Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem foteli teatralnych w sali Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Okonku, przy ul. Leśnej 35

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Okonku ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 46
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2669 060 , fax. 67 2669 060
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Okonku
    ul. Niepodległości 46 46
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2669 060, fax. 67 2669 060
    REGON: 57033028500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgokokonek.pl lub www.okonek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem foteli teatralnych w sali Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Okonku, przy ul. Leśnej 35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem 100 sztuk foteli teatralnych w Sali Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Okonku, przy ul. Leśnej 35, spełniających aktualne wymogi przeciwpożarowe i BHP o następujących parametrach: 1. Siedzisko i oparcie wykonane z pianki poliuretanowej integralnej lub formowanej, gwarantujące powtarzalność produkowanych elementów. Metalowe konstrukcje nośne, sprężyny wzmacniające i inne mechanizmy zatopione w siedziska i oparcia. Podłokietniki poliuretanowe zapewniające trwałość fotela. 2. Tył oparcia zabezpieczony przed kopaniem osłoną z tworzywa PP, sposób zapewniający estetyczne połączenie z bokami fotela. Całość gwarantująca komfort siedzenia. 3. Siedzisko zabezpieczone przed zabrudzeniami i przyklejaniem gum z przodu osłoną ze sztywnego tworzywa PP 4. Metalowe nogi zakończone stopą mocującą fotel do podłoża, malowane farbą proszkową, posiadające możliwość wielokrotnego demontażu i montażu. Stopa wykonana z profilowanej, tłoczonej blachy o wysokości min. 25 mm i rozstawie otworów montażowych min. 240 mm, konstrukcja nośna wykonana z profili metalowych. 5. Fotele winny posiadać sprężynowy mechanizm składania siedziska montowany do osłony siedziska gwarantujący długotrwałe równe domykanie z systemem cichego zamykania oraz siedziska pozwalające na łatwy demontaż i wymianę bez konieczności demontażu foteli. 6. Fotele wykonane w zabudowie rzędowej ze wspólnym podłokietnikiem dla sąsiadujących foteli. 7. Tapicerowane tkaniną spełniającą wymagania intensywnego użytku komercyjnego, odporna na ścieranie i pikling, posiadająca wszelkie atesty niepalności. Kolor tkaniny zostanie określony po przetargu, w trakcie przygotowania projektu montażu na sali. 8. Wszystkie fotele muszą być ponumerowane cyframi arabskimi - haft komputerowy, środek górnej części oparcia. Dodatkowo skrajne fotele w rzędach posiadać muszą numer rzędu umieszczony na boku fotela, oznaczone cyframi rzymskimi - haft komputerowy. 9. Wymiary pojedynczego fotela: a) szerokość fotela 520 mm - 560 mm, b) wysokość fotela 900 mm - 950 mm, c) szerokość podłokietnika 60 mm - 65 mm d) głębokość fotela po rozłożeniu siedziska 680 mm - 750 mm, e) wysokość siedziska po rozłożeniu, od podłogi 400 mm - 450 mm, f) wysokość siedziska - 450 mm 10. Numeracja miejsc arabska umieszczona od spodu siedziska na prostokącie wykonanym z metalu, numeracja rzędów rzymska umieszczona na skrajnych podłokietnikach, 11. System montażu foteli: A. Fotele zostaną dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, na adres Zamawiającego w terminie wcześniej ustalonym z Zamawiającym, nie dłuższym niż 30 dni od dnia podpisania umowy. B. Fotele będą montowane w systemie jeden podłokietnik w fotelach w zestawie, skrajne fotele zakończone podłokietnikiem. Ilość rzędów i foteli w zestawie do ustalenia i uzgodnienia z Zamawiającym, zgodnie z wymiarami widowni (Sali), normami ppoż. I normami bezpieczeństwa. C. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Fotele muszą spełniać wymogi obowiązujących np. Polskich Norm, posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące. II. Wykonawca zobowiązany jest: 1) dołączyć do oferty: - atest toksyczności wg. normy nr PN-88/B-02855, - atest na trudnozapalność, wg. normy PN -EN-1021-1:2007 oraz PN-EN- 1021-2:2007 - atest wytrzymałości i trwałości foteli zgodnie z PN- EN 12727:2004 Atesty wymienione powyżej powinny być wydane przez uprawnione jednostki certyfikujące. 2) dołączyć do oferty rysunek techniczny oraz model prezentacyjny oferowanego fotela, wraz z próbnikiem materiału/materiałów, z których może być wykonane pokrycie fotela wraz z paletą kolorów 3) skoordynować montaż foteli i uzgodnić z dyrektorem placówki. 4) dostarczyć i zamontować własnym transportem i na własny koszt przedmiot niniejszego zamówienia do siedziby Zamawiającego, sprzęt powinien być fabrycznie nowy, 5) dokonać przekazania przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, 6) udzielić 24-miesięcznej gwarancji, zapewnić możliwość sprawnego kontaktu z serwisem gwarancyjnym, a w czasie trwania gwarancji dokonywać wszelkich napraw w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli zachodzi konieczność dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego - pokrywać koszty transportu z siedziby Zamawiającego do serwisu i z powrotem, 7) wszelkie prace serwisowe i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością. 8) przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie szybkiego montażu i demontażu foteli. 9) Warunki płatności: płatność przelewem w terminie 21 dni od daty odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391112005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena estetyczna i funkcjonalność
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgokokonek.pl/bip lub www.okonek.pl - BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach