Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 39400 Tarnobrzeg, ul. Sienkiewicza
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 688 25 67 , fax. 15 688 26 87
- Data zamieszczenia: 2018-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu
ul. Sienkiewicza 27
39400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 15 688 25 67, fax. 15 688 26 87
REGON: 83122086000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tarnobrzeg.so.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI, REMONT PODJAZDÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ SCHODÓW WEJŚCIOWYCH I WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOLBUSZOWEJ PRZY UL. TYSZKIEWICZÓW 4, 36-100 KOLBUSZOWA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI, REMONT PODJAZDÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ SCHODÓW WEJŚCIOWYCH I WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOLBUSZOWEJ PRZY UL. TYSZKIEWICZÓW 4, 36-100 KOLBUSZOWA. 3.2 Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót” – stanowiącej zał. nr 10 do SIWZ, „Przedmiary robót” - stanowiący zał. nr 9 do SIWZ oraz „Projekt budowlany”– stanowiący zał. nr 12 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1) nw. dokumenty: Jednolite oświadczenie (zał. nr 2); Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 11 do SIWZ oraz według przedmiaru robót, załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej (zał. nr 9); „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 3) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów. UWAGA !!! Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp., w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja dot. otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający zamieści przykładowy wzór ww. oświadczenia na swojej stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i modernizacja budynków Ochotniczej Straży Pożarnej Rzeszów-Zalesie w formule zaprojektuj-zbuduj
Dodano: 2024-07-16 - Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
Dodano: 2024-05-31 - Remont oraz przebudowa pomieszczeń szkoły podstawowej w Gwoździance celem utworzenia świetlicy wiejskiej
Dodano: 2023-09-11 - Budowa pawilonu edukacyjnego w ramach programu „Jak zatrzymać deszcz” – Szkolne Centrum Edukacji – etap II
Dodano: 2023-07-10 - Modernizacja budynku przychodni oraz terenów zewnętrznych w obiekcie SPG ZOZ w Jedliczu w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia w SPG ZOZ w Jedliczu”
Dodano: 2023-06-20 - Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II LO w Mielcu ul. Żeromskiego 28 – etap I obejmujący remont wejścia głównego, korytarzy parteru, klatki schodowej głównej
Dodano: 2023-05-30 - Modernizacja budynku przychodni oraz terenów zewnętrznych w obiekcie SPG ZOZ w Jedliczu w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia w SPG ZOZ w Jedliczu”
Dodano: 2023-04-19 - „Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa i Zarządzania Kryzysowego - etap II” w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2023-02-13 - Roboty remontowe w budynku – adaptacja pomieszczenia w piwnicy na archiwum zakładowe Wojewódzkiego Domu Kultury w Rzeszowie
Dodano: 2023-01-03 - Roboty remontowe w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2022-11-23