Przetargi.pl
Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo – sanitarnego ETAP I

Miasto i Gmina Bierutów ogłasza przetarg

  • Adres: 56-420 Bierutów, Moniuszki 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Bierutów
    Moniuszki 12
    56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934756
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo – sanitarnego ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo – sanitarnego ETAP I.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje postawienie zaplecza sanitarno – szatniowego wykonanego w technologii kontenerowej, o konstrukcji szkieletu stalowego na stopach fundamentowych, budynki parterowe, niepodpiwniczone, kryte dachem dwuspadowym. Będą to budynki bliźniacze o pow. zabudowy 76,9 m2 i kubaturze 324,5 m3, na rzucie prostokątówo wymiarach 7,39 x 6,22 m oraz 4,96 x 6,22 m stykające się bokiem długości 6,22 m. Wymiary zabudowy bliźniaczej: 12,36 x 6,22 m, wysokość kalenicy: 5,14 m. Kompleks szatniowy to zespół 5 kontenerów mieszczących 3 szatnie dla sportowców – dwie szatnie na 25 osób (męska i damska) oraz jedna na 5 osób (dla trenerów) wraz z zapleczem sanitarnym. Do szatni męskiej, damskiej i dla trenerów prowadzić będą osobne wejścia. Dla każdej z grup użytkowników powstaną osobne sanitariaty toaleta damska, męska oraz toalety dla kadry sędziowskiej. W szatniach zostaną zainstalowane także prysznice. Przy budynku zostanie zainstalowany zbiornik bezodpływowy na ścieki bytowe.3.W skład robót wchodzą:1)prace przygotowawcze,2)roboty ziemne – wykopy fundamentowe,3)roboty fundamentowe,4)zbrojenie wylewanie stóp fundamentowych,5)przygotowanie fundamentów do montażu kontenerów,6)dostawa oraz montaż stalowych ram szkieletu,7)wykonanie pokrycia dachowego,8)wykonanie elewacji (ocieplenie budynku płytami styropianowymi, położenie tynków elewacyjnych na cokole budynku,izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa, wiatroizolacja),9)roboty wewnętrzne: izolację ścian, podłóg, stropów od strony wewnętrznej, okładziny karton gips, wykonanie okładzin z płyt Fermacell na ściennie REI60,10)posadzki: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, cieplnej i przeciwdźwiękowej, podłogi z płyt OSB,11)montaż stolarki okiennej i drzwiowej,12)roboty elektryczne wewnętrzne,13)montaż grzejników,14)montaż wewnętrznych instalacji oraz przyborów sanitarnych,15)wykonanie wpustów ściekowych, podejść kanalizacyjnych, ciepłej i zimnej wody,16)montaż zbiornika bezodpływowego,17)wykonanie przyłącza wody,18)dostawa i montaż studni wodomierzowej i hydrantu,19)wykonanie kompletnej wentylacji i instalacji odgromowej.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie budowlanym, projekcie technicznym, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załącznik Nr 11 do SWZ, przy czym przedmiar robót traktowany jest jako materiał pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jestdo dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.5.Projekt budowlany został opracowany przez jednostkę projektową SEE. SP. Z O. O., ul. Zdobywców Monte Cassino 36/3, 61-675 Poznań.6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.7.Dodatkowe wymagania1)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.2)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.3)Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót (jeśli dotyczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XVI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1)Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2)Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3)Sytuacji ekonomicznej lub finansowejOkreślenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;4)Zdolności technicznej lub zawodowejOkreślenie warunków:a)Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert min. 1 roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 300,00 m3, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;b)Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe licząc od daty uzyskania uprawnień, w tym należy wykazać min. jedną robotę polegającą na budowie obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 300,00 m3. Sprawdzenieww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach