Przetargi.pl
Modernizacja boisk szkolnych - I etap

Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Okrzei 16
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 032 2310242 , fax. 032 2310242
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Jana Pawła II
    Okrzei 16 16
    44-100 Gliwice
    tel. 032 2310242, fax. 032 2310242
    REGON: 00072154490927
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boisk szkolnych - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją istniejącego boiska asfaltowego - wykonanie pierwszego etapu modernizacji boisk. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp. - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia - przekaże: projekt powykonawczy (część opisowa, część rysunkowa), kosztorys powykonawczy, wszelkie atesty na materiały i urządzenia (2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna edytowalna i w plikach Adobe Reader), - przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna, - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru KERG oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500 Krótki opis przedmiotu zamówienia(wykonanie I etapu modernizacji boisk) Na terenie szkolnym znajduje się boisko o nawierzchni asfaltowej (wymiary około 24,5x 50 m). Na miejscu tego boiska planuje się wykonanie jednego z boisk w ramach projektowanego zespołu boisk , tzw. boisko wielofunkcyjne (piłka nożna młodzieżowa, centralnie położone pole do siatkówki i poprzecznie położone dwa pola do koszykówki) Boisko wielofunkcyjne ma wymiary zewnętrzne 50,00 x 28,00 m, w tym: - pole do piłki nożnej młodzieżowej o wymiarach 46,00 x 25,00 m - pole do siatkówki o wymiarach 9,00 x 18,00 m - 2 pola do koszykówki o wymiarach 15,10 x 26,00 m każde. Na dłuższych bokach boiska wielofunkcyjnego projektuje się po 2 maszty do rzutu do kosza (łącznie 4 maszty), natomiast na krótszych bokach projektuje się po 1 bramce do piłki nożnej młodzieżowej. Centralnie będą zamontowane zamykane tuleje do słupków do siatkówki. Nawierzchnia boiska dwuwarstwowa poliuretanowo-gumowa - kolor czerwony, zielony i niebieski: - warstwa dolna: o grubości ok. 8 mm, bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą tzw. układarki, skład: mieszanina granulatu gumowego SBR fr. 1-4 mm połączonego lepiszczem poliuretanowym, - warstwa górna (użytkowa): o grubości ok. 8 mm, kolory wg rzutu boisk: czerwony, zielony i niebieski bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą tzw. układarki, skład: mieszanina granulatu EPDM fr. 1-4 mm połączonego lepiszczem poliuretanowym. Ze względu na etapowe wykonywanie modernizacji boisk zakres prac , np. roboty ziemne, podbudowa dla boiska wielofunkcyjnego jest powiększony z każdego jego boku o pas szerokości 1,5 m. Także rury drenarskie należy wyprowadzić poza obrys boiska od strony północno-wschodniej na odcinku 1,5 m (poszerzenie boiska), a końce rur drenarskich zabezpieczyć przed przedostaniem się materiału podbudowy. Spadki rur drenarskich należy zachować zgodnie z odpowiednim projektem branżowym, tak aby do pozostawionych rur podłączyć drenaż przy wykonywanie II etapu modernizacji boisk. Boisko wielofunkcyjne należy wyposażyć w sprzęt sportowy, który winien być wandaloodporny. Dla gry do piłki nożnej młodzieżowej wyznaczone zostaną linie szerokości 10 cm w kolorze białym. pozostałe linie szer. 5 cm w kolorze niebieskim (siatkówka) i żółtym (koszykówka). Należy zamontować na stałe bramki do piłki nożnej młodzieżowej bez możliwości demontażu. Bramki wyposażone w siatki profesjonalne całosezonowe. Należy zastosować bramki do piłki nożnej młodzieżowej o wymiarach 5,0 m miedzy słupkami i wysokości 2,0 m (łącznie 2 sztuki). Słupki i poprzeczkę stanowi rama z profilu aluminiowego zamkniętego. Należy osadzić (wg wytycznych producenta) typowe tuleje lub fundamenty do typowych masztów z możliwością zamontowania tablic z koszami (łącznie 4 sztuki). Maszt typowy jednosłupowy powinien mieć wysięg ramienia na min. 160 cm. Tablice należy montować do wzmocnionych blach znajdujących się na końcach masztów typowych wg wytycznych producenta stosując atestowane śruby. Należy zastosować tablice o wymiarach 120 x 90 cm. Do tablic należy zamontować (wg wytycznych producenta) obręcz uchylną wyposażoną w uchwyty do siatki łańcuchowej. Należy zamontować tuleje (wg wytycznych producenta) do słupków regulowanych do siatkówki i tenisa z możliwością zaślepienia deklami po ich zdjęciu celem zabezpieczenia. Tuleje powinny być wyposażone w sączki odprowadzające wodę deszczową w podsypkę piaskową. Należy zastosować aluminiowy słupek środkowy do siatkówki (łącznie 2 sztuki. Standardowo są one w kształcie owalnym z zaczepami lub śrubowymi naciągami do siatki. Projektowane słupki musza posiadać możliwość regulacji wysokości siatki tak by boiska można było wykorzystać również do gry w badmintona i tenisa. Siatka profesjonalna całosezonowa. Wyposażenie sportowe należy montować, konserwować i zabezpieczać wg wytycznych producenta. Wyposażenie sportowe musi posiadać stosowne atesty Przy istniejącym boisku znajdują się czynne słupy oświetleniowe zasilane z tablicy elektrycznej na korytarzu zaplecza szatniowo-sanitarnego sali gimnastycznej. Planuje się demontaż istniejącego układu oświetlenia zewnętrznego. Dla planowanego do wykonania w I etapie boiska wielofunkcyjnego należy wykonać, zgodnie z odpowiednim projektem branżowych, odwodnienie, tj. drenaż francuski i podłączenie drenażu do istniejącej studni k25 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 6.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 6.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - przedmiary robót - załącznik nr 6.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zgłoszenie nr 35/2012 z dnia 15.02.2012r. Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne jednostek miejskich, służb, inspekcji i straży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach