Instytut Matki i Dziecka ogłasza przetarg
- Adres: 01211 Warszawa, ul. Kasprzaka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 32-77-240 , fax. 022 32-77-233, 32-77-305
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Matki i Dziecka
ul. Kasprzaka
01211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 32-77-240, fax. 022 32-77-233, 32-77-305
REGON: 28839500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Meble i wyposażenie dla Kliniki Położnictwa i Ginekologii – II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli i wyposażenia dla Kliniki Położnictwa i Ginekologii – II etap. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 2 i 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 500,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Alior Banku nr rachunku 73 2490 0005 0000 4600 4520 6059, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu A/ZP/SZP.251-39/17 na dostawę: Mebli i wyposażenia dla Kliniki Położnictwa i Ginekologii – II etap”. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądzu należy złożyć w Kasie Instytutu w dni robocze w godz. 800 – 1400, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 5 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu wykonania zamówienia, terminu gwarancji i warunków płatności oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców; 2)oświadczenia w zakresie wskazanym w Zał. nr 3 i 3a do SIWZ; 3)tabelę asortymentowo – cenową według wzoru stanowiącego Zał. Nr 2 do SIWZ; 4)zestawienie parametrów wymaganych Zał. Nr 6 do SIWZ; 5)wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 6)dowód wpłaty wadium; 7)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa mebli medycznych (ZP-56/2024)
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa mebli medycznych
Dodano: 2024-03-04 - DOSTAWA FOTELI DLA DAWCÓW DO POBIERANIA KRWI I JEJ SKŁADNIKÓW”.
Dodano: 2023-11-16 - Zakup łóżek oraz materacy wraz z szafkami przyłóżkowymi dla pacjentów oddziałów stacjonarnych szpitala
Dodano: 2023-09-25 - Zakup zestawu szaf modułowych na leki ze stali nierdzewnej
Dodano: 2023-05-29 - Dostawa wyposażenia sali rehabilitacyjnej Dziennego Domu „Senior+” Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora przy ul. W. Broniewskiego 56 w Warszawie
Dodano: 2022-12-05 - Zwalczanie skutków Covid - 19 poprzez remont i wyposażenie pomieszczeń SPZOZ w Siennie - wyposażenie pomieszczeń SPZOZ
Dodano: 2022-11-21 - Meble medyczne z wyposażeniem: zestawy łóżko + materac + szafka przyłóżkowa, łóżko do intensywnej opieki + materac + szafka
Dodano: 2022-08-16 - Zakup wyposażenia w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego"
Dodano: 2021-07-16 - Sprzedaż i dostawa przez Szafek przyłóżkowych z blatem bocznym COMBI 906.105 – 45 sztuk oraz Materaców szpitalnych T25 w pokr. Paroprzepuszczalnym o wymiarach 200x90x12cm
Dodano: 2021-04-26