Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
malowanie powierzchni dachu z blachy dachówkopodobnej budynków Domów studenckich nr 1 i 2 w Słubicach; malowanie pomieszczeń w domach studenckich Amicus, Sapientia, Arcadia w Słubicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
malowanie powierzchni dachu z blachy dachówkopodobnej budynków Domów studenckich nr 1 i 2 w Słubicach; malowanie pomieszczeń w domach studenckich Amicus, Sapientia, Arcadia w Słubicach przedmiot zamówienia został opisany w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projektach oraz przedmiarach [załączniki do SIWZ] Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia. Na wykonane prace i zamontowane urządzenia Wykonawca musi udzielić 36 miesięcy gwarancji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarze robót czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000.00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy 00/100 PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie [kierować robotami] posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 6.2 Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 10.10 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia [kierować robotami] wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia oraz członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego Formularz ofertowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował kosztorysy ofertowe oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Malowanie pomieszczeń Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu
Dodano: 2013-11-19 - malowanie sal dydaktycznych [sale A, B, D, aula] w budynku Collegium Chemicum UAM przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu [część 1 ] wymiana przeszklenia świetlika nad holem wejściowym do budynku dydaktycznego UAM na terenie Ogrodu Botanicznego przy ul. Dąbrowskiego 165 w Poznaniu [część 2]
Dodano: 2012-06-28 - Remont pomieszczeń biblioteki - klatka schodowa z rozbudową wejścia oraz montażem windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pile, przy ul. Buczka 14
Dodano: 2012-03-15 - Roboty remontowe - budowlane i sanitarne
Dodano: 2011-11-09 - Roboty remontowe - pomieszczenia wychowanków na II piętrze + skutki zimy - kontynuacja
Dodano: 2010-11-19 - Roboty remontowe - pomieszczenia wychowanków + korytarze
Dodano: 2010-08-23 - Roboty remontowe - skutki zimy w Dom Wsparcia Dziecka i Rodziny Domostwo w Górze
Dodano: 2010-08-23 - Rozbudowa partii wejściowej i remont wypożyczalni w budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pile, przy ul. Buczka 14
Dodano: 2010-07-09 - Modernizacja sal chorych oddziału A do warunków rozporządzenia Ministra Zdrowia
Dodano: 2010-07-08 - Rozbudowa partii wejściowej i remont wypożyczalni w budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pile, przy ul. Buczka 14.
Dodano: 2010-06-24