Zespół Szkół Nr 1- Gimnazjum i Liceum im. ks. Piotra Skargi ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. A. Mickiewicza 9
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 292 16 14 , fax. 061 292 16 14
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1- Gimnazjum i Liceum im. ks. Piotra Skargi
ul. A. Mickiewicza 9 9
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 061 292 16 14, fax. 061 292 16 14
REGON: 63422772100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarga-szamotuly.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa prowadzona przez samorząd powiatowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
malowanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Nr 1 - Gimnazjum i Liceum im. ks. Piotra Skargi w Szamotułach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
malowanie: - biblioteki szkolnej farbami emulsyjnymi - sali gimnastycznej farbami emulsyjnymi i olejnymi oraz lakierowanie parkietu - korytarzy szkolnych i klatek schodowych - farbami emulsyjnymi i olejnymi oraz nakładanie warstw z mieszanek mineralno - żywicznych - sanitariatów uczniowskich - farbami emulsyjnymi i olejnymi - zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej - farbami emulsyjnymi i olejnymi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami określonymi w pkt. 7 SIWZ -spełniają wymagania określone ustawą oraz SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7.0 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Z postępowania o udzielanie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy. Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art. 89 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 do SIWZ c) parafowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat tożsamych robót - załącznik nr 4 do SIWZ e) kosztorys ofertowy f) aktualny (z 3 ostatnich miesięcy) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Dodano: 2016-06-15 - Zadanie 1 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. Zadanie 2 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nr 1 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Dodano: 2016-06-06 - Remont pomieszczeń na I p. w budynku Komendy Miejskiej Policji w Lesznie
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie prac tynkarsko- malarskich korytarzy i klatek schodowych wraz ze śluzami w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Naramowickiej 211 AB, ul. Piaskowej 7, 8 i ul. Katowickiej 8 ABC.
Dodano: 2016-05-10 - zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót malarskich w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Dodano: 2016-04-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU
Dodano: 2016-01-12 - Wykonanie robót malarskich - malowanie korytarzy i piwnicy oraz remont Sali rozpraw w siedzibie Zamawiającego w Trzciance ul. Staszica 1 i 3
Dodano: 2015-12-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE
Dodano: 2015-12-01 - malowanie holu, pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy, klatek schodowych na parterze, I piętrze i II piętrze oraz czyszczenie i impregnacja ścian z cegły klinkierowej (zewnętrznych i wewnętrznych) w budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach przy ul. Aleja 1 Maja 5A
Dodano: 2015-10-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU
Dodano: 2015-09-02