Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21040 Świdnik, ul. Bolesława Leśmiana
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 514 215 , fax. 81 751 27 49
- Data zamieszczenia: 2017-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Bolesława Leśmiana 4
21040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 817 514 215, fax. 81 751 27 49
REGON: 43101087800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Bloku Operacyjnego oraz Sekcji Techniczno - Eksploatacyjnej Szpitala SP ZOZ w Świdniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są : a/ prace modernizacyjno – adaptacyjne obejmujące Blok Operacyjny w części dotyczącej ciągów komunikacyjnych, który jest zlokalizowany na parterze Szpitala SP ZOZ w Świdniku, b/ prace modernizacyjno – adaptacyjne obejmujące Sekcję Techniczno – Eksploatacyjną Szpitala, zlokalizowaną w piwnicy budynku Szpitala SP ZOZ w Świdniku, wg rodzaju i zakresu opisanego w : - Załączniku Nr 1a/ do SIWZ – Kosztorys Ofertowy Modernizacja Bloku Operacyjnego w części dotyczącej ciągów komunikacyjnych, oraz w - Załączniku Nr 1b/ do SIWZ – Kosztorys Ofertowy Modernizacja pomieszczeń Sekcji Techniczno - Eksploatacyjnej, sporządzonych na podstawie Przedmiarów robót. 2. W zakres prac modernizacyjno – adaptacyjnych określonych w Załączniku Nr 1a/ do SIWZ ( Kosztorys Ofertowy Modernizacja Bloku Operacyjnego w części dotyczącej ciągów komunikacyjnych ), obejmujących korytarz bloku operacyjnego, pomieszczenie dla personelu i pomieszczenie gospodarcze, wchodzi m.in. : - zerwanie starych podłóg i wykonanie nowych z wykładziny PCW w korytarzu bloku operacyjnego, - demontaż starego i wykonanie nowego sufitu podwieszanego w korytarzu bloku operacyjnego, - wymiana oświetlenia w korytarzu bloku operacyjnego, - malowanie pomieszczeń, - wykucie z muru ościeżnic i wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z futrynami w pomieszczeniach, - remont toalety (wymiana glazury, terakoty, osprzętu). 3. W zakres prac modernizacyjno – adaptacyjnych określonych w Załączniku Nr 1b/ do SIWZ ( Kosztorys Ofertowy Modernizacja pomieszczeń Sekcji Techniczno - Eksploatacyjnej ), obejmujących dwa pomieszczenia warsztatowe, jedno pomieszczenie administracyjne, pokój socjalny i szatnię oraz toaletę z prysznicem, wchodzi m.in. : - rozebranie ścianki działowej, - wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, - utworzenie nowego węzła sanitarnego, - pomalowanie ścian i sufitów, - wykonanie nowego przejścia łączącego piwnice Szpitala z pomieszczeniami Sekcji. 4. Materiałami pomocniczymi do sporządzenia oferty i do sporządzenia Kosztorysów Ofertowych są : Rysunki : Modernizacja Bloku Operacyjnego w części dotyczącej ciągów komunikacyjnych – Stan istniejący i Modernizacja pomieszczeń Sekcji Techniczno – Eksploatacyjnej - Stan istniejący, które stanowią Załącznik Nr 8 do SIWZ. Przedmiary robót określone w Załączniku Nr 1a/ i Nr 1b/ do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ i powinna zawierać wypełnione Kosztorysy Ofertowe ( Załącznik Nr 1a/ i Załącznik Nr 1b/ do SIWZ ) w wersji uproszczonej. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie – Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 4.Wraz z ofertą należy złożyć dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Zamawiający, zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby, która w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będzie bezpośrednie czynności związane z. wykonywaniem prac modernizacyjno – adaptacyjnych. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, które przedłoży najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynków Świetlic Wiejskich na terenie Gminy Abramów
Dodano: 2024-07-26 - Ratujemy zabytki w gminie Hanna
Dodano: 2024-07-26 - REMONT BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA ŁUKÓW. PRZETARG NR 2.
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane przy kapliczce Św. Anny w Sielcu wraz z odtworzeniem zniszczonej przynależności zabytku
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja Leśniczówki „Flisy”- przetarg II
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gręzówka
Dodano: 2024-07-23 - Przebudowa budynku gospodarczego na stajnię
Dodano: 2024-07-22 - Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16