Przetargi.pl
Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. gen. Władysława Andersa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 212 34 25 , fax. 67 212 46 81
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
    ul. gen. Władysława Andersa 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81
    REGON: 57076656800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I - naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z wytwórni - naprawa nawierzchni gruntowych – profilowanie i zagęszczenie mechaniczne - naprawa nawierzchni utwardzonych ścinkami asfaltowymi lub destruktem betonowym - profilowanie i mechaniczne zagęszczanie - utwardzanie nawierzchni gruntowych destruktem betonowym lub ścinkami asfaltowymi - ścinka pobocza - wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej - warstwa z piasku - podbudowa z destruktu betonowego - nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej - projekt tymczasowej organizacji ruchu - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - rozebranie mechaniczne nawierzchni betonowych - frezowanie nawierzchni asfaltowych Zadanie II - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm lub płyt betonowych - nawierzchnia z płyt ażurowych 40*60 - wymiana krawężnika betonowego 15*30*100 na ławie betonowej z oporem - obrzeże betonowe 20*6 i 25*8 - warstwa piasku gr.10cm - balustrada schodowa zewnętrzna - balustrada segmentowa U-12A - krawężnik betonowy uliczny na ławie betonowej z oporem - obrzeże betonowe 20*6 i 30*8 - opornik drogowy 12*25 - podbudowa z destruktu betonowego - podbudowa z kruszywa łamanego - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - warstwa betonu c12/15 - warstwa betonu C8/10 - mechaniczne wykonanie koryta - regulacja studni telekomunikacyjnych - regulacja zaworów gazowych i wodociągowych - odwodnienie liniowe ACO z rusztem żeliwnym - mechaniczne cięcie nawierzchni bitumicznych Zadanie III - czyszczenie studzienek kanalizacji deszczowej z przykanalikiem - regulacja pionowa wpustów kanalizacji deszczowej - wymiana wpustów ulicznych - czyszczenie kratek wpustów ulicznych - czyszczenie sit i koszy wpustów deszczowych - czyszczenie szczelin dylatacyjnych na mostach - remont cząstkowy nawierzchni masą z recyklera
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania misi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO) zgodnie z art. 50 ust.1 pkt.5 ustawy o odpadach (dz.U.2019 poz.701, z dnia 16 kwietnia 2019 r).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1; 1.2; 1.3 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4.1. lub 4.2. i 4.3 4. Oświadczenie RODO – załącznik nr 5 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu (załącznik do siwz nr 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach