Przetargi.pl
modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Odział Martyrologii „Pod Zegarem” znajdującego się przy ul. Radziszewskiego w Lublinie – etap I

Muzeum Lubelskie w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-117 Lublin, ul. Zamkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5325001 w. 13, , fax. 815 321 743
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lubelskie w Lublinie
    ul. Zamkowa 9
    20-117 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5325001 w. 13, , fax. 815 321 743
    REGON: 27668200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Odział Martyrologii „Pod Zegarem” znajdującego się przy ul. Radziszewskiego w Lublinie – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Odział Martyrologii „Pod Zegarem” znajdującego się przy ul. Radziszewskiego w Lublinie – etap I. 3.2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 3.2.1. roboty rozbiórkowe i demontażowe w tym rozbiórkę warstw posadzkowych, rozbiórka okładzin ściennych i sufitowych (tynki i inne okładziny), 3.2.2. wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych, 3.2.3. roboty ziemne, 3.2.4. wykonanie warstw posadzkowych – podkład podposadzkowy, 3.2.5. roboty murarskie – przemurowania, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie ścianek działowych, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie nadproży, 3.2.6. montaż stolarki okiennej i ślusarki aluminiowej zewnętrznej, 3.2.7. roboty demontażowe instalacji sanitarnych i elektrycznych. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: dokumentacja projektowa (przedmiar robót, projekty budowlane, wykonawcze), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wykonanie przedmiotu zamówienia. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.6. Rozwiązania równoważne: W sytuacji, gdy Zamawiający opisał w opisie przedmiotu zamówienia przedmiot zamó¬wienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez kon¬kretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań rów¬noważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu dopre¬cyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego pro-ducenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważ¬ne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na pozio¬mie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, prze¬znaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „pro¬dukty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jako¬ściowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu za¬mówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający ro-zumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stro¬nach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie rów¬noważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakre¬ślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodze¬niem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty usługi. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiające¬go. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiary¬godniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy apro¬bat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zasto¬sowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny ofer¬ty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej powyżej. Wyko¬nawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składając Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych, określony w pkt 14.8.4 wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 14.8.6. W takim przypadku Wykonawca jest obowią¬zany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają okre¬ślone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfi¬kacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych, określo¬ny w pkt 14.8.5. wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 14.8.6. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane speł¬niają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 3.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę klu-czowych cz꬜ci zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności, tj. roboty rozbiórkowe i demontażowe, rozbiórka okładzin ściennych i sufitowych (tynki), roboty ziemne, wykonanie warstw posadzkowych – podkład podposadzkowy, roboty murarskie – przemurowania, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie ścianek działowych, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie nadproży, montaż stolarki okiennej i ślusarki aluminiowej zewnętrznej, roboty demontażowe instalacji sanitarnych i elektrycznych, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 ze zm.). 3.8.1. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 3.8.2. Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako Podwykonawcy. 3.8.3. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.8.4. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we zworze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy –w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) orazdokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom –w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (wg zał. nr 6). Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt 12.a) proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartość bez kwoty podatku (VAT). UWAGA: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia –w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawca -w przypadku osób fizycznych. 6. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4 i 5 powinno byćprzedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 7. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz zezłożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publiczneg

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach