Przetargi.pl
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu przebiegu wschodniej obwodnicy Trzebini w ciągu drogi DW 791, na odcinku od ul. Krakowskiej do rejonu Na Skałkach w Młoszowej, obejmującego tereny położone w Młoszowej oraz w Trzebini.

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Józefa Piłsudskiego 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6121227 , fax. 32 6121147
  • Data zamieszczenia: 2010-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Józefa Piłsudskiego 14 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 32 6121227, fax. 32 6121147
    REGON: 00052723300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu przebiegu wschodniej obwodnicy Trzebini w ciągu drogi DW 791, na odcinku od ul. Krakowskiej do rejonu Na Skałkach w Młoszowej, obejmującego tereny położone w Młoszowej oraz w Trzebini.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ETAP I - OPRACOWANIA WSTĘPNE A. Inwentaryzacja urbanistyczna - część tekstowa - opis istniejącego użytkowania terenów i obiektów, stanu technicznego zabudowy, uzbrojenia technicznego, infrastruktury komunikacyjnej z uwzględnieniem bilansu potrzeb w zakresie parkowania, bilans użytkowania terenu, zestawienia tabelaryczne cech zabudowy w dostosowaniu do wymaganego zakresu planu, - część rysunkowa - rysunek przedstawiający istniejący sposób użytkowania terenów i obiektów oraz inne informacje potrzebne do przyjęcia wymaganych ustaleń planu (parametry, wskaźniki i cechy istniejącej zabudowy i zagospodarowania terenu), - dokumentacja fotograficzna. B. Analiza wniosków do planu, odpowiedzi na zawiadomienia i propozycje ich rozpatrzenia: - część tekstowa - zestawienie tabelaryczne, propozycje rozpatrzenia, uzasadnienia do propozycji rozpatrzenia i rozstrzygnięcia Burmistrza, - część rysunkowa - rysunek przedstawiający rozmieszczenie terenów, co dla których wniesione zostały wnioski. C. Podsumowanie wszystkich wykonanych analiz, uwzględnieniem ustaleń obowiązującego planu, Zmiany Studium i innych dokumentów oraz opracowań, oraz w zależności od wyników oceny niezbędne uzupełnienie opracowania ekofizjograficznego, w tym: - część tekstowa - krótkie przedstawienie wniosków wynikających z analiz oraz możliwości zagospodarowania, - część rysunkowa - syntetyczny rysunek analiz z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań związanych z zagospodarowaniem terenu i możliwości zagospodarowania terenu, D. Informacja dot. aktualności materiałów planistycznych. ETAP II - PROJEKT PLANU A. Koncepcja planu - część tekstowa - opis przyjętych rozwiązań z uzasadnieniem, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ustalenie granic pasa terenu zarezerwowanego pod przebieg drogi oraz ewentualnego zasięgu jej oddziaływania, opis rozwiązań alternatywnych, - część rysunkowa - rysunek koncepcji, w tym rozwiązania alternatywne. B. Projekt planu - część tekstowa - projekt uchwały rady, - część rysunkowa - rysunek planu, rysunek infrastruktury. C. Ocena oddziaływania na środowisko - zawartość wynikająca z obowiązujących przepisów. D. Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu, - część tekstowa - zawartość wynikająca z rozporządzenia oraz zawierającą również wykaz inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, których realizacja należy do zadań własnych gminy wraz z określeniem ich parametrów mających wpływ na koszty realizacji, - część rysunkowa - rysunek prognozy. E. Analiza uzgodnień i opinii uzyskanych do projektu planu: - część tekstowa - zestawienie w tabelaryczne, propozycje rozpatrzenia wraz z uzasadnieniami, - projekt planu (część tekstowa i rysunkowa) do wyłożenia. ETAP III A. Analiza uwag do planu: - część tekstowa - zestawienie tabelaryczne, propozycje rozpatrzenia, uzasadnienia do propozycji rozpatrzenia i rozstrzygnięcia Burmistrza, - część rysunkowa - rysunek przedstawiający rozmieszczenie terenów, których uwagi dotyczą. B. Projekt planu (część tekstowa i rysunkowa) po uwzględnieniu uwag, po ponownych uzgodnieniach w zależności od potrzeb, do ponownego wyłożenia (wraz z rozpatrzeniem ewentualnych uwag po II wyłożeniu w zakresie zmian) lub do uchwalenia. C. Dokumentacja formalno - prawna procesu sporządzania planu. CZYNNOŚCI I PRACE PROCEDURALNE DO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ ORAZ PRACE DODATKOWE 1. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia wniosków zgłoszonych do projektu planu oraz uwag i wniosków zgłoszonych w postępowaniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 2. Prezentacje (wersji elektronicznej) koncepcji i projektu planu władzom gminy (burmistrzowi, Komisji Inwentaryzacji i Rozwoju Rady Miasta i innym komisjom rady). 3. Opracowanie projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem ustaleń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (w tym projektu zmiany) oraz z uwzględnieniem uwag władz gminy. 4. W ramach opiniowania projektu planu - prezentacja projektu planu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 5. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień oraz rozpatrzenia uwag. 6. Ponowne uzgadnianie projektu planu i wprowadzenie zmian do projektu wynikających z ponownych uzgodnień i opiniowania. 7. Udział w dyskusji publicznej oraz jeden raz w tygodniu w wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu przez 2 godziny. 8.Badanie spójności z ustaleniami studium ( oraz projektu zmiany studium) i sporządzenie opinii. 9. Badanie konieczności sporządzenia wniosków rolnych i leśnych oraz sporządzenie wniosków lub oświadczenia o braku konieczności przygotowania wniosków. 10. Pisemne uzasadnienie zawierające informacje o udziale społeczeństwa w postępowaniu oraz o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa, na podstawie art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). 11.Pisemne podsumowanie zawierające uzasadnienie wyboru przyjętego dokumentu, sporządzone na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). 12. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia, prezentacja na sesji rady i wyjaśnienia komisjom rady przed sesją. 13. Opiniowanie wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w obszarze objętym opracowaniem. 14. Sporządzenia wykazu dokumentacji formalno - prawnej planu i innych wykazów wynikających z obowiązujących przepisów. 15. Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej. ILOSĆ EGZEMPLARZY 1.Na poszczególnych etapach realizacji umowy wszystkie opracowania i materiały przekazywane będą przez Wykonawcę w 2egz. w wersji analogowej (rysunki w wersji kolorowej). 2. Projekt planu i prognozy w wersji do uzgodnień podany zostanie w 4 egz. w wersji analogowej (rysunki w kolorze) oraz całość w formie elektronicznej ( tekst format Word i pdf, , rysunki EWmapa oraz jpeg lub pdf). 3. Każda zaakceptowana wersja opracowania lub jego części przekazywana będzie w postaci elektronicznej. 4. Plan w wersji uchwalonej przekazany zostanie w: 10 egz. rysunku w wersji kolorowej, 1 egz. rysunku w wersji czarno-białej, 1 egz. planu na płycie CD, 1 egz. (rysunki analiz, rysunki planu, rysunki prognoz) na płycie CD w programie EWMapa. UWAGA: Rysunki planu, rysunki prognoz, winny zostać przekazane Zamawiającemu z zastosowaniem uzgodnionego rozwarstwienia w formacie programu EWMapa (evr.). Rysunki i materiały kierowane do opiniowania i uzgodnień, do prezentacji powinny zostać przekazane w formatach powszechnie dostępnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wdium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość opracowania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach