Przetargi.pl
Modernizacja boisk szkolnych - 2 etap

Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Okrzei 16
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 032 2310242 , fax. 032 2310242
  • Data zamieszczenia: 2013-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Jana Pawła II
    Okrzei 16 16
    44-100 Gliwice
    tel. 032 2310242, fax. 032 2310242
    REGON: 00072154490927
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boisk szkolnych - 2 etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem drugiego etapu modernizacji obiektów sportowych i zagospodarowania terenu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - budowę dwóch boisk do siatkówki o wymiarze łącznym 15,00 x 50,00 m i nawierzchni poliuretanowej - budowę bieżni 6 torowej przeznaczonej do biegów na 60 i na 100 m. Ogólna długość bieżni wynosi 109,05 m (z czego 1,0 m jest wykorzystywany strefę startu i 9,0 m na strefę wyhamowania). Szerokość bieżni wynosi 7,37 m. Ze względu na brak miejsca i skróconą strefę wyhamowania na końcu bieżni projektuje się łapacz. Nawierzchnia bieżni - poliuretanowa - budowę skoczni do skoku w dal. Projektuje się 1 torowy rozbieg do skoku w dal o wym. 1,32 x 18,00 m zakończony tzw. piaskownicą. Nawierzchnia skoczni - poliuretanowa - wykonanie odwodnienia boisk do siatkówki - wykonanie odwodnienia bieżni - wykonanie odwodnienia skoczni do skoku w dal - wykonanie nawierzchni utwardzonych - dla komunikacji między obiektami sportowymi - dostawa i montaż piłkochwytów - dostawa i montaż wyposażenia sportowego W stosunku do dokumentacji projektowej zamawiający wprowadza następującą zamianę: a) dla wykonania: boiska do siatkówki, bieżni, skoczni należy przyjąć nawierzchnię poliuretanowo- gumową, bezspoinową, przepuszczalną dla wody, wykonaną na podkładzie z betonu jamistego i składającej się z 2 warstw: - dolnej - układanej maszynowo za pomocą układarki do mas poliuretanowych - gr. ok. 11mm; - górnej - wykonanej metodą wysokociśnieniowego natrysku - gr. ok. 2mm np. Conipur SP, lub równoważne b) kolory nawierzchni - zgodnie z dokumentacją projektową Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu,itp. - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia - przekaże: dokumentację powykonawczą (część opisowa, część rysunkowa), wszelkie atesty na materiały i urządzenia - przekaże: projekt powykonawczy (część opisowa, część rysunkowa), kosztorys powykonawczy, wszelkie atesty na materiały i urządzenia (2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna edytowalna i w plikach Adobe Reader), - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, zapewni całodobowe stróżowanie i zabezpieczenie terenu robót - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych, lub na podstawie dodatkowego porozumienia stron - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru KERG oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500(3 egzemplarze) - pokryje koszty dodatkowego uzgodnienia dokumentacji w Zespole Uzgadniania Dokumentacji - uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu. - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym i na swój koszt. - będzie przestrzegał postanowień zgłoszenia robót - pokryje koszt nadzoru autorskiego w wysokości 4000 złotych netto na podstawie faktury wystawionej przez biuro projektowe Termin wykonania zadania nr 1: rozpoczęcie - 7 dni od daty podpisania umowy; zakończenie - do 13.12.2013r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części zawarty jest w następujących opracowaniach: - rysunki powykonawcze 1 etapu modernizacji boisk - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zgłoszenie robót - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - przedmiary robót - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat , licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić fakt realizacji przez innego wykonawcę, innego zakresu robót d) zamawiający stawia następujące wymagania techniczne dla nawierzchni poliuretanowej Nawierzchnia sportowa, poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 13 mm - wersja podstawowa, na podbudowie z betonu jamistego. Nawierzchnia winna być przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, i służyć do pokrywania nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, sektorów i rozbiegów konkurencji technicznych zawodów lekko-atletycznych, boisk wielofunkcyjnych, szkolnych, placów rekreacji ruchowej. Nawierzchnia składa się z dwóch warstw elastycznej (nośnej) i użytkowej. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych .Tak wykonaną warstwę pokrywa się warstwą użytkową, którą stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tę wykonuje się poprzez natrysk mechaniczny . Grubość warstwy użytkowej 2-3mm. Po całkowitym związaniu mieszaniny są malowane linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 12000,00(dwanaście tysięcy złotych),2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert,3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp,4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 33 1050 1285 1000 0022 8917 4936,5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w sekretariacie ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach