Przetargi.pl
Budowa linii oświetlenia ulicznego przy ul. Spokojnej w Biłgoraju

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa linii oświetlenia ulicznego przy ul. Spokojnej w Biłgoraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie projektu budowlano – wykonawczego wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, zgód, zezwoleń i decyzji administracyjnych, umożliwiających wykonanie robót budowlanych (5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku danych); 2) budowa zaprojektowanego oświetlenia i przekazanie go zamawiającemu w terminie do dnia 16 grudnia 2019 r.; 3) wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 4) naprawa i konserwacja wybudowanych urządzeń oświetleniowych w okresie gwarancji; 5) uzgodnienie i dopełnienie formalności związanych z dostarczeniem energii, z wyłączeniem opłaty przyłączeniowej oraz zawarcia umów dystrybucyjnych i sprzedażowych; 6) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do projektowania oraz kierowania robotami energetycznymi. I. Zakres robót obejmujący przedmiot zamówienia Projekt i wykonanie oświetlenia przy przedmiotowej ulicy: - ułożenie kabli ziemnych na odc. ok. 0,9 km, - montaż ok. 25-26 szt. słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami, posadowionych na prefabrykowanych fundamentach betonowych – wysokość słupów wg obliczeń, - montaż opraw oświetleniowych energooszczędnych typu LED o mocy dostosowanej do klasy drogi. II. Podstawowe parametry dla urządzeń oświetleniowych 1. Oprawy oświetleniowe - oprawy LED z redukcją mocy (minimalna dopuszczalna moc wg obliczeń fotometrycznych, dopasowana do kategorii drogi w celu zredukowania poboru energii) oraz funkcją utrzymania stałego strumienia świetlnego w ciągu całego okresu eksploatacji, - klosz oprawy wykonany ze szkła hartowanego (odporność na uderzenia min. IK08), - szczelność oprawy min. IP 66, - ochrona przed porażeniem - I lub II klasa ochronności, - obudowa oprawy – blacha aluminiowa malowana proszkowo lub anodowana, - temperatura barwy emitowanego światła w zakresie 3000-4000 K, - żywotność min. 60 000 h, - gwarancja producenta na całą oprawę min. 5 lat. - sprawność świetlna opraw min. 85%, - współczynnik oddawania barw (CRI) min. 75, - wydajność pojedynczego źródła LED min. 120 Lm/W, - układ zasilający oprawę: zasilacz elektroniczny zabezpieczający przed zwarciem lub rozwarciem diody pozwalający na prace oprawy przy zwarciu lub awarię jednej diody, - zabezpieczenie termiczne z czujnikiem temperatury w przypadku przekroczenia przez oprawę temperatury krytycznej, - uchwyt montażowy oprawy umożliwiający regulację w zakresie od -5° do +15° na pionowym słupie lub -15° do +5° na wysięgniku poziomym, - wymienny moduł zasilający oprawę, - oprawy muszą posiadać certyfikat CE, natomiast komponenty elektryczne oprawy muszą posiadać certyfikat ENEC; - oprawy powinny być dostosowane kolorystycznie do słupów, 2. Słupy oświetleniowe: - słupy oświetleniowe stalowe, malowane proszkowo, z fundamentem i wysięgnikiem; - barwa słupów zostanie uzgodniona z zamawiającym na etapie zamówienia materiałowego, - wysokość słupów wg obliczeń – dostosowana do klasy drogi, - wysięgnik jako oddzielny element z mocowaniem umożliwiającym jego regulację w poziomie i z zabezpieczeniem przed przypadkową zmianą położenia; wymiary wysięgników oraz ich kąty nachylenia dostosować do kategorii oświetlanej drogi oraz obliczeń fotometrycznych. 3. Typ kabla: YAKXS; przekrój kabla – wg obliczeń. III. Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia 1. Wszystkie wymagane materiały wyjściowe, tj.: warunki techniczne, uzgodnienia, decyzje, mapy do celów projektowych i inne, wykonawca pozyskuje własnym staraniem. W razie potrzeby wykonawca zwróci się do zamawiającego o udzielenie stosownych upoważnień. 2. Oświetlenie zaprojektować zgodnie wymogami normy PN-EN 13201 odpowiednio do klasy drogi. Podana w powyższym opisie zakresu robót ilość słupów i opraw są wielkościami orientacyjnymi, które zostały przyjęte do oszacowania wartości zamówienia i nie mogą być podstawą do zmiany ceny ofertowej w przypadku, gdy rzeczywiste wielkości wynikające z projektu będą się różniły od przyjętych przez zamawiającego (oferent winien dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z istniejącym uzbrojeniem terenu). Wykonawca dołączy do projektu oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że jest on kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3. Przy lokalizacji słupów w pasie drogowym zachować wymaganą skrajnię drogową zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie”. W obrębie wjazdów do posesji oraz na skrzyżowaniach z drogami wewnętrznymi kabel należy zabezpieczyć rurą ochronną, w miejscach prowadzenia robót teren przywrócić do stanu poprzedniego, nawierzchnie rozbieralne odtwarzać z wykorzystaniem materiału z rozbiórki, elementy uszkodzone lub zniszczone wymienić na nowe. Trawniki i zieleńce uzupełnić humusem i obsiać trawą. 4. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do budowy zaprojektowanych instalacji oświetleniowych muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 5. Zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. IV. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego było podjęte po uzyskaniu niezbędnych zgód, opinii i pozwoleń. 2. Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych, wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację zamawiającego w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i zastosowanych materiałów oraz akceptację właściciela sieci energetycznej w zakresie zgodności z wydanymi warunkami technicznymi. 3. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4. W przypadkach wymagających usunięcia drzew kolidujących z projektowanymi urządzeniami oświetleniowymi, do zadań wykonawcy należy wcześniejsze zgłoszenie, w celu uzyskania decyzji zezwalającej na ich usunięcie. 5. Wszelkie zmiany uzgodnionych już z zamawiającym rozwiązań technicznych i materiałów wymagają ponownego uzgodnienia. 6. Zamawiający zakłada, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w całości w wymaganym terminie. 7. Prowadzenie prac w pasie drogowym wymaga przygotowania przez wykonawcę robót projektu organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzenia. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za miejsce prowadzenia robót, w tym za bezpieczeństwo pieszych i pojazdów poruszających się w obrębie tych robót. 9. Wszelkie roboty zanikające oraz podlegające zakryciu będą odbierane w formie odbiorów częściowych. Po zakończeniu inwestycji zamawiający dokona odbioru końcowego. Ustala się następujące rodzaje odbiorów:  odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu,  odbiory branżowe zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń obcych, wynikających z wydanych warunków ich przebudowy bądź warunków przyłączenia do sieci,  odbiór końcowy po zakończeniu całości robót ,  odbiór pogwarancyjny. 10. Przy odbiorze końcowym wykonawca przekaże zamawiającemu komplet dokumentów odbiorowych wraz z dokumentacją powykonawczą, w tym dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 11. W ramach gwarancji Wykonawca robót zobowiązany jest do naprawy i konserwacji wybudowanego oświetlenia przez okres min. 60 miesięcy. 12. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 12.1. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 12.2. Rodzaj czynności niezbędnych do wykonania zamówienia, co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia:  czynności związane z pracami polegającymi na wykonaniu kablowych linii elektroenergetycznych niskiego napięcia. 12.3 Minimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez zamawiającego -minimum 60 miesięcy (5 lat).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. kwota wadium: - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – oświetlenie ul. Spokojnej” 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jedna na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy) 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. Dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach