Przetargi.pl
Mechaniczne zamiatanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Puszczykowa w latach 2020-2021

Miasto Puszczykowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-040 Puszczykowo, ul. Podleśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8133225, 8983719 , fax. 618 133 225
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Puszczykowo
    ul. Podleśna 4
    62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8133225, 8983719, fax. 618 133 225
    REGON: 63125787400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl, Biuletyn Informacji Publicznej; zakładka zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne zamiatanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Puszczykowa w latach 2020-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie na mokro ulic (wraz z przyległymi zatokami parkingowymi, autobusowymi, polami martwymi, powierzchniami skrzyżowań), chodników i ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Puszczykowa w okresie od podpisania umowy do dnia 25 grudnia 2021 roku. W zakres prac wchodzi również usuwanie piasku, błota, liści, kwiecia, gałęzi zalegających na jezdni i innych substancji sypkich. Wszystkie powstające odpady podczas wykonywania czynności objętych umową, Wykonawca będzie przekazywał bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla miasta Puszczykowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowej specyfikacji technicznej określającej wymagania dotyczące zamiatania ulic, chodników i ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie miasta stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ Zamawiający przewiduje w ciągu jednego roku: 8 – krotne zamiatanie ulic (wraz z przyległymi zatokami parkingowymi, autobusowymi, polami martwymi, powierzchniami skrzyżowań) oraz 8 – krotne zamiatanie chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów. Przedmiot zamówienia obejmuje również w każdym roku: jednorazowe pozimowe zamiatanie mechaniczne ulic (wraz z przyległymi zatokami parkingowymi, autobusowymi, polami martwymi, powierzchniami skrzyżowań) oraz jednorazowe pozimowe mechaniczne i ręczne zamiatanie chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada: 1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o kodzie minimum: 20.03.01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20.03.03 - odpady z czyszczenia ulic i placów, prowadzony przez Związek Międzygminny „Centrum Zagospodarowania Odpadów – SELEKT” w Czempiniu 2) aktualne zezwolenie w zakresie transportu odpadów ważne co najmniej do 31 grudnia 2021 roku o kodzie minimum: 20.03.01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20.03.03 - odpady z czyszczenia ulic i placów, wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) lub inne zezwolenia wymienione w przywołanej ustawie o odpadach wydane przez właściwy organ, w zakresie którego uwzględniono odpowiednie wymagania przewidziane dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (wypełniony i podpisany) z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, b) oryginał dokumentu wadium, a przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wpłacenia wadium (jeśli dotyczy), c) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, d) w przypadku polegania na zdolnościach innego podmiotu zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach