Przetargi.pl
Modernizacja budynku biurowego Urzędu Gminy w Baranowie

Gmina Baranowo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-320 Baranowo, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 613 776 , fax. 297 613 793
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranowo
    Rynek 7
    06-320 Baranowo, woj. mazowieckie
    tel. 297 613 776, fax. 297 613 793
    REGON: 55066838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku biurowego Urzędu Gminy w Baranowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Modernizacja budynku biurowego Urzędu Gminy w Baranowie. Zakres zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarze robót stanowiący załącznik do SIWZ i obejmuje wykonanie: 1). Sala konferencyjna na górze (II piętro): - wymiana drzwi ( białe, przeszklone, plastikowe) - wymiana podłogi (płytka granito-gres) - przygotowanie ścian i sufitu do malowania - wymiana włazu na strych 2). Korytarz na II piętrze: - wymiana podłogi (płytka granito – gres) - wymiana drzwi z futrynami regulowanymi, - wymiana włazu na strych, - przygotowanie ścian i sufitu do malowania, 3). Korytarz na I piętrze: - zatynkowanie kamyka na ścianach i malowanie ścian do wysokości kamyka, - wymiana drzwi z futrynami regulowanymi, - wymiana podłogi, (płytka granito-gres), - zabudowanie lub wkucie w ściany instalacji wewnętrznej sieci komputerowej, - przygotowanie ścian i sufitu do malowania, 4). Sala konferencyjna na I piętrze ( pok. Nr 20): - wymiana podłogi, (płytka granito-gres) - wymiana drzwi z wygłuszeniem i futrynami regulowanymi - przygotowanie ścian i sufitu do malowania, 5). Łazienki na I piętrze ( 3 szt): - wymiana płytek na ścianach do sufitu i na podłogach, - zabudowa z płyty gipsowej wystających rur kanalizacyjnych, - wymiana sedesów typ Geberit - wymiana umywalek i kranów, - malowanie sufitów, - wymiana drzwi z futrynami regulowanymi, 6). Korytarz na parterze: - przebudowa dwóch pomieszczeń, - wymiana płytek na podłogach, (płytka granito-gres), -zatynkowanie kamyka na ścianach i malowanie ścian do wysokości kamyka, - wymiana drzwi z futrynami regulowanymi, - zabudowanie lub wkucie w ścianę kabli wewnętrznej instalacji komputerowej, - przygotowanie ścian i sufitu do malowania, 7). Łazienki na parterze ( 2 szt): - wymiana płytek na ścianach do sufitu i na podłogach, - zabudowa z płyty gipsowej wystających rur kanalizacyjnych, - wymiana sedesów typu Geberit - wymiana umywalek i kranów - malowanie sufitów - wymiana drzwi z futrynami regulowanymi, 8). Klatka schodowa ( dwa ciągi komunikacyjne od piwnicy do wejścia na II piętro –3 poziomy): - zatynkowanie kamyka na klatkach i malowanie ścian do wysokości kamyka, - wyczyszczenie posadzki na stopniach i na podstopniach i wyszlifowanie w całości, - wymiana cokołu na wszystkich schodach na 2 ciągach komunikacyjnych, - wymiana barierek na obu klatkach na nowoczesną wykonaną ze stali kwasowej, - na obu klatkach na wejściu od piwnicy zamontować drzwi plastikowe przeszklone oddzielające piwnice od pozostałych poziomów, Wymagania związane z wykonaniem (szczegółowy opis niektórych pozycji kosztorysowych). 1) Drzwi płycinowe z płyty dobrej jakości, przeszklone (szyba 0,5 m 2) w celu doświetlenia korytarza. 2) Podłogi na wszystkich powierzchniach z płytek granito – gres (średniej jakości) w kolorze zbliżonym do istniejących schodów czyli beż, wielkość płytek nie mniejsza niż 60 x 40 cm. 3) Tynk na korytarzach pozwalający zakryć lamperie wykonane z kamyka, aby uzyskać gładką powierzchnię. 4) Farba do malowania ścian i sufitów dobrej jakości, a na ścianach tzw. zmywalna ( kolor do uzgodnienia z inwestorem). 5) Standard wykonania korytarzy, łazienek i klatek schodowych zgodny z załączoną wizualizacją. 6) Płytki w łazienkach średniej jakości, wielkość płytek nie mniejsza niż 40 x 30 cm ( kolor do uzgodnienia z inwestorem). 7) Umywalki i baterie w łazienkach standardowe, sedesy typu Geberit, wszystkie białe. 8) Balustrady na klatkach schodowych ze stali nierdzewnej, wypełnienie balustrad w postaci kwadratowych płyt wykonanych z grubej pleksy lub ze szkła hartowanego. 9) Na klatkach schodowych zostaną zachowane wszystkie stopnie i podstopnie, wszystkie powierzchnie schodów trzeba wyczyścić i wypolerować, tylko cokoły na wszystkich klatkach schodowych , jeśli to możliwe - zdemontować i wykonać z granito – gresu jak na korytarzach. 10) Grzejniki na wszystkich korytarzach i klatkach schodowych wymienić na nowe. Informacje dodatkowe 1). Na obiekcie w pierwszej połowie roku 2019 będzie realizowany projekt z RPO polegający na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej ( drzwi zewnętrzne), wymianie wszystkich lamp oświetlenia na ledowe oraz modernizacji pieca i instalacji CO wraz z wymianą głowic na wszystkich grzejnikach ( grzejniki w pokojach nie będą wymieniane). 2). W związku z tym, że niektóre prace będą wykonywane systemem gospodarczym przez pracowników Gospodarki Komunalnej w Gminie w przedmiarze robót nie uwzględniono następujących prac (te prace będą wykonywane przez inwestora): a) malowanie wszystkich powierzchni ścian i sufitów farbami poza powierzchniami w łazienkach i na wszystkich korytarzach i klatkach schodowych, gdzie zostanie zatynkowany kamyczek, b) zerwanie starych płytek i oczyszczenie ścian we wszystkich łazienkach. c) zerwanie płytek i oczyszczenie podłóg na wszystkich kondygnacjach. 3). Zamawiający zobowiązany jest we własnym zakresie wywieźć i zutylizować wszystkie materiały z rozbiórki. 4). Dobór materiałów do remontów oraz kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Zaleca się aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z przedmiarem robót oraz dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy i jego otoczenia. Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 72 8917 0001 0030 1240 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim Oddział w Baranowie z adnotacją: „Wadium - Modernizacja budynku biurowego Urzędu Gminy w Baranowie ". 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy zgodny z treścią załącznika nr 1 SIWZ, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnego z treścią załącznika nr 2 i 3 SIWZ 3. kosztorys ofertowy 4. potwierdzenie wniesienia wadium 5. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach