Gmina Miasta Puck ogłasza przetarg
- Adres: 84100 Puck, ul. 1 Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6730500, 6730534 , fax. 586 730 533
- Data zamieszczenia: 2016-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Puck
ul. 1 Maja 13
84100 Puck, woj. pomorskie
tel. 58 6730500, 6730534, fax. 586 730 533
REGON: 52624500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynków komunalnych - budynek ul. Nowa 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie ocieplenia elewacji budynku, wykonanie ogrodzenia, remont klatki schodowej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Pucku przy ulicy Nowej 4. W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie następujących robót ogólnobudowlanych w zakresie: - Ocieplenia elewacji budynku, - Wykonania opaski z betonowej kostki brukowej, - Wykonania ogrodzenia, - Wymiany stolarki okiennej, - Wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej, - Wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej, - Remont klatki schodowej, - Roboty instalacyjne, - Roboty elektryczne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elektrycznych w zakresie remontu instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Pucku przy ulicy Nowej 4. W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie następujących robót elektrycznych: - wykopanie rowu kablowego, - ułożenie kabla energetycznego, - zasypanie wykopu, - przygotowanie ścian pod ułożenie przewodów (wykucie bruzd) - wykucie otworów w ścianach pod puszki elektryczne - remont instalacji oświetlenia ogólnego klatki schodowej, - remont instalacji oświetlenia w piwnicy i pralni (korytarz piwniczny, pomieszczenia piwniczne oraz pomieszczenia pralni), - remont instalacji oświetlenia lokalach nr 2,3,4,6; - częściowy remont instalacji oświetlenia lokalu nr 5; - remont instalacji gniazd 230 V ogólnego przeznaczenia, - remont instalacji gniazd 230 V w lokalach nr 2,3,4,6; - częściowy remont instalacji gniazd 230 V w lokalu nr 5; - remont wewnętrznych linii zasilających budynek oraz lokale mieszkalne, - remont instalacji, przepięciowej, uziemiającej i połączeń wyrównawczych, - remont instalacji RTV, - wykonanie instalacji domofonu i telefonu, -remont i wymiana rozdzielnic – RG (rozdzielnica główna), RA (rozdzielnia administracyjna), RA-2 (rozdzielnia administracyjna w pralni) oraz RB (rozdzielnice bezpiecznikowe) w lokalach, - demontaż starych i montaż nowych opraw, tablic, osprzętu elektrycznego - zatynkowanie bruzd z przewodami, -wykonanie badań i pomiarów : izolacji przewodów, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, uziemień instalacji ochronnej, ciągłości przewodów ochronnych oraz badanie wyłącznika różnicowo-prądowego, - wszystkie inne nie wymienione wyżej roboty elektryczne, jakie występują przy realizacji umowy. Rozwiązania techniczne stanowiące załącznik do wykonania robót są przedstawione na rysunkach. 2. Szczegółowy zakres opracowania zawarty został w dokumentacji projektowej. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia projektowe. 3. Wykonawca, który wygra przetarg przed podpisaniem umowy zobowiązuje się dołączyć kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, który musi zawierać: liczbę porządkową pozycji, podstawę wyceny, ilości, tabelę elementów scalonych oraz zbiorcze zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu. 4. Na wykonane roboty budowlane okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.200,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w Referacie Finansowo-Budżetowym Urzędu Miasta w Pucku, 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13, pokój nr 213. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia otwarcia ofert. Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) oraz nazwę zamówienia. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Millennium S. A. nr rachunku 22 1160 2202 0000 0001 6285 3611, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RGKiM.271.27.2016.WK pn.: Modernizacja budynków komunalnych – budynek ul. Nowa 4”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie 30 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ramach Gminnego Żłobka Gustek w Gminie Ustka
Dodano: 2024-07-23 - Restauracja i konserwacja budynku pałacu w Zespole Pałacowo-Ogrodowym w Choczewie
Dodano: 2024-07-22 - Rozbiórka magazynu centralnego wraz z uprzątnięciem terenu
Dodano: 2024-07-22 - Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 2 piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-07-22 - „Modernizacja drogi gminnej ul. Łąkowej w Mierzeszynie”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
Dodano: 2024-07-19 - Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
Dodano: 2024-07-18 - Remont częściowy budynku nr 124 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-16 - „Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz administracyjno-biurowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów (I)” – 3 postępowanie
Dodano: 2024-07-15 - "Wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
Dodano: 2024-07-12