Przetargi.pl
Modernizacja boiska do piłki nożnej przy ul. Strzeleckiej

Urząd Miasta i Gminy w Barlinku ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7462450 w. 16 , fax. 095 7461704
  • Data zamieszczenia: 2011-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku
    ul. Niepodległości 20 20
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7462450 w. 16, fax. 095 7461704
    REGON: 00052837900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska do piłki nożnej przy ul. Strzeleckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie robót budowlanych określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej również SIWZ). b) usługa finansowania inwestycji przez wykup przez bank wierzytelności. 2. Zamawiający oczekuje, iż wybrany Wykonawca: a) wykona modernizację boiska do piłki nożnej przy ul. Strzeleckiej w Barlinku na podstawie otrzymanej od Zamawiającego dokumentacji projektowej. b) zapewni finansowanie inwestycji przez wykup przez bank wierzytelności Wykonawcy z tytułu wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia; w celu wykonania tej części zamówienia Wykonawca wskaże w ofercie nabywcę wierzytelności, a następnie doprowadzi do zawarcia pomiędzy Wykonawcą a bankiem finansującym umowy wykupu wierzytelności wynikającej z wystawionej przez Wykonawcę faktury końcowej za wykonane przez Wykonawcę roboty budowlane, według zasad określonych w pkt. 15. 3. Zamawiający wyraża zgodę na zbycie wierzytelności Wykonawcy, z którym zawrze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia pod warunkiem ustalenia warunków spłaty tej wierzytelności, zgodnie z postanowieniami SIWZ. 4. Realizacja zamówienia w zakresie modernizacji boiska do piłki nożnej obejmuje: a) Wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża. b) Wykonanie warstwy odsączającej i odcinającej. c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie d) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. e) Wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej. f) Wykonanie ogrodzenia i piłkochwytów. g) Zagospodarowanie terenu. h) Zakup wyposażenia. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: a) Projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. b) Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ. c) Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA: przywołany wyżej przedmiar ma charakter pomocniczy. 6. Jeżeli w Projekcie budowlanym (Załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) lub Przedmiarze robót (Załącznik nr 9 do SIWZ) do opisu elementów przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, przedmiotów lub towarów o parametrach równych lub lepszych niż przywołane. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary przywołane w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 7. Usługa finansowania inwestycji realizowana będzie w oparciu o postanowienia umowy zawartej przez zamawiającego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą oraz na warunkach spłaty określonych w SIWZ, w tym Harmonogramie spłaty (Załącznik Nr 11 do SIWZ). 8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana z a najkorzystniejszą zobowiązany będzie do zbycia wierzytelności wobec Zamawiającego z tytułu zapłaty za fakturę końcową, wystawioną po odbiorze końcowym robót budowlanych, wskazanemu w ofercie bankowi, działającemu na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami). Do oferty wykonawca załączy oświadczenie banku o zobowiązaniu do wykupienia wierzytelności Wykonawcy wobec Zamawiającego na warunkach określonych w SIWZ. 9. Umowa wykupu wierzytelności z odroczonym terminem spłaty musi być zawarta najpóźniej do 30 dnia od dnia wystawienia przez Wykonawcę Zamawiającemu faktury końcowej. 10. Niezawarcie z bankiem umowy wykupu wierzytelności, określonej w pkt. 8 w terminie określonym w pkt. 9 stanowi podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. 11. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej z Wykonawcą, na skutek okoliczności określonych w pkt. 10 uznaje się, że odstąpienie nastąpiło z winy Wykonawcy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i który zawrze z zamawiającym umowę może zawrzeć umowę wykupu wierzytelności z innym bankiem niż wskazany w ofercie tego Wykonawcy, jeżeli warunki spłaty wierzytelności przez Zamawiającego będą zgodne z ofertą złożoną przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. 13. Roboty budowlane określone w SIWZ będą rozliczane w następujący sposób: a) W roku 2011 Wykonawca będzie mógł wystawić faktury przejściowe o kwocie łącznej do wysokości 200.000 zł brutto. b) W roku 2012 Wykonawca będzie mógł wystawić faktury przejściowe o kwocie łącznej do wysokości 300.000 zł brutto. c) Wykonawca wystawi jedną fakturę końcową, po wykonaniu robót budowlanych i po podpisaniu protokołu końcowego robót, na wartość stanowiącą różnicę pomiędzy wartością brutto robót budowlanych wskazaną w ofercie wybranego wykonawcy a kwotą wystawionych faktur przejściowych. 14. Obowiązki Wykonawcy w zakresie finansowania inwestycji: a) Wykonawca przeniesie swoją wierzytelność wobec Zamawiającego z tytułu wystawionej faktury końcowej na bank wskazany w ofercie. b) Przeniesienie wierzytelności, nastąpi najpóźniej w 30 dni od dnia wystawienia faktury końcowej. c) Bank, który wykupi wierzytelności wobec Zamawiającego dokona zapłaty należności wynikającej z faktury końcowej na rachunek bankowy Wykonawcy w sposób i terminie określonym w umowie zawartej między Wykonawcą a bankiem. 15. Zamawiający zobowiązany będzie do spłaty zobowiązania wynikającego z wykonania przez Wykonawcę umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego według następujących reguł: a) Spłata wierzytelności Wykonawcy wobec Zamawiającego nastąpi w terminie 3 lat począwszy daty zawarcia umowy na wykup wierzytelności do 31.03.2015 r. b) Spłata następować będzie w trzech równych ratach rocznych. c) Bank, który wykupi wierzytelności Wykonawcy wobec Zamawiającego nie może żądać zmiany warunków finansowania określonych w SIWZ. d) Umowa między Wykonawcą z bankiem wykupującym wierzytelności zawarta zostanie na piśmie pod rygorem nieważności w terminie 30 dni od wystawienia przez Wykonawcę Zamawiającemu faktury końcowej. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz umowy zawartej z bankiem. e) Wykup wierzytelności przez bank nastąpi najpóźniej w terminie 30 dni od wystawienia przez Wykonawcę Zamawiającemu faktury końcowej. f) Zamawiającego i Wykonawcę, a także bank, z którym Wykonawca zawrze umowę wykupu wierzytelności obowiązywać będzie następujący system spłat: stała rata kapitałowa, odsetki naliczone tylko od niespłaconego kapitału według stawki referencyjnej WIBOR1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę, podaną w ofercie Wykonawcy lecz nie wyższą niż 1,5%. g) Odsetki będą naliczane w okresach rocznych. h) Zamawiający będzie spłacał na rzecz banku finansującego należność z tytułu wynagrodzenia za roboty budowlane objęte zamówieniem wraz z kosztami finansowania inwestycji. Zamawiający płacił będzie raty roczne z dołu do dnia 31 marca każdego roku. i) Stawka WIBOR1M przyjęta dla obliczenia ceny zamówienia ustalona zostanie na dzień ogłoszenia niniejszego przetargu. j) Zmiana harmonogramu spłat na wniosek Zamawiającego nie może spowodować naliczenia jakichkolwiek opłat lub prowizji przez bank. k) Zbycie wierzytelności przez Wykonawcę na rzecz banku nastąpić może jedynie w sytuacji, gdy Zamawiający podpisze Protokół odbioru końcowego bez uwag, co oznaczać będzie prawidłowe wykonanie przez Wykonawcę zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz, gdy Zamawiający zaakceptuje fakturę końcową potwierdzając tym samym istnienie wierzytelności Wykonawcy wobec Zamawiającego i jej wysokość. l) Zamawiający ma prawo wcześniejszej spłaty wierzytelności. W razie wcześniejszej spłaty odsetki zostaną pobrane wyłącznie od faktycznego stanu zadłużenia w dniu dokonania wcześniejszej spłaty. Zamawiający poinformuje bank z 7-dniowym wyprzedzeniem o zamiarze wcześniejszej spłaty całości lub części wierzytelności. m) Bank nie pobierze żadnych opłat z tytułu wcześniejszej spłaty zobowiązań Zamawiającego. n) Bank jest związany zasadami spłaty zadłużenia Zamawiającego zaoferowanymi w ofercie Wykonawcy, który zawrze z Zamawiającym umowę w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. o) Bank nie może scedować dalej wierzytelności wobec Zamawiającego bez uzyskania zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 16. Wykonawca dokona przelewu wierzytelności wynikającej z wystawionej faktury końcowej na rzecz banku wskazanego w ofercie Wykonawcy, zawiadamiając o powyższym Zamawiającego. 17. Jedynym dopuszczalnym zabezpieczeniem spłaty zobowiązania Zamawiającego będzie oświadczenie o poddaniu się egzekucji do kwoty 100% wartości wierzytelności głównej z możliwością nadania tytułu wykonawczemu klauzuli wykonalności w terminie 3 lat od daty spłaty ostatniej raty. 19. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe z tytułu wykonania robót budowlanych. 20. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy i 60 miesięcy na trawę syntetyczną od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), najpóźniej do dnia 10.08.2011 r. do godz. 11:00. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 pkt 6 i 7 ustawy pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach