Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
ul. B. Chrobrego 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4223011, fax. 032 4224124 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Materiały konferencyjne, seminaryjne, wydruk materiałów promocyjnych dla uczestników konferencji projektów Zawodowiec - Przyszłościowiec. Strategia modernizacji kształcenia zawodowego w Rybniku oraz Dodajcie nam skrzyde. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest druk i publikacja materiałów konferencyjnych, seminaryjnych, promocyjnych w ramach projektów: Zawodowiec-Przyszłościowiec. Strategia modernizacji kształcenia zawodowego w Rybniku oraz Dodajcie nam skrzydeł 1. Teczka ofertowa: rozmiar A4 rozkładana, opcjonalnie z grzbietem 4mm lub bez grzbietu, ze skrzydłem zaginanym do środka, miejsce na wizytówkę, druk dwustronny kolorowy, drukowane na kartonie kredowanym, biały środek, papier karton usztywniany 280g. W opcji uszlachetnianie lakierem UV lub folią błyszczącą bądź matową - 400 sztuk 2. Notes; rozmiar A5, B5 z nadrukiem, kolorowa okładka, środek z nadrukowanym tłem, perforowane kartki na brzegu z możliwością odrywania - opcjonalnie A5/B5 400 sztuk3. Listownik: format A4, papier offsetowy 90g - 130 sztuk 4. Długopis automatyczny: metalowy lub plastikowy z metalową końcówką, przycisk wysuwający i wsuwający wkład długopisu, kolorowy z nadrukiem: loga UE, POKL, tytuł projektu - 500 sztuk5. Torby papierowe: nadruk pełny kolor, wymiary: A4, 500x300mm, dno: 8-15 cm, wysokość: 22-46,5 cm, grubość folii: 0,05 mikrona, rodzaje papieru: kraft (gładki, prążkowany, biały,szary) rodzaje uchwytów: wycinane, bawełniane, sznurkowe, papierowe płaskie i skręcane - 200 sztuk6. Plakat: papier kredowany błyszczący lub matowy, pełny kolor, drukowany jednostronnie, rozmiar B1, A1, A2, A3, gramatura 150g/m2-180g/m2 120 sztuk rozmiar A2 30 sztuk rozmiar A1 70 sztuk rozmiar B1 40 sztuk rozmiar A37. Ulotka: składana, drukowana wielostronnie, bigowana, pełny kolor, rozmiar A5 składana w harmonijkę, gramatura 135g/m2- 170g/m2, papier kredowany błyszczący lub matowy - 500 sztuk rozmiar A5 8. Druk publikacji pełny kolor, rozmiar A4, B5, zszywane opcjonalnie bindowane, okładka papier karton usztywniony kreda. rozmiar B5 - 3 x 100 sztuk = 300 sztuk x 50 stron rozmiar A4 - 25 sztuk x 100 stron w opcji uszlachetnianie lakierem UV lub folią błyszczącą bądź matowąCzas realizacji poszczególnych zleceń ustala się na 5 dni od dnia złożenia zamówienia . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp.2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty:a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2,b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt 1b - składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżącą obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.24.2016.UG
Dodano: 2016-07-25 - Wydruk materiałów promocyjnych (paszporty, ulotki, naklejki, widokówki)
Dodano: 2016-06-10 - Wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika
Dodano: 2016-02-01 - Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie Rybnika przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2015-11-06 - Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżąca obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.20.2015.UG
Dodano: 2015-07-15 - Wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika.
Dodano: 2015-02-26 - Zadanie 1: Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie miasta Rybnika. Zadanie 2: Wydruk materiału promocyjnego w ramach projektu Przebudowa ulicy Podmiejskiej (droga powiatowa) w Rybniku łącznej DW nr 920 (ulica Rudzka) z DK nr 78 (ulica Gliwicka) - etap I.
Dodano: 2014-11-26 - Wydruk 1000 egz. folderu pn. Inwestycje unijne w Rybniku, czyli miliard powodów aby być w UE.
Dodano: 2014-10-15 - WYDANIE PARTYTURY MUSICALU WRAZ Z PŁYTĄ CD AUDIO DLA INSTYTUTU MUZYKI WYDZIAŁU SZTUKI AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2014-09-22 - Wykonanie i dostawę ulotek (opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku, druk itp.)w ramach realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
Dodano: 2014-08-25