Przetargi.pl
Malowanie zabytkowego wnętrza kościoła OO. Bernardynów w Radomiu

Klasztor OO. Bernardynów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Żeromskiego 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3627215 , fax. 048 3631410
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Klasztor OO. Bernardynów
    ul. Żeromskiego 6/8
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3627215, fax. 048 3631410
    REGON: 04001521700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Klasztor OO. Bernardynów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie zabytkowego wnętrza kościoła OO. Bernardynów w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest malowanie zabytkowego wnętrza kościoła, a także innych prac wykończeniowych w skład których wchodzi: czyszczenie elementów drewnianych i piaskowca oraz lakierowanie elementów drewnianych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie wymagał dokumentów określonych w paragrafie 1 ust. 1 pkt. 2, 3 lub odpowiednio w paragrafie 2, a także w paragrafie 1 ust. 2 pkt. 1, 5, 6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokuemnty mogą być składane (Dz. U. z 2008 roku, Nr 188, poz. 1155), a także oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości min. 20 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radom.bernardyni.ofm.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach