Przetargi.pl
Modernizacja Bloku Operacyjnego

Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2106207 , fax. (067) 212 40 85
  • Data zamieszczenia: 2010-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
    ul. Rydygiera 1 1
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2106207, fax. (067) 212 40 85
    REGON: 00126182000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila. pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Bloku Operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Parce ogólnobudowlane (w tym demontażowe) a) roboty ogólnobudowlane w zakresie ścian, posadzek oraz sufitów, b) instalacje wod-kan i c.o., c) instalacje gazów medycznych, d) instalacje oświetleniowe, e) instalacje elektryczne, f) instalacje p.poż, g) sieć strukturalna, h) obwody separowane, i) system alarmowy z kontrola dostępu, j) instalacje klimatyzacji i wentylacji Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, projekcie umowy, które stanowią załączniki do SIWZ. Ze względów technicznych Zamawiający nie jest w stanie zamieścić całości dokumentacji na stronie internetowej. Zamawiający przygotował komplet dokumentacji projektowej, wykonawczej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w formie elektronicznej na płycie, którą zainteresowani otrzymają nieodpłatnie. Roboty muszą być wykonane zgodnie z specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury Dz. U nr 130 z 2004 r poz. 1389 ze zm.) 2) Dostawę sprzętu medycznego wg asortymentu: a) lampa operacyjna ledowa - 6 szt, b) stół operacyjny z wymiennymi blatami - 6 kpl, c) kolumna anestezjologiczna - 6 szt, d) kolumna chirurgiczna endoskopowo/laparoskopowa - 1 szt, e) kolumna chirurgiczna - szt 5 f) lampa mobilna diodowa - 1 szt g) diatermia chirurgiczna - 6 szt, h) mikroskop okulistyczny - 1 szt, i) podgrzewacz do płynów komorowy - 1 szt, j) sonda sródoperacyjna - izotopowa - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach nr 4.1 do 4.10 do SIWZ 3) Dodatkowę wyposażenie Bloku Operacyjnego: a) Fotel specjalistyczny dla operatora mikrochirurgii - szt. 1, b) Podnóżki - szt . 14 c) Rolki do przemieszczania pacjenta - szt. 5, d) Regał - szt. 32, e) Statyw - szt. 2, f) Stelaż na odpady - szt. 12 g) Mobilny zbieracz odpadów - szt. 6, h) Stelaż na worki do odpadów - szt. 1 i) Stojak (wózek koszowy) - szt. 6 j) Stojak koszowy - szt. 2 k) Stolik MAYO - szt. 18 l) Stolik transportowy - szt. 14 m) Stół do jałowych pakietów - szt. 6 n) Szafa na materiał operacyjny - szt. 2 o) Taboret pneumatyczny (hydrauliczny) - szt. 10 p) Taboret z regulacją na śrubę - szt. 14 r) Wieszak na odpady - szt. 6 s) Wieszak naścienny z koszami - szt. 6 t) Wieszak na fartuchy rtg - szt. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ Dostarczony sprzęt musi być zgodny z ustawą z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004r poz. 896) 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zadania i jego otoczenia, a także zdobył na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Z względu na charakter pomieszczeń objętych przetargiem wyznacza się wizję lokalna na dzień 26.04.2010r godz. 13:00 W sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z p. Zbigniewem Dziekanem w Dziale Organizacji Zamówienia Publiczne - tel. 67 210-62-07 we wszystkie dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00 Zamawiający informuje, iż uzna odbycie wizji lokalnej wszystkim Wykonawcom, którzy w ramach pierwszego przetargu na (Wykonanie kompleksowej modernizacji Bloku Operacyjnego z pełnym wyposażeniem sal operacyjnych w sprzęt medyczny) ogłoszonego w dniu 12.12.2009r odbyli obowiązkową wizję lokalną w dniu 17.12.2009r. 5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert jedynie w oparciu o sprzęt medyczny spełniający warunki i parametry wyspecyfikowane w załączniku nr 4.1 do 4.10 oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Urządzenia zaproponowane przez Wykonawcę muszą spełniać wszystkie wymagania zawarte w załącznikach nr 4 i 5 i nie mogą posiadać parametrów gorszych od ujętych w załącznikach nr 4 i 5. Wykonawca w przedłożonej ofercie musi udokumentować ten fakt przez załączenie do oferty dokumentów opisanych w załącznikach nr 4 i 5 (podstawa prawna art. 30 ust. 5 upzp). Zamawiający oceni, czy przedłożona oferta spełnia wymogi i zadecyduje o dopuszczeniu jej do tej części postępowania, jaka jest ocena złożonych ofert. Oferty nie spełniające powyższych wymagań zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 6) Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wydatków związanych z realizacja przedmiotu umowy na podstawie wniosku złożonego przez Wykonawcę. Płatność zaliczki zostanie zrealizowana zgodnie z harmonogramem płatności zawartym w § 7 umowy, stanowiącej integralny załącznik niniejszej specyfikacji. Wartość zamówienia poniżej 4 mln 845 tys euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 270.000,00 zł (słownie; dwieście siedemdziesiat tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach