Przetargi.pl
malowanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Nr 1 - Gimnazjum i Liceum im. ks. Piotra Skargi w Szamotułach

Zespół Szkół Nr 1- Gimnazjum i Liceum im. ks. Piotra Skargi ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. A. Mickiewicza 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 292 16 14 , fax. 061 292 16 14
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1- Gimnazjum i Liceum im. ks. Piotra Skargi
    ul. A. Mickiewicza 9 9
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 292 16 14, fax. 061 292 16 14
    REGON: 63422772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarga-szamotuly.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa prowadzona przez samorząd powiatowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    malowanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Nr 1 - Gimnazjum i Liceum im. ks. Piotra Skargi w Szamotułach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    malowanie: - biblioteki szkolnej farbami emulsyjnymi - sali gimnastycznej farbami emulsyjnymi i olejnymi oraz lakierowanie parkietu - korytarzy szkolnych i klatek schodowych - farbami emulsyjnymi i olejnymi oraz nakładanie warstw z mieszanek mineralno - żywicznych - sanitariatów uczniowskich - farbami emulsyjnymi i olejnymi - zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej - farbami emulsyjnymi i olejnymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami określonymi w pkt. 7 SIWZ -spełniają wymagania określone ustawą oraz SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7.0 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Z postępowania o udzielanie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy. Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art. 89 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 do SIWZ c) parafowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat tożsamych robót - załącznik nr 4 do SIWZ e) kosztorys ofertowy f) aktualny (z 3 ostatnich miesięcy) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach