Przetargi.pl
Malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych, wymiana części stolarki okiennej i drzwi balkonowych, podwyższenie kominów wentylacyjnych, usprawnienie systemu wentylacji w DS Zodiak, ul. Grunwaldzka 106 we Wrocławiu

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30000-euro/roboty-budowlane

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych, wymiana części stolarki okiennej i drzwi balkonowych, podwyższenie kominów wentylacyjnych, usprawnienie systemu wentylacji w DS Zodiak, ul. Grunwaldzka 106 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych, wymiana części stolarki okiennej i drzwi balkonowych, podwyższenie kominów wentylacyjnych, usprawnienie systemu wentylacji w DS Zodiak, ul. Grunwaldzka 106 we Wrocławiu. 2.Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o: - opisy przedmiotu zamówienia, - przedmiar robót, - opis robót,zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną; przed wbudowaniem materiałów należy dostarczyć deklaracje zgodności na wraz z wymaganymi załącznikami, świadectwami dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz karty przekazanych odpadów toksycznych w przypadku ich wystąpienia. 3.3.1.2 Ogólna charakterystyka robót: I. Wymagania ogólne: 1. Wydzielenie stref bezpieczeństwa podczas robót budowlanych poprzez wygrodzenie np. taśmą ostrzegawczą 2. Przenoszenie mebli, sprzątanie pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego wokół budynku po przeprowadzonych robotach oraz zabezpieczenie folią ochronną pomieszczenia i jego wyposażenia wykonywania prac budowlanych. II. Prace malarskie umywalnie, natryski, WC, kuchnie 1. Prace zabezpieczające 2. Zmycie powierzchni ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności 3. Naprawa rys i spękań na ścianach i zabudowach 4. Odgrzybianie powierzchni ścian i stropów i skasowanie wykwitów (zacieków) 5. Gruntowanie podłoży preparatami 6. Trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi antypleśniowymi sufitów i ścian 7. Mycie po robotach malarskich okien zespolonych, drzwi i ościeżnic, ścianek z glazury, posadzek III. Wymiana drzwi do pokoi z wymianą zamków - 2 szt IV. Wymiana okien i drzwi balkonowych w części niższej budynku 1. Demontaż okien z zachowaniem szczególnej ostrożności przy elewacji aby zapobiec jej uszkodzeniu 2. Montaż okien i drzwi balkonowych drewnianych uchylno-rozwierane na wzór istniejących z obróbką obsadzenia, uszczelnieniem i odtworzeniem tynków i powłok malarskich od zewnątrz (kolor okien do uzgodnienia z Użytkownikiem) 3. Wymiana parapetów zewnętrznych 4. Wymiana opaski, listwy przy oknie od wewnątrz i zewnątrz 5. Odtworzenie cokolika z płytek 6. Naprawa i odtworzenie tynków na ościeżach 2. 7.Przygotowanie podłoża oraz malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ościeży, fragmentu ścian i sufitów przy oknie (kolor jak istniejący) 7. Naprawa i odtworzenie posadzki z pcv zachowując kolorystkę jak istniejąca posadzka V. Podwyższenie kominów wentylacyjnych na wyższym dachu 1. Prace zabezpieczające czynnych instalacji rozprowadzonych na dachu w ttym instalacji prowadzonych bezpośredni nad kominamiwentylacyjnymi, kanałów wentylacyjnych po demontażu czap przed warunkami atmosferycznymi, pokrycia papowego stropodachu 2. Rozbiórka czap kominowych 3. Przemurowanie - podwyższenie kominów 4. Montaż stalowych krat w otworach wentylacyjnych kominów 5. Montaż nowej czapy kominowej z wykonaniem izolacji z blachy stalowej tytan-cynk 6. Montaż stalowych kratek osłonowych na wylotach bocznych kominów 7. Odtworzenie instalacji odgromowej VI. Prace związane z wentylacją 1. Wykonanie wentylacji w łazience modułu gościnnego nr 7 2. Wykonanie wentylacji w wc konserwator w piwnicy 3. Usprawnienie, czyszczenie i regulacja wentylacji w sanitariatach od 1 do 5 kondygnacji 4. Harmonogram prac remontowych musi być ustalony z kierownikiem Domu Studenckiego (DS). 5.Szczegółowe warunki realizacji znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 wór umowy do SIWZ. 5.Zamawiający informuje, że przed wykonaniem oferty Wykonawca może przeprowadzić wizje lokalną. 7.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi: na cały przedmiot – 36 miesięcy. Długość gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. 1) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 4 do umowy. 2) Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego bez wad. 3) Okresy gwarancji i rękojmi udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) kosztorys ofertowy c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy na formularzu oferty. Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. (załącznik 3a do SIWZ; jeśli dotyczy), b) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3. c) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale d) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. e) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 12. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 13. Forma dokumentów: 1) W oryginale należy złożyć: • Formularz ofertowy (załącznik. nr 1 do SIWZ) • kosztorys ofertowy, • oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ, • zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 7.4 SIWZ, • ewentualne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona). 2) Dokumenty, jakie Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie Zamawiającego, • wykaz robót wraz z dowodami, składany na wezwanie Zamawiającego, • oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z Wykonawców osobno składa: • oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ, • oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej • zobowiązanie podmiotu trzeciego. 4) W przypadku oferty składanej wspólnie Wykonawcy składają razem: • formularz ofertowy, • Kosztorys ofertowy, • wykaz robót wraz z dowodami ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach