Przetargi.pl
Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii) - dostawa i montaż foteli dla widowni dla miejskiej sali koncertowo-audiowizualnej

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii) - dostawa i montaż foteli dla widowni dla miejskiej sali koncertowo-audiowizualnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych foteli dla widowni w ilości 290 sztuk (w tym 234 szt. foteli bez pulpitów + 56 szt. foteli z pulpitami składanymi). Zamawiający wymaga aby oferowane fotele spełniały wymogi trudno palności oraz aby nie wydzielały produktów rozkładu i spalania, określonych jako bardzo toksyczne, zgodnie z Polską Normą dotyczącą badań wydzielania produktów toksycznych. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) WYMIARY FOTELA a) wysokość całkowita do 880 mm, b) głębokość złożonego fotela wraz z podłokietnikami max 460 mm, c) szerokość krzesła w osiach podłokietników max 550 mm, d) głębokość siedziska min. 465 mm. 2) BOKI FOTELA - szkielet boku wykonany ze sklejki wielowarstwowej gr. min.4,5mm, - sklejka zewnętrzna, malowana i lakierowana w kolorze czarnym z połyskiem (wykończenie identyczne z wykończeniem oparcia), wewnętrzna część pokrycia boku- tapicerka, - blok gąbki CM-24 (gr. formatki 0,9 mm), - w górnej części boki zakończone podłokietnikiem z drewna litego - bukowego (barwionego na kolor drewna wiśnia),lakierowanego, kształtem nawiązujące do sklejki oparcia. 3) OPARCIE FOTELA Oparcie wykonane ze sklejki profilowanej z tapicerowaną poduszką: - szkielet oparcia wykonany ze sklejki wielowarstwowej o gr. min. 12 mm wyginanej do wewnątrz, zapewniając estetyczne połączenie z bokami fotela, - sklejka zewnętrzna oparcia 12 mm,malowana i lakierowana w kolorze czarnym z połyskiem, - poduszka oparcia wykonana ze sklejki szkieletu oparcia o grubości min. 4,5 mm, z przyklejoną formatką gąbki - pianki poliuretanowej wylewanej w systemie SPECFLEX NE 150 i dodatkowo uniepalnionej. 4) SIEDZISKO FOTELA Siedzisko uchylne, wyprofilowane, zaprojektowane przy zachowaniu zasad ergonomii i gwarantujące komfort użytkowania. Stelaż siedziska krzesła wykonany z metalu, zatopiony w piance poliuretanowej (niepalnej). Pianka poliuretanowa wylewana w systemie SPECFLEX NE 150 i dodatkiem uniepalniona. Siedzisko w pokrowcu zamykanym na zamek błyskawiczny. Krzesło wyposażone w mechanizm sprężynowy oraz system cichego zamykania siedziska. 5) TAPICERKA FOTELA Tkanina w jasnym kolorze beżowym lub popielatym (doprecyzowanie kolorystyki z Zamawiającym nastąpi na etapie realizacji przedmiotu zamówienia), drobnowzorzysta. Materiał tapicerski: 100% Poliester o odporności na ścieranie min. 70.000 cykli Martindale, posiadająca europejski atest trudnopalności: 1 klasa, F- certyfikat M1, D klasa B1 DIN, klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN-88/B-02855, trudnopalność: EN 1021-1 (papieros), EN 1021-2 (zapałka), M1 H040724, BS 5852 :1990 Source 5 (Crib 5). 6) PODŁOKIETNIK FOTELA Wykonany z drewna litego-bukowego, barwionego na kolor drewna wiśni, lakierowany, wzorem i kształtem winien być dopasowany do tylnej części oparcia wykonanego ze sklejki. Wspólny podłokietnik przy kolejnych krzesłach w rzędzie winien być identyczny jak podłokietniki skrajne. 7) SKŁADANY PULPIT FOTELA Wykonany ze sklejki wielowarstwowej, bejcowanej na kolor drewna wiśnia, lakierowany. Zamocowany na obrotowym uchwycie z tworzywa, z przodu fotela do nogi. Dostępny w wersji dla prawo i dla leworęcznych o wielkości umożliwiającej prowadzenie notatek lub korzystanie z laptopa. Fotel musi być przystosowany do montażu pulpitu do pisania. 8) NOGA FOTELA Nogi fotela wykonane z profili stalowych, osłoniętych poszyciem z blachy. Konstrukcja nośna w estetycznej osłonie (obudowie) z metalu, wykończenie - stal nierdzewna szczotkowana, wymaga się całkowitego maskowania mocowania fotela do podłoża. Uwaga: Wszelkie nakładki, zaślepki na śruby nie będą uznawane jako osłona (obudowa). 9) WYMAGANIA DOTYCZĄCE ATESTÓW JAKIE MUSZĄ POSIADAĆ OFEROWANE FOTELE a) Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004 wydany przez akredytowane laboratorium. b) Klasyfikacja Ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021.1 oraz PN-EN 1021.2 wydana przez akredytowane laboratorium. c) Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez akredytowane laboratorium. d) Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. e) Raport z badań właściwości dźwiękochłonnych foteli teatralno - kinowych wydany przez Instytut Techniki Budowlanej lub przez akredytowane laboratorium wg. normy PN-EN ISO 354:2005 oraz PN-EN ISO 11654:1999. f) Fotele muszą spełniać dodatkowo poniższe osiągi akustyczne z dopuszczalnym marginesem ? 5%. Współczynnik absorbcji (alfa) fotela nie wyższy niż: Częstotliwość (Hz) 125 250 500 1000 2000 4000. Fotel bez widza 0,30 0,45 0,55 0,55 0,55 0,60. Fotel z widzem 0,45 0,60 0,75 0,75 0,75 0,85. Wszystkie fotele muszą być wyposażone w numery miejsc, montowane na spodzie siedziska wykonane z laminatu grawerskiego- cyfry arabskie. Numeracja rzędów na skrajnych bokach foteli, materiał: laminat grawerski, cyfry rzymskie. Rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 z 2002 r., poz. 690 z późniejszymi zmianami). Fotele powinny być dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10) MONTAŻ Fotele zostaną dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich nienaruszalność w terminie wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym. Fotele muszą być zamontowane zgodnie z projektem - rysunkiem rozmieszczenia foteli (zał. nr 7 do SIWZ), normami p.poż. i normami bezpieczeństwa. Wartość montażu w stosunku do wartości całego zamówienia musi się mieścić w granicach 5 - 10%. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO 1) Wykonawca dołączy do oferty projekt rozmieszczenia oferowanych foteli wraz z podaniem ich wymiarów i odległości. 2) Wykonawca wraz z ofertą dostarczy model prezentacyjny oferowanego fotela w postaci dwóch połączonych foteli, w tym jeden z pulpitem składanym. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w modelu prezentacyjnym innego koloru zastosowanego drewna i tapicerki niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia. Do modelu prezentacyjnego Wykonawca dołączy próbnik materiałów z których może być wykonany fotel w następujących materiałach: a) tył i boki - sklejka malowana i lakierowana w kolorze czarnym z połyskiem (min. 1 próbka); b) tapicerka - tkanina w jasnym kolorze beżowym lub popielatym, drobnowzorzysta, (min.3 próbki dla każdego koloru, próbki o różnym odcieniu wskazanych kolorów i wzorze). Poszczególne próbki tkaniny muszą być oznaczone tak, aby każda próbka mogła być nazwana w umowie; Materiał i właściwości próbek muszą odpowiadać wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. c) podłokietniki i pulpity- kolor drewna wiśni (min. 1 próbka); 3) Wykonawca wraz z fotelem dostarczy karty katalogowe oferowanego modelu fotela, posiadane certyfikaty i atesty. 4) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów. 5) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowanych w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ 6) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą. Uwaga: Użyte w dokumentach ewentualne nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek wyrobów czy produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości oraz wymogów techniczno - użytkowych. Za równoważne Zamawiający uzna takie, które charakteryzują się właściwościami funkcjonalnymi nie gorszymi od tych, które zostały określone w SIWZ. Gwarancja Wykonawca: 1) udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, 2) zapewni okresowe, bezpłatne przeglądy gwarancyjne w okresie trwania gwarancji, 3) zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego w trakcie trwania okresu gwarancyjnego, 4) w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego -pokrywać będzie koszty transportu z siedziby zamawiającego do serwisu i z powrotem. Termin realizacji zamówienia Wymagany termin realizacji zamówienia: wyprodukowanie i dostawa foteli - do 15 listopada 2013 r montaż foteli - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie, że ze względu na toczący się proces inwestycyjny, może wystąpić konieczność okresowego przechowania dostarczonych foteli. W przypadku konieczności przechowania dostarczonych foteli, Zamawiający informuje, że miejscem ich przechowania będzie 7 i 8 piętro budynku przy ul. Dąbrowskiego 8 w Pile (*budynek, w którym mieści się sala). Koszty przechowania poniesie Zamawiający. Wykonawca winien zagwarantować jednak taki sposób opakowania foteli, by podczas magazynowania nie doszło np. do zakurzenia mebli (np. kartony lub ofoliowanie). Koszty wyładunku i załadunku w miejscu przechowywania Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty. Ewentualny czas przechowania foteli - maksymalnie 3 miesiące. Warunki zapłaty 1/ Wykonawca wystawi dwie faktury VAT: pierwszą po odbiorze dostawy foteli do Zamawiającego (protokołem zdawczo-odbiorczym) za wyprodukowanie i dostawę foteli, drugą po odbiorze montażu foteli (protokołem zdawczo-odbiorczym,. 2/ termin zapłaty faktur - do 10 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391112005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach