Przetargi.pl
Modernizacja budynku administracyjno – biurowego Nadleśnictwa Jabłonna.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jabłonna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-110 Jabłonna, Wiejska 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 227744933 , fax. +48 227744596
  • Data zamieszczenia: 2023-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jabłonna
    Wiejska 20
    05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
    tel. +48 227744933, fax. +48 227744596
    REGON: 012567157
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://jablonna.warszawa.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku administracyjno – biurowego Nadleśnictwa Jabłonna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku administracyjno – biurowego Nadleśnictwa Jabłonna przy ul. Wiejskiej 20 w Jabłonnie (05-110) w oparciu o projekt budowlany sporządzony przez biuro projektowe: KLATA Architekci Małgorzata Maziewska al. Niepodległości 88 lok. 22, 02-585 Warszawa.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BANK POLSKI nr rachunku: 55 1020 1026 0000 1402 0104 9964 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn.: modernizacja budynku administracyjno-biurowego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnianiatego warunku udziału w postępowaniu.2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnianiatego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnianiatego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowej.a) doświadczenie wykonawcy:Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował (ukończył) następujące roboty budowlane:- co najmniej 2 roboty polegające na wymianie okien dachowych w budynku użyteczności publicznej o łącznej wartości co najmniej: 40 000,00 zł brutto, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) oraz udokumentuje że zostały wykonane w sposób należyty,- co najmniej 2 roboty polegające na przebudowie/remoncie budynku użyteczności publicznej o łącznej wartości co najmniej: 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) oraz udokumentuje, że zostały wykonane w sposób należyty,- co najmniej 2 roboty polegające na montażu nowego kotła gazowego w budynku użyteczności publicznej o łącznej wartości co najmniej: 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz udokumentuje, że zostały wykonane w sposób należyty.b) osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówieniaWarunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia: co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach