Przetargi.pl
Miejski Dom Pomocy Społecznej w Rybniku, ul. Żużlowa 25, dz. Północ - roboty remontowe w obrębie pomieszczeń I i II piętra segmentu A, pomieszczeń II piętra segmentu B oraz łącznika jadalni

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miejski Dom Pomocy Społecznej w Rybniku, ul. Żużlowa 25, dz. Północ - roboty remontowe w obrębie pomieszczeń I i II piętra segmentu A, pomieszczeń II piętra segmentu B oraz łącznika jadalni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontowych robót ogólnobudowlanych branży: tynkarskiej, posadzkarskiej i malarskiej w obrębie I i II piętra oraz remont pochylni wewnętrznej w łączniku na parterze budynku Miejskiego Domu Pomocy Społecznej (MDPS) w Rybniku. Zasadniczy zakres robót obejmuje: - wymianę (zużytej) rulonowej wykładziny podłogowej PCV w pomieszczeniach (oprócz korytarzy) I i II piętra segmentu A oraz II piętra segmentu B, - remont z przebudową (wydłużeniem i zmianą nachylenia) wewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych w łączniku prowadzącym do jadalni (z oporęczowaniem i posadzką ceramiczną), - towarzyszące prace remontowe, w tym w zakresie naprawy tynków i podłóż pod posadzki, - odnowienie wymalowań wewnętrznych w całości pomieszczeń jw. włącznie z łącznikiem i korytarzami. Planowany zakres robót obejmuje w szczególności: a) w zakresie robót posadzkarskich i malarskich na I i II piętrze: - zerwanie i wywóz z utylizacją starej wykładziny PCV, - naprawę istniejącego podłoża cementowego z uzupełnieniem ubytków, oczyszczeniem (przeszlifowaniem) i wyrównaniem wylewką samopoziomującą, - ułożenie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV - homogenicznej (jednowarstwowej) grubości 2 mm z wywinięciem na ściany (10cm) - wymalowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, z naprawą spękań i ubytków tynków, - przemalowanie olejne wewnętrznej stolarki drzwiowej z przeszpachlowaniem i naprawą drobnych uszkodzeń, - roboty towarzyszące, w tym czasowy demontaż i ponowny montaż odbojnic naściennych w korytarzach i opraw oświetleniowych (naściennych i sufitowych), b) w zakresie robót ogólnobudowlanych, kowalsko-ślusarskich, posadzkarskich i malarskich w łączniku: - rozbiórka starej pochylni, w tym skucie posadzki ceramicznej i częściowo podłoża betonowego, z wyprofilowaniem, miejscowym uzupełnieniem i zaizolowaniem podbetonu, - demontaż starych i wykonanie (w tym montaż w ścianie i w posadzce wzdłuż pochylni) nowych poręczy ze stali nierdzewnej, - ułożenie nowej posadzki ceramicznej gres na pochylni z oblicowaniem przyległej ściany i schodów, - wymalowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu łącznika. Zakres i technologia wykonania robót opisane zostały w dokumentacji przetargowej, na którą składają się: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz dokumentacja fotograficzna. Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji robót przy założeniu, że wartość robót w żadnym etapie – za wyjątkiem etapu ostatniego objętego płatnością końcową (tj. podlegającego zapłacie po rozliczeniu i po odbiorze końcowym) – nie przekroczy 20% ceny ofertowej, a ilość robót przewidziana w danym etapie będzie adekwatna do wartości tego etapu. Harmonogram musi być uzgodniony z Użytkownikiem obiektu celem zapewnienia nieprzerwanego prowadzenia działalności placówki. Opracowany harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy w celu uzyskania jego akceptacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia obejmuje ułatwienie w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych (i/lub w podeszłym wieku) polegające na zmniejszeniu nachylenia wewnętrznej pochylni komunikacyjnej i na jej nowym (dwupoziomowym) oporęczowaniu. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót posadzkarskich, - wykonanie robót tynkarskich, - wykonanie robót malarskich, - wykonanie robót kowalsko-ślusarskich. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach