Przetargi.pl
MINIMALIZACJA RYZYKA WZROSTU ZACHOROWAŃ NA COVID-19 W ŚDS „BRATEK” W OSTRÓDZIE

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
    REGON: 52443000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MINIMALIZACJA RYZYKA WZROSTU ZACHOROWAŃ NA COVID-19 W ŚDS „BRATEK” W OSTRÓDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części: 1) Część 1: maseczki, przyłbice, rękawiczki jednorazowe. 2) Część 2: kombinezony ochronne, fartuchy ochronne, czepki. 3) Część 3: maski pełnotwarzowe. 4) Część 4: płyny do dezynfekcji powierzchni, rąk. 5) Część 5: dozowniki ręczne, automatyczne. 6) Część 6: termometry. 7) Część 7: sprzęt do dekontaminacji. 3. Opis części zamówienia został zawarty w § 18 SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Miejsce dostawy: Środowiskowy Dom Samopomocy „BRATEK” ul. 11 Listopada 25, 14-100 Ostróda. 5. Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty transportu oraz wnieść we własnym zakresie i na własny koszt cały dostarczony asortyment. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Prawo opcji (dotyczy części 1, 2, 4): 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 34 ust. 5 uPzp; 2) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości asortymentu w ramach zawartej umowy, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia- zamówienia w formie pisemnej, określającego zakres zwiększenia. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe w ofercie Wykonawcy. 3) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 2, może być wykonywane wielokrotnie, aż do wyczerpania zakresu określonego w kalkulacji ceny ofertowej (adekwatnie do wybranej części załącznik nr 5.1, 5.2, 5.4 do SIWZ). 4) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy, w ramach której prawo opcji jest wykonywane. 5) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do odpowiadającym terminowi określonemu w ofercie wykonawcy dla realizacji zamówienia podstawowego, liczonemu od dnia otrzymania oświadczenia- zamówienia, o którym mowa w pkt 2. 6) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz oferty (pod rygorem nieważności, w formie pisemnej- opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej- opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczanie w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ). a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców występujących wspólnie. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) w przypadku składania oferty w części 1, 2, 4- wypełnioną kalkulację ceny ofertowej (adekwatnie do wybranej części załącznik nr 5.1, 5.2, 5.4 do SIWZ)- w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, opatrzoną odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 3) pełnomocnictwo oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię, w przypadku: a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. Wykonawca może złożyć pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y udzielającą/e pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na portalu, o którym mowa w § 7 ust. 2, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawca może załączyć do oferty oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- jeżeli nie należy do żadnej grupy kapitałowej. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach