalizacji pożaru; 2) wykonanie systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej; 3) częściową wymianę oświetlenia; 4) montaż oświetlenia awaryjnego; 5) demontaż i montaż instalacji odgromowej; 6) rozbudowę rozdzielnic o dodatkowe aparaty zabezpieczające nowe obwody zasilania klimatyzatorów; 7) dostosowanie automatyki windy w zakresie komunikacji pomiędzy centralą systemu pożarowego SSP, a automatyką platformy; 2.3. wykonanie robót branży sanitarnej obejmuje m.in.: 1) wykonanie układu klimatyzacji VRF dla pomieszczeń znajdujących się w budynku; 2) wykonanie układu klimatyzacji typu SPLIT dla pomieszczenia serwerowni; 3) wykonanie regulacji hydraulicznej przy grzejnikach zaworowych poprzez montaż nowych wkładek termostatycznych z nastawą wstępną; 4) rozbudowę wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku; 2.4. opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 3. Budynek BT i COT ZUS w Miastku zapewnia warunki niezbędne do korzystania przez osoby niepełnosprawne. 4. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w tym zakresie, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez zamawiającego, przez określenie cech, parametrów, wydajności, funkcjonalności. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 6. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego zgodnie z poniższymi warunkami: 6.1. po wykonaniu robót budowlanych obejmujących „Modernizację budynku BT i COT w Miastku w zakresie termomodernizacji i p.poż.” - niezależnie od gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia - wykonawca będzie zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji w zakresie zapewnienia sprawnego i niezawodnego funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wykonanych instalacji. Serwisowanie ma na celu: 1) utrzymywanie urządzeń oraz instalacji w pełnej sprawności technicznej, 2) zapobieganie awariom i usterkom urządzeń i instalacji, 3) przywracanie sprawności uszkodzonym elementom; 4) zapewnienie wysokiej jakości robót. 6.2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania zamontowanych urządzeń i wykonanych instalacji w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej w całym okresie trwania gwarancji, poprzez wykonywanie przeglądów i konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczno – ruchową (DTR), instrukcjami obsługi lub warunkami użytkowania urządzeń oraz wymaganiami Norm. 7. Wykonawca winien uzgodnić przeprowadzaną modernizację dźwigu osobowego z Urzędem Dozoru Technicznego oraz po wykonanej modernizacji dźwigu osobowego zobowiązany będzie do uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację tego dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 1040 ze zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r., Nr 193, poz. 1890), a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 listopada 2010r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 696). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 30.000,00 zł (słownie trzydzieści tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia dotyczące: 1) nie podlegania wykluczeniu z postępowania - w zakresie wskazanym w SIWZ wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) spełniania warunków udziału w postępowaniu - w zakresie wskazanym w SIWZ wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1. ppkt 1) Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1. ppkt 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1 ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. Jeśli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów zobowiązany jest przedłożyć dowód, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dowód musi precyzować w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3. pełnomocnictwo – należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy ofertę podpisze osoba lub osoby inne niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji wykonawcy, 1.4. pełnomocnictwo dla pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 1.5. formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 1.6. kosztorys ofertowy sporządzony, zgodnie z zapisami Rozdziału XII SIWZ. 2. Po otwarciu ofert w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca przekaże zamawiającemu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ: 2.1. oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, lub 2.2. oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 3. Dokument powinien być złożony w oryginale, podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z tych Wykonawców). 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę – art.4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. 2017r. 229).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
Dodano: 2024-05-20 - „Modernizacja izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentalno – piwnicznych w budynku szkoły”
Dodano: 2022-12-19 - Modernizacja izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentalno – piwnicznych w budynku szkoły
Dodano: 2022-11-18 - „Modernizacja izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentalno – piwnicznych w budynku szkoły”
Dodano: 2022-11-18 - Kompleksowa termomodernizacja budynku komunalnego w Wejherowie w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynek zlokalizowany przy ul. Kalwaryjskiej 2A w Wejherowie
Dodano: 2021-01-19 - Kompleksowa termomodernizacja budynku komunalnego w Wejherowie w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynek zlokalizowany przy ul. Kalwaryjskiej 2A w Wejherowie.
Dodano: 2020-11-09 - Remont części wspólnych budynków zlokalizowanych w obszarze Rewitalizacji - Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości przy ulicy Mickiewicza 82 w Malborku
Dodano: 2020-10-09 - Kompleksowa termomodernizacja budynków komunalnych w Wejherowie w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynki zlokalizowane przy ul. Przemysłowej 42 i Judyckiego 12, z podziałem na części
Dodano: 2020-06-15 - Wykonanie robót termomodernizacyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej czynnego obiektu szpitalnego (budynek nr 3) w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku
Dodano: 2020-03-19 - Kompleksowa Termomodernizacja Budynku Komunalnego w Wejherowie w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynek zlokalizowany przy ul. Wniebowstąpienia 5B w Wejherowie
Dodano: 2020-02-10