Przetargi.pl
Mini koparka gąsienicowa wraz z lawetą umożliwiającą transport

Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Komunalna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8423411(centrala) wew. 307 , fax. 015 8421950 (centrala)
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli
    ul. Komunalna 1 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8423411(centrala) wew. 307, fax. 015 8421950 (centrala)
    REGON: 83003621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.stalowa-wola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mini koparka gąsienicowa wraz z lawetą umożliwiającą transport
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowej mini koparki gąsienicowej wraz z lawetą umożliwiającą jej transport, spełniającej poniższe wymagania: Koparka 1. Maksymalna głębokość kopania nie mniejsza niż 2,45 m. 2. Silnik wysokoprężny o mocy minimum 19 KM. 3. Hydraulicznie rozsuwane podwozie (gąsienice). 4. Masa całkowita nie większa niż 1800 kg. 5. Dwie prędkości jazdy 6. Możliwość nożnego sterowania koparką Koparka powinna być wyposażona w: zadaszoną, przeszkloną kabinę z otwieraną uchylną szybą, ogrzewaną i wyposażoną w wentylator, pasy bezpieczeństwa, światła robocze zewnętrzne, instalację hydrauliczną do młota wyburzeniowego, lemiesz spycharkowy, łyżkę koparkową o szerokości ok. 300 mm, łyżkę koparkową o szerokości ok. 400 mm, łyżkę skarpową o szerokości ok. 1000 mm, szybkozłącze koparkowe mechaniczne, Wraz z koparką dostawca dostarczy: instrukcję obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych, gaśnicę i apteczkę, Laweta Laweta powinna być wyposażona w: urządzenie najazdowe umożliwiające bezpieczny wjazd i zjazd koparki, podjazdy montowane na tylnej części, uchwyty do spinania sprzętu wraz z pasami spinającymi, instalację oświetleniową zgodna z przepisami o ruchu drogowym, dopuszczalna ładowność lawety nie może być mniejsza od masy własnej koparki, Wraz z lawetą dostawca dostarczy: świadectwo homologacji stwierdzające możliwość poruszania się po drogach publicznych Mini koparka i laweta winny posiadać certyfikat CE i być objęte min. 36 - miesięczną gwarancją. Dostawca ponadto zobowiązany jest do zapewnienia szkolenia operatorom MZK w zakresie obsługi koparki. Przeglądy gwarancyjne powinny być wykonywane przez mobilny serwis wykonawcy w miejscu stacjonowania przedmiotowego zamówienia (Stalowa Wola, ul. Komunalna 1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Wykonawca winien w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywać minimum trzy dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, Wykonawca winien dysponować lokalnym punktem serwisu dojazdowego w odległości do 70 km od siedziby zamawiającego. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.2.2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:3.1 jest niezgodną z ustawą3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, C.2) Wykaz punktów serwisowych, którymi dysponuje wykonawca z zaznaczeniem ich odległości od siedziby zamawiającego. D Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B i C.1) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - dokumentację techniczną koparki i lawety określające ich markę, parametry techniczne oraz wyposażenie, G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.stalowa-wola.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach