Przetargi.pl
Malowanie pomieszczeń i drobne prace remontowe w Urzędzie Miasta

Urząd Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8144201 , fax. 046 8142628
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka
    pl. Piłsudskiego 5 5
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8144201, fax. 046 8142628
    REGON: 00052648100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie pomieszczeń i drobne prace remontowe w Urzędzie Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Malowanie pomieszczeń i drobne prace remontowe w Urzędzie Miasta - malowana powierzchnia- 1457 m2 - malowanie stolarki okiennej- 70,43 m2 - malowanie stolarki drzwiowej- 59,68 m2 - ułożenie posadzki z wykładziny- 288,25m2 - wymiana drzwi zewnętrznych- 1 sztuka - przygotowanie podłoża pod malowanie - przygotowanie powierzchni po wykładzinę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje podane w pkt 6 wg formuły spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1 Formularz oferty (załącznik nr 1) 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (załącznik nr 2), 3. Oświadczenie zgodnie z art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji ( załącznik nr 2a) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Wykaz wykonanej w okresie 2005 -2009 co najmniej jednej roboty w budynkach użyteczności publicznej polegającej na robotach ogólnobudowlanych wewnętrznych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości co najmniej 30.000 zł, z podaniem jej/ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania. Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Z dalszego postępowania wykluczeni będą wykonawcy, którzy w załączniku nr 3 wykażą się mniej niż jedną robotą o wartości co najmniej 30.000 zł 6. Opłaconą polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50.000 zł 7. Wypełnione kosztorysy ofertowe 8. Zaparafowany projekt umowy (zawarte są w załączniku nr 4)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawamazowiecka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach