Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Buczka 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 3517903 , fax. 067 3517905
- Data zamieszczenia: 2012-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna
ul. Buczka 14 14
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 3517903, fax. 067 3517905
REGON: 00067756000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biblioteki - klatka schodowa z rozbudową wejścia oraz montażem windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pile, przy ul. Buczka 14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń biblioteki - klatka schodowa z rozbudową wejścia oraz montażem windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pile, przy ul. Buczka 14. Zamówienie przewiduje wykonanie następujących prac: wykonanie fundamentu windy, nowego wejścia, otworów z dociepleniem, remont klatki schodowej, przeniesienie kanalizacji deszczowej, przeniesienie złącza kablowego, montaż windy, montaż rur ochronnych na światłowód. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji technicznej - załącznik nr 6 do SIWZ, w kosztorysie ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wyjaśnia, że parametry windy określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 1 do SIWZ zostały podane jako przykładowe, celem ułatwienia skalkulowania kosztów. Zamawiający nie określa typu windy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Ze względu na to, że roboty będą odbywały się w funkcjonującym budynku biblioteki Zamawiający ma następujące wymagania: - gruz i odpadki muszą być wywożone na bieżąco, - roboty związane z dużym hałasem i zapyleniem powinny być prowadzone przy odpowiednim zabezpieczeniu terenu budowy i pomieszczeń biblioteki. Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych robót, tzn. że kierownik budowy lub kierownik robót w czasie trwania prac musi być cały czas obecny na budowie. Kierownik robót zobowiązany jest na bieżąco współpracować z Działem Administracyjno-Gospodarczym. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi posiadanymi przez Zamawiającego. Warunki płatności: Termin zapłaty faktur - 14 dni od daty otrzymania faktury, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiania faktur częściowych za poszczególne etapy robót, które mogą być objęte odbiorami częściowymi. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, na zamontowaną windę udzieli gwarancji minimum 24 miesiące, zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na zamontowaną windę dla osób niepełnosprawnych. Harmonogram robót wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Malowanie pomieszczeń Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu
Dodano: 2013-11-19 - malowanie sal dydaktycznych [sale A, B, D, aula] w budynku Collegium Chemicum UAM przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu [część 1 ] wymiana przeszklenia świetlika nad holem wejściowym do budynku dydaktycznego UAM na terenie Ogrodu Botanicznego przy ul. Dąbrowskiego 165 w Poznaniu [część 2]
Dodano: 2012-06-28 - Roboty remontowe - budowlane i sanitarne
Dodano: 2011-11-09 - Roboty remontowe - pomieszczenia wychowanków na II piętrze + skutki zimy - kontynuacja
Dodano: 2010-11-19 - Roboty remontowe - pomieszczenia wychowanków + korytarze
Dodano: 2010-08-23 - Roboty remontowe - skutki zimy w Dom Wsparcia Dziecka i Rodziny Domostwo w Górze
Dodano: 2010-08-23 - Rozbudowa partii wejściowej i remont wypożyczalni w budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pile, przy ul. Buczka 14
Dodano: 2010-07-09 - Modernizacja sal chorych oddziału A do warunków rozporządzenia Ministra Zdrowia
Dodano: 2010-07-08 - Rozbudowa partii wejściowej i remont wypożyczalni w budynku Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pile, przy ul. Buczka 14.
Dodano: 2010-06-24 - Roboty malarskie w budynkach A i B Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. T. Kościuszki w Turku
Dodano: 2010-05-12