Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
- Data zamieszczenia: 2015-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
ul. B. Chrobrego 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4223011, fax. 032 4224124 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Wydruk 140 plakatów w formacie 120 cm na 180 cm, na papierze o gramaturze nie niższej niż 170gr/m2 kreda, papier powlekany, przeznaczony do zewnętrznych gablot podświetlanych, kolory 4+3, wydruk offsetowy z poddrukiem. 2. Wywieszanie plakatów w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych raz w miesiącu (od dnia zawarcia umowy do 25 marca 2016 r., przy czym pierwsze wydrukowanie i wywieszenie plakatów musi nastąpić w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy). Wywieszenie plakatów nastąpić musi najpóźniej w ostatnich dwóch dniach miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego dotyczy plakat (nie dotyczy pierwszego wywieszenia, które uzależnione jest od daty zawarcia umowy). 3. Przesłanie w ciągu 48 godzin od wywieszania wszystkich plakatów, drogą elektroniczną, raportu z ich wywieszania wraz z dokumentacją zdjęciową. 4. Wykonawca w każdym miesiącu musi dysponować minimum 10 plakatami dodatkowymi, które wywiesi w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wcześniej wywieszonych plakatów, jak również przekaże Zamawiającemu w dniu wywieszania 6 plakatów na cele promocyjne. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. W okresie trwania ekspozycji Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzania stałych (minimum raz w miesiącu), bieżących kontroli jakości wywieszonych plakatów. Terminy kontroli jakości ustalone zostaną w dniu podpisania umowy. 5. Wykonawca powiadomi Zamawiającego e-mailem w ciągu 24 godzin o wymianie uszkodzonego plakatu. Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże Wykonawcy komplet kluczy do gablot (2 szt.), które Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu do 29 marca 2015 r. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia klucza/y, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody poprzez dorobienie klucza/y w tym samym terminie. Gabloty posiadają: 1) temperaturę pracy (0C): od -20 do +50, 2) stopień ochrony IP44. Wykonawca podczas wywieszania plakatów w gablotach zobowiązany jest wywiesić je równomierne na całej powierzchni (brak pozwijanych lub zagiętych rogów). Materiał graficzny przygotowany zostanie przez Zamawiającego jako jeden kompletny plik w jednym z wymienionych w formatów TIFF, CDR, PDF, kolorystyka - CMYK. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżącą obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.24.2016.UG
Dodano: 2016-07-25 - Wydruk materiałów promocyjnych (paszporty, ulotki, naklejki, widokówki)
Dodano: 2016-06-10 - Wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika
Dodano: 2016-02-01 - Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie Rybnika przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2015-11-06 - Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżąca obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.20.2015.UG
Dodano: 2015-07-15 - Zadanie 1: Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie miasta Rybnika. Zadanie 2: Wydruk materiału promocyjnego w ramach projektu Przebudowa ulicy Podmiejskiej (droga powiatowa) w Rybniku łącznej DW nr 920 (ulica Rudzka) z DK nr 78 (ulica Gliwicka) - etap I.
Dodano: 2014-11-26 - Wydruk 1000 egz. folderu pn. Inwestycje unijne w Rybniku, czyli miliard powodów aby być w UE.
Dodano: 2014-10-15 - WYDANIE PARTYTURY MUSICALU WRAZ Z PŁYTĄ CD AUDIO DLA INSTYTUTU MUZYKI WYDZIAŁU SZTUKI AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2014-09-22 - Wykonanie i dostawę ulotek (opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku, druk itp.)w ramach realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
Dodano: 2014-08-25 - Obsługa drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżąca obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.44.2014.UG
Dodano: 2014-07-04