Przetargi.pl
Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu

MIASTO ZAMOŚĆ ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 677 23 37
  • Data zamieszczenia: 2024-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO ZAMOŚĆ
    ul. Rynek Wielki 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 677 23 37
    REGON: 950368747
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia – Wymiana nawierzchni boiska i wymiana wyposażenia boiskaZakres rzeczowy w Części 1 zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:1. Wymiana nawierzchni boiska:- demontaż istniejącej nawierzchni poliuretanowej wraz z wywozem urobku i jego utylizacją, - oczyszczenie nawierzchni z pyłu, kurzu i drobinek betonu,- gruntowanie nawierzchni,- dostawa i ułożenie mechaniczne podbudowy elastycznej,- dostawa i ułożenie mechanicznie nawierzchni poliuretanowej PU,- wykonanie linii boisk farbami poliuretanowymi metodą natrysku (kolor w uzgodnieniu z Inwestorem i Użytkownikiem),- czyszczenie odwodnienia liniowego wraz z wymianą nakryw z tworzyw sztucznych,2. Wymiana wyposażenia boiska:- demontaż wyposażenia boiska – 2 słupy z tablicami do koszykówki,- dostawa i montaż nowego wyposażenia boiska do koszykówki 2 komplety koszy na słupach (4 kosze),3. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót do wykonania zawarty jest w projekcie technicznym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 8a do SWZ.4. Zamawiający wymaga wykonania map powykonawczych w ilości 5 sztuk.5. W przypadku braku możliwości zagospodarowania urobku ziemnego przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania go we własnym zakresie.6. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego. 7. Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – zaleca, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji. 8. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.9. Zamawiający wymaga, by Wykonawca przedłożył Zamawiającemu po podpisaniu umowy, ale nie później niż przed wykonaniem nawierzchni, niżej wymienione dokumenty dla Części 1 zamówienia:a) Certyfikat lub deklarację zgodności nawierzchni boiska z normą PN-EN 14877, lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labc Ltd) potwierdzającego parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny, b) kartę techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzoną przez jej producenta,c) atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni, d) autoryzację producenta oferowanej nawierzchni, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.10. Lokalizacja obiektu budowlanego: Część 1 zamówienia: województwo: lubelskie, miasto: Zamość, ul. J. Zamoyskiego 4, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość. 11. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. 1465 z późn. zm.), które określają w szczególności:1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.Szczegółowe regulacje dotyczące zatrudnia osób, wykonujących czynności określone w niniejszym punkcie zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 8a do SWZ.12. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Odbycie wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, w związku z tym jeżeli oferta zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej Zamawiający nie odrzuci tej oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych.13. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia dla Części 1, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego i bieżącej konserwacji przez cały okres gwarancji. UWAGA: okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XVIII SWZ i podlega wpisaniu przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) oddzielnie dla każdej z części na którą składana jest oferta.14. Warunki płatności zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8a do SWZ dla Części 1 zamówienia.15. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2023. poz. 1047), używanych przy wykonywaniu zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz.U. 2023, poz. 875 ze zm.). Szczegóły dotyczące powyższego wymogu zawarte zostały w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 8a do SWZ.Część 2 zamówienia – Modernizacja kontenerów szatniowych1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac - modernizację kontenerów szatniowych:- demontaż całości poszycia zewnętrznego z blachy trapezowej, - usuniecie wełny mineralnej oraz poszycia wewnętrznego z płyt OSB,- wykonanie nowych okładzin analogicznie do istniejących razem dociepleniem- wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych,- wymiana wszystkich elementów armatury sanitarnej.2. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, 2) współdziałania z inspektorem nadzoru,3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,4) zagospodarowania placu budowy,5) utrzymania zaplecza budowy,6) przygotowania dokumentacji powykonawczej,7) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,8) wykonania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w STWiOR oraz w niniejszej SWZ.3. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót do wykonania zawarty jest w projekcie technicznym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 8b do SWZ.6. Zamawiający wymaga wykonania map powykonawczych w ilości 5 sztuk.7. W przypadku braku możliwości zagospodarowania urobku ziemnego przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania go we własnym zakresie.8. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego. 9. Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – zaleca, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji. 10. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.11. Lokalizacja obiektu budowlanego: Część 2 zamówienia: województwo: lubelskie, miasto: Zamość, ul. J. Zamoyskiego 4, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość.12. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. 1465 z późn. zm.), które określają w szczególności:1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.Szczegółowe regulacje dotyczące zatrudnia osób, wykonujących czynności określone w niniejszym punkcie zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 8b do SWZ.13. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Odbycie wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, w związku z tym jeżeli oferta zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej Zamawiający nie odrzuci tej oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych.14. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia dla Części 2, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego i bieżącej konserwacji przez cały okres gwarancji. UWAGA: okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XVIII SWZ i podlega wpisaniu przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) oddzielnie dla każdej z części na którą składana jest oferta.15. Warunki płatności zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8b do SWZ dla Części 2 zamówienia.16. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2023. poz. 1047), używanych przy wykonywaniu zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz.U. 2023, poz. 875 ze zm.). Szczegóły dotyczące powyższego wymogu zawarte zostały w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 8b do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:a) dla Części 1 zamówienia w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100)b) dla Części 2 zamówienia w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100)2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024 r. poz. 419 z późn. zm.).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:Spełniają warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, w zakresie:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:dla Części 1: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł.dla Części 2: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50.000,00 zł.Wartości pieniężne wskazane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:dla Części 1 zamówienia:1) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże się wiedzą i doświadczeniem nabytymi w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – w wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej (od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania), polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie bieżni/boiska z nawierzchnią poliuretanową o wartości robót co najmniej 100.000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty 100.000,00 zł brutto. Wykazana przez Wykonawcę robota budowlana na dzień złożenia ofert powinna być wykonana, tj. zakończona.2) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobą (1 osoba), która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, legitymującą się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji jaka zostanie jej powierzona, tj.: funkcja kierownika budowy, posiadającą:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,b) doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi nabyte podczas pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej (od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania) polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie bieżni/boiska z nawierzchnią poliuretanową o wartości robót nie mniejszej niż 100.000,00. zł brutto.Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty 100.000,00 zł brutto. Wykazana przez Wykonawcę robota budowlana na dzień złożenia ofert powinna być wykonana, tj. zakończona.dla Części 2 zamówienia:3) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże się wiedzą i doświadczeniem nabytymi w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – w wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej (od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania), polegającej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie budynku/obiektu budowlanego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty 50 000,00 zł brutto. Wykazana przez Wykonawcę robota budowlana na dzień złożenia ofert powinna być wykonana, tj. zakończona np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem.4) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże że dysponuje osobą (1 osoba), która zostanie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującą się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji jaka zostanie jej powierzona, tj.: funkcja kierownika budowy, posiadającą:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,b) doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi nabyte podczas pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej (od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania) polegającego na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie budynku/obiektu budowlanego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty 50 000,00 zł brutto. Wykazana przez Wykonawcę robota budowlana na dzień złożenia ofert powinna być wykonana, tj. zakończona np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem.UWAGI dotyczące warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dla Części 1 i Części 2 zamówienia:1) Pod pojęciem „budowa”, „przebudowa”, „remont”, należy rozumieć definicje zawarte w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.).2) Jako zakończenie realizacji robót budowlanych, należy rozumieć zakończenie wykonania robót budowlanych i ich odebranie, udokumentowane protokołem odbioru lub innym równoważnym dokumentem, podpisanym bez uwag.3) Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.4) Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz.U. z 2023 r. poz. 334 ze. zm.).5) Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni wystarczającą ilość kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.6) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, złożone przez Wykonawcę.7) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach