Przetargi.pl
MENADŻER PROJEKTU „POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W SPZOZ W LUBARTOWIE POPRZEZ UTWORZENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAKUPEM SPRZĘTU MEDYCZNEGO” ORAZ WYKONANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO UŻYTKOWEGO; ORAZ MENADŻER PROJEKTU „MODERNIZACJA SPZOZ W LUBARTOWIE W ZAKRESIE PRZENIESIENIA BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWEJ LOKALIZACJI WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC MODERNIZACYJNYCH ORAZ DOPOSAŻENIEM TEGO OBSZARU”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
    REGON: 43121995700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MENADŻER PROJEKTU „POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W SPZOZ W LUBARTOWIE POPRZEZ UTWORZENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAKUPEM SPRZĘTU MEDYCZNEGO” ORAZ WYKONANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO UŻYTKOWEGO; ORAZ MENADŻER PROJEKTU „MODERNIZACJA SPZOZ W LUBARTOWIE W ZAKRESIE PRZENIESIENIA BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWEJ LOKALIZACJI WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC MODERNIZACYJNYCH ORAZ DOPOSAŻENIEM TEGO OBSZARU”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych w SP ZOZ w Lubartowie poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z infrastrukturą techniczną i zakupem sprzętu medycznego” oraz wykonanie programu funkcjonalno użytkowego. Dofinansowanie w ramach: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego Zakres obowiązków Menadżera Projektu m. in.: 1. Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej w terminie umożliwiającym złożenie wniosku w odpowiedzi na wezwanie Ministerstwa Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji projektowej (nie później niż 7 dni przed upływem terminu złożenia dokumentacji aplikacyjnej wskazanym w wezwaniu Min. Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji aplikacyjnej – orientacyjny termin do 22 lipca 2019 r. ) 2. Sporządzenie programu funkcjonalno użytkowego do dnia 22 lipca 2019 3. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014: - postęp rzeczowy, - postęp rzeczowy realizacji projektu, - wskaźnik produktu, - wskaźnik rezultatu, - problemy napotkane w trakcie realizacji projektu, - postęp finansowy, - nadzór nad harmonogramem, - rozliczanie zaliczek, - rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek), - nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków, - weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie, - informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, - inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację, rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności końcowej, - przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy, - zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe i finansowe realizacji określono na II kwartał 2022 r., z możliwością przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na uzasadniony wniosek Beneficjenta 4 Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji. 5 Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej. 6 Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu. 2. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest: Wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Modernizacja SPZOZ w Lubartowie w zakresie przeniesienia Bloku Operacyjnego do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych oraz doposażeniem tego obszaru”. Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/18-00 Zakres obowiązków Manadżera projektu w ramach Zadania nr 2 jest m.in.: 1. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014: - postęp rzeczowy, - postęp rzeczowy realizacji projektu, - wskaźnik produktu, - wskaźnik rezultatu, - problemy napotkane w trakcie realizacji projektu, - postęp finansowy, - nadzór nad harmonogramem, - rozliczanie zaliczek, - rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek), - nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków, - weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie, - informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, - inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację, rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności końcowej, - przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy, - zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe i finansowe realizacji określono na dn. 30.06.2020 r., z możliwością przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na uzasadniony wniosek Beneficjenta. 2. Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji. 3. Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej. 4. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu. 3) Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV: 72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72224000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien posiadać kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności, wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach