Przetargi.pl
MODERNIZACJA - REMONT MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W JÓZEFOWIE

Gmina Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-460 Józefów, ul. Kościuszki 37
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6878133 , fax. 84 6878133 wew. 48
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Józefów
    ul. Kościuszki 37 37
    23-460 Józefów, woj. lubelskie
    tel. 84 6878133, fax. 84 6878133 wew. 48
    REGON: 95036910300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA - REMONT MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W JÓZEFOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja-remont budynku byłej synagogi w Józefowie, gdzie obecnie znajduje się Miejska Biblioteka Publiczna. Budynek synagogi wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A437. Planowany zakres prac obejmuje: Etap I roboty budowlane: 1. Rozebranie rynien i rur spustowych. 2.Wykonanie izolacji pionowej i poziomej. 3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 4. Przemurowanie i naprawa ewentualnych spękań murów. 5. Renowacja tynków zewnętrznych, zbicie uszkodzonych i wykonanie nowych, przecieranie pozostałych tynków. 6. Ewentualna naprawa i uzupełnienie istniejących gzymsów i zdobień. 7. Wykonanie instalacji elektrycznej..8. Naprawa instalacji odgromowej..9. Wykonanie i montaż rynien i rur spustowych, obróbki blacharskie z blachy miedzianej.10. Malowanie elewacji. 11. Przebudowa schodów wejściowych. 12. Malowanie istniejących krat, barierek i szafek metalowych. 13. Wykonanie opaski odwadniającej i utwardzenie terenu z kostki granitowej. 14. Wykonanie instalacji audio-video. 15. Przecieranie tynków wewnętrznych z ewentualną naprawą zabytkowych gzymsów i zdobień, oraz wykonanie nowych tynków. 16. Malowanie wnętrz farbami paroprzepuszczalnymi. 17. Zerwanie posadzek z płytek PCV na antresolach. 18. Wykonanie nowych posadzek z płytek terakotowych w kolorze i kształcie jak na parterze. 19. Zerwanie drewnianej boazerii ze schodów, podciągów i słupów. 20. Likwidacja istniejących balustrad na antresolach. 21. Przebudowa schodów wewnętrznych z wykonaniem okładziny z płyt marmurowych. Etap II, Dostawa i montaż wyposażenia. 1. Podjazd dla osób niepełnosprawnych rozbieralny. 2. Ściana ruchoma. 3. Wystawienniczy system linkowy. 4. Gablota zewnętrzna. 5. Ścianka wystawowa 6. Składana drabina. 7. Dywan 3x3m. 8. Stojak na rowery.9. Opis zaciskowy do półek, tabliczki informacyjne, przekładki alfabetyczne, podpórki do książek, stojak na płyty, stojak na ulotki, maty ochronne, antyramy, sztalugi, serwis kawowy. 10. Wykonanie, dostawa i montaż mebli: gabloty wewnętrzne, sofa, fotele, krzesła konferencyjne, ława, stół konferencyjny, regał magazynowy, biurko komputerowe, regał na książki R1, szafka R2, szafka R3, biurka B1, B2, B3, B4, nadstawka N1, N2, obudowa szafy pancernej R4, obudowa rozdzielnicy. 11. Elementy dekoracyjne flakony, zegary itp. 12. Dostawa i montaż urządzeń audio-video, laptop. 13. Dostawa, montaż i instalacja kserokopiarki. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej stanowią załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany Załącznik nr 2 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót Wszystkie wymienione w SIWZ i załącznikach znaki towarowe, patenty i nazwy producentów są podane przykładowo i należy je traktować jako równoważne. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie obejmującym przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kosztorysu powykonawczego. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w rozdziale 2: na wykonane roboty, materiały, robociznę i dostawy wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach